Synnyin Tampereella. Perheeni oli rikas mutta onnellinen. Isäni oli John Rockefeller ja äitini kuubalainen bordellin emännöitsijä. Olen aivan varma että kyseessä oli salaliitto.
Ja niin vuodet vierivät. Minä kasvoin ja hankin itselleni kranaatinheittimen, jolla ammuskelin naapurikylän köyhiä loisia. Se oli ihanaa aikaa, täytyy sanoa, vaikka en vielä edes ollut keksinyt ydinasetta. Opiskelemaan pääsin Japaniin vuonna 1889 ja onnistuin keplottelemaan itseni Japanin keisariksi.
Opiskeluvuodet sujuivat sutjakkaasti, varmaan sen vuoksi että lahjoin koko opiston henkilökunnan, jotka jo muutenkin palvoivat minua jumalanaan. Sitten kyllästyin Japaniin ja päätin tuhota sen heti, kun keksisin ydinaseen. Lähdin Japanista takaisin Tampereelle ja täällä elän yhä onnellisena köyhtyneenä roskisdyykkarina.
elämäkertani
Mansen oma poika
3
802
Vastaukset
- pera
Tietyt osiot kirjoituksessasi pistävät hieman epäilemään...
- pera
jännä juttu
- minä vaan
Hei
Asun itsekin Tampereella ja käyn yliopistoa. Minua kiinnostaisi tietää, että kumman yliopiston (TTY vai UTA) onnistuit lahjomaan? Kehen olit yhteydessä, että lahjonta onnistui? Voisinkohan minäkin koittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3491307- 691277
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten298998Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀45998Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30829Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆226826Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40795Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20767Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42764vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125756