Tuhannet kiitokset sinulle, Teiden Ritari, joka hinasit juron, bensapiippuun jääneen Fordimme tänään Vihdintieltä Kalajärvelle! Luojan kiitos, kaltaisiasi ihmisiä vielä löytyy tästä maailmasta. Pelastit päivämme, terveisin Blondit pulassa. Ps. Jos törmäämme joskus esim. huoltoasemalla, koputa olkapäähän ja sano, että olen pullakahvit velkaa!!!!! : )
Kiitos!!
ellu-67
2
387
Vastaukset
kun ystävällisiä ihmisiä kohtaa.
- ellu-67
Surkuhupaisaa kuitenkin oli, että pari ystävällistä kanssa-autoilijaa soitti torvea ohi ajaessaan. Niin, ihan piruuttanihan minä sinne tien tukkeeksi jäin seisomaan ja varmasti vanha Voorti lähtee käyntiin ilman bensaa, kun joku Mersulla vähän torvea toitottaa... Joooo-o! Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Oikein mukavia ajokelejä teille kaikille ja pitäkää varakannu takakontissa pahan päivän varalle, niin minäkin teen tästä lähtien!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076