taivumme esi vallan ikeen alla.Tämä aika ei ole meitä varten
surun murtamina
37
958
Vastaukset
en pääse sättiin...nyyh...oi voi voi voi.....=:((
- galileoo
olisi toisillemme jotain annettavaa.
- galileoo
BBrunetti kirjoitti:
meil kaikilla.....=:0)))
TÄmän tiedon helmen aukeamista minulle-
- outzak
Jos työtä tekee, niin ei ole hyvä olla, jos ei tee työtä, niin ei ole hyvä olla.. Mikä ratkaisuksi??
- galileoo
on puolipäivä työ ei harmita kun puoli päivää.
- outzak
galileoo kirjoitti:
on puolipäivä työ ei harmita kun puoli päivää.
alunperin epähaluttu ratkaisuni on ettei työtä ole ollenkaan! Sit ei harmita ollenkaan.. Tai korkeintaan vähän..
- galileoo
outzak kirjoitti:
alunperin epähaluttu ratkaisuni on ettei työtä ole ollenkaan! Sit ei harmita ollenkaan.. Tai korkeintaan vähän..
harmittaa puolet vähemmän.
- outzak
galileoo kirjoitti:
harmittaa puolet vähemmän.
ei meitä siedä, mitä teen? En sitä tiedä!
Valtiontalous ei tykkää pahaa, ihmisestä joka lykkää rahaa.. Mutta minä, työtön parka, tuntematon on ammatin sarka...
Valtio minut syrjään lykkää, siitä en kyllä yhtään tykkää!! Mut kyllä musta johonkin on, en ole täysin taidoton!
Jos tahdot päällesi villaisen paidan, minä sen neulomisen taidan! Jos taas lattia ei sovi kattoon, voin kutoa värit mattoon!! - galileoo
outzak kirjoitti:
ei meitä siedä, mitä teen? En sitä tiedä!
Valtiontalous ei tykkää pahaa, ihmisestä joka lykkää rahaa.. Mutta minä, työtön parka, tuntematon on ammatin sarka...
Valtio minut syrjään lykkää, siitä en kyllä yhtään tykkää!! Mut kyllä musta johonkin on, en ole täysin taidoton!
Jos tahdot päällesi villaisen paidan, minä sen neulomisen taidan! Jos taas lattia ei sovi kattoon, voin kutoa värit mattoon!!ruveta läänin taiteilijaksi ainakin mä muistan lukeneeni semmosesta tittelistä.
- outzak
galileoo kirjoitti:
ruveta läänin taiteilijaksi ainakin mä muistan lukeneeni semmosesta tittelistä.
taidot riittää siihen!! Kyl täs läänissä löytyy monia paljon parempia taiteilijoita kuin minä.. Muut taiteilee, minä teen käyttötekstiilejä!!
- kipparinoma
sinne...tiedä vaikka tällä hetkellä olisimme vierekkäisissä asunnoissa;o))))))
Olen aina halaillut ihmisiä,puita,eläimiä...Aivan kaikkea...;o)
Ole niin ystävällinen ja kerro mihin päädyit elokuvaongelmassamme!!!!!!!- galileoo
yritän toipua teletappien joukko halista.Jos emme ole viereisissä asunnoissa niin ainakin hengitämme samaa ilmaa, paitsi jos olet hengitys koneessa,silloin ei.Juuri kun herrasmiehenä annan sinulle päätös valtaa niin sinä kierosti potkaiset pallon takaisin.ONKO TUO LASKELMOITUA NAIS KATALUUTTA.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
yritän toipua teletappien joukko halista.Jos emme ole viereisissä asunnoissa niin ainakin hengitämme samaa ilmaa, paitsi jos olet hengitys koneessa,silloin ei.Juuri kun herrasmiehenä annan sinulle päätös valtaa niin sinä kierosti potkaiset pallon takaisin.ONKO TUO LASKELMOITUA NAIS KATALUUTTA.
Nappaan pallon takaisin...tahtoisin nähdä hyvää komediaa tai sit syvällistä draamaa:o))))
En ole hyvä laskelmoimaan...tyhmyyttäkö?????
UUDESTAAN...Halaa.....;o)))) Pyysit Teletappihalausta....UUDESTAAN..... - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Nappaan pallon takaisin...tahtoisin nähdä hyvää komediaa tai sit syvällistä draamaa:o))))
En ole hyvä laskelmoimaan...tyhmyyttäkö?????
UUDESTAAN...Halaa.....;o)))) Pyysit Teletappihalausta....UUDESTAAN.....kuvaruutua komedia kuullostaa hyvältä,mutta pitääkö mun mennä kirjastoon kattoo mitä syvällinen draamaa.Tähän asti ainoo syvällinen on liittynyt hytraliikka videoihin.ONko se nais kavaluutta sanoa en ole siinä hyvä.Joka tapauksessa kiitämme halauksesta niitä olen saanut liian harvoin.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
kuvaruutua komedia kuullostaa hyvältä,mutta pitääkö mun mennä kirjastoon kattoo mitä syvällinen draamaa.Tähän asti ainoo syvällinen on liittynyt hytraliikka videoihin.ONko se nais kavaluutta sanoa en ole siinä hyvä.Joka tapauksessa kiitämme halauksesta niitä olen saanut liian harvoin.
Paljastit mut...Olen naispaholainen:o/...
Siis komediaa...Sitä siksi et nauru on hyväksi...kuin muuten myöskin kyyneleet ... Huom...ei kyyn eleet;o))) - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Paljastit mut...Olen naispaholainen:o/...
Siis komediaa...Sitä siksi et nauru on hyväksi...kuin muuten myöskin kyyneleet ... Huom...ei kyyn eleet;o)))tulkitsemaan viestinne sisältöä,Patsaat paljastetaan,naiset riisutaan,se on hyvä neuvvo.Olen kuullut sanottavan nauru pidentää ikää,vai oliko se nauru pidentää lisää, Oli miten oli.Jos kyynelet helmiä ois,se kuulostaa tutulta,ja se on hyvä ettei mitään käärmemäisiä juttuja ole odotettavissa.Ajattelin et olisit voinut kietoutua mun ympärille kuin anakonda
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
tulkitsemaan viestinne sisältöä,Patsaat paljastetaan,naiset riisutaan,se on hyvä neuvvo.Olen kuullut sanottavan nauru pidentää ikää,vai oliko se nauru pidentää lisää, Oli miten oli.Jos kyynelet helmiä ois,se kuulostaa tutulta,ja se on hyvä ettei mitään käärmemäisiä juttuja ole odotettavissa.Ajattelin et olisit voinut kietoutua mun ympärille kuin anakonda
uhriparan ja sulattelee sitä kuukausi määrin...Hmm...Sitäkö haluat....???
Ikälisä ei olisi pahitteeksi...:o)))))))))
Mitä muuta haluaisit??? Niin...pituudesta...Toivoakseni ei ainakaan niin paljon lisää kuin sillä yhdellä ronsulla taannoin!!!! - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
uhriparan ja sulattelee sitä kuukausi määrin...Hmm...Sitäkö haluat....???
Ikälisä ei olisi pahitteeksi...:o)))))))))
Mitä muuta haluaisit??? Niin...pituudesta...Toivoakseni ei ainakaan niin paljon lisää kuin sillä yhdellä ronsulla taannoin!!!!kuristaja käärmeeksi Siitä on niin pitkä aika kun olen ollut kenenkään vatsalaukussa.viittaat ikälisään missä tarkoituksessa apua pituutta lisää,minä ie ymmärtää mitä sinä haluu sanoa.
- galileoo
galileoo kirjoitti:
kuristaja käärmeeksi Siitä on niin pitkä aika kun olen ollut kenenkään vatsalaukussa.viittaat ikälisään missä tarkoituksessa apua pituutta lisää,minä ie ymmärtää mitä sinä haluu sanoa.
MINÄ PUHUIN NAURUN PIDENTÄVÄSTÄ VAIKUTUKSESTA. se että pääsin sen kuvan mittoihin ei auttaisi vaikka kaikki suomen vitsit,
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
MINÄ PUHUIN NAURUN PIDENTÄVÄSTÄ VAIKUTUKSESTA. se että pääsin sen kuvan mittoihin ei auttaisi vaikka kaikki suomen vitsit,
Toivoakseni myös sinusta....siis se ettet pääse niihin mittoihin:o))))))
Toki toivon sinulle parasta!!!!!!!
Olenko vaikeaselkoinen??? Omasta mielestäni yksinkertainen ja simppeli tapaus;o))))))))) - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Toivoakseni myös sinusta....siis se ettet pääse niihin mittoihin:o))))))
Toki toivon sinulle parasta!!!!!!!
Olenko vaikeaselkoinen??? Omasta mielestäni yksinkertainen ja simppeli tapaus;o)))))))))vanhempi pojistani 11v soitti juuri ja sano muuttavansa mun luo ajatus vähän hukassa.Kyllä olen tyytyväinen omiin vaatimattomiin mittoihini.Vaikea selkoinen on vaikeasti ymmärrettävä asia,.Minulla on olut semmoinen käsitys että et voi sanoa naiselle oletpas yksinkertainen,kuullostaa pahalta.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
vanhempi pojistani 11v soitti juuri ja sano muuttavansa mun luo ajatus vähän hukassa.Kyllä olen tyytyväinen omiin vaatimattomiin mittoihini.Vaikea selkoinen on vaikeasti ymmärrettävä asia,.Minulla on olut semmoinen käsitys että et voi sanoa naiselle oletpas yksinkertainen,kuullostaa pahalta.
poikasi haluaa luoksesi:o)))))))))))))
Minusta rehellisyys on hyvästä...:o))))) - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
poikasi haluaa luoksesi:o)))))))))))))
Minusta rehellisyys on hyvästä...:o)))))selitteinen poika haluu muuttaa mun luokse kun on tapellut äitinsä kanssa.Ei se aina muuttaa kun riitelee.Rehellisyys hyvästä eikö liika rehellisyys voi loukata.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
selitteinen poika haluu muuttaa mun luokse kun on tapellut äitinsä kanssa.Ei se aina muuttaa kun riitelee.Rehellisyys hyvästä eikö liika rehellisyys voi loukata.
Asiat voi ilmaista niin monella eri tavalla:o))
Tuttua toi lasten käyttäytyminen...suutuspäissään SE toinen vanhempi on parempi...:o) - galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Asiat voi ilmaista niin monella eri tavalla:o))
Tuttua toi lasten käyttäytyminen...suutuspäissään SE toinen vanhempi on parempi...:o)tarkoitan tota muutto juttua.Monella tapaa voi sanoa saman ,mutta mistä tietää mikä on oikea tapa.Ihminen halutessaan olla oikeassa voi ollakkin väärässä,Menikö oikein vai väärin.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
tarkoitan tota muutto juttua.Monella tapaa voi sanoa saman ,mutta mistä tietää mikä on oikea tapa.Ihminen halutessaan olla oikeassa voi ollakkin väärässä,Menikö oikein vai väärin.
Ei kai sitä voikkaan tietää...Luultavasti asia on niin et aina joku loukkaantuu tai ymmärtää asiat väärin. Liika itsensä tarkkailu ei ole hyvä:o)))))
- galileoo
kipparinoma kirjoitti:
Ei kai sitä voikkaan tietää...Luultavasti asia on niin et aina joku loukkaantuu tai ymmärtää asiat väärin. Liika itsensä tarkkailu ei ole hyvä:o)))))
itseni siasta rupean tarkkailemaan sinua, toivottavasti sinulla ei ole tylsä elämä.Olisi parempi olla puhumatta ihmisten kanssa ettei tulisi väärinkäsityksiä.
- kipparinoma
galileoo kirjoitti:
itseni siasta rupean tarkkailemaan sinua, toivottavasti sinulla ei ole tylsä elämä.Olisi parempi olla puhumatta ihmisten kanssa ettei tulisi väärinkäsityksiä.
on hyvin värikäs elämä...Tarkkaillessasi minua et takuulla pitkästy;o)))
Mut jatketaan toisen kerran...Nyt vuode kutsuu....Siispä hyvää yötä ja erittäin rentouttavia unia Sinulle;o))))
Olet asettanut minut tarkkailuun:o)))))))))
- Kylli.Kyllä
On keskiyö, kello kahtatoista lyö.
Veitsi vählähtää!
On aika vampyyrien ja kummitusten.
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!- galileoo
että makaan pimeässä peiton alla sieltä mua ei löydä mitkään vamppyyrit.
- Kylli.Kyllä
galileoo kirjoitti:
että makaan pimeässä peiton alla sieltä mua ei löydä mitkään vamppyyrit.
Galileo Galilei-niminen mies joka halusi öisin olla peiton alla. Hänen äitinsä oli varoittanut häntä monia kertoja, että peitto ei suojaa vampyyreiltä ja kummituksilta. Peiton alta ei vaan näe kauheuksia mutta niiltä ei VOI VÄLTTYÄ.
Pikku-Galieo ei uskonut äitiään. Hän kasvoi isoksi komeaksi mieheksi joka sai vaimokseen puunhakkaajan tyttären jonka metsänvartija oli pelastanut suden vatsasta - isoäiti menetettiin, mutta vaimo toipui siitä - ja Galielo vaimoineen vietti varsin onnellista elämää pikku-pikku talossaan johon kerran sattui eksymään pieni kaunis tyttö jonka hiukset olivat tummat kuin ebenpuu ja iho valkea kuin norsunluu.
Tyttö oli nälissään ja hän söi pieneltä lautaselta puuroa nälkäänsä ja sitten alkoi siivota ja löysi siivotessaan lasikengän jota alkoi sovitta jalkaansa.
Ja juuri sillä hetkellä Galileo tuli kotiinsa ja huomasi, että tyttö oli muuttunut Silppuriksi joka yleensä jahtaa teini-ikäisiä-mutantti-kilpikonnia mutta nyt sai tähtäimeensä Galileon joka siinä hetkessä muuttuikin Hämähäkkimieheksi ja he taistelivat kunnes vampyyrilepakko-Robin tuli paikalle ja sanoi: "Nyt kyllä lopetatte ton tappelun".
Ja niin he tekivätkin mutta tyttö ei saa mielestään Galieloa ja tulee joka yö katsomaan kuunsäteenä ikkunasta.
Varo vaan, hän voi muuttua miksi haluaa. - galileoo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Galileo Galilei-niminen mies joka halusi öisin olla peiton alla. Hänen äitinsä oli varoittanut häntä monia kertoja, että peitto ei suojaa vampyyreiltä ja kummituksilta. Peiton alta ei vaan näe kauheuksia mutta niiltä ei VOI VÄLTTYÄ.
Pikku-Galieo ei uskonut äitiään. Hän kasvoi isoksi komeaksi mieheksi joka sai vaimokseen puunhakkaajan tyttären jonka metsänvartija oli pelastanut suden vatsasta - isoäiti menetettiin, mutta vaimo toipui siitä - ja Galielo vaimoineen vietti varsin onnellista elämää pikku-pikku talossaan johon kerran sattui eksymään pieni kaunis tyttö jonka hiukset olivat tummat kuin ebenpuu ja iho valkea kuin norsunluu.
Tyttö oli nälissään ja hän söi pieneltä lautaselta puuroa nälkäänsä ja sitten alkoi siivota ja löysi siivotessaan lasikengän jota alkoi sovitta jalkaansa.
Ja juuri sillä hetkellä Galileo tuli kotiinsa ja huomasi, että tyttö oli muuttunut Silppuriksi joka yleensä jahtaa teini-ikäisiä-mutantti-kilpikonnia mutta nyt sai tähtäimeensä Galileon joka siinä hetkessä muuttuikin Hämähäkkimieheksi ja he taistelivat kunnes vampyyrilepakko-Robin tuli paikalle ja sanoi: "Nyt kyllä lopetatte ton tappelun".
Ja niin he tekivätkin mutta tyttö ei saa mielestään Galieloa ja tulee joka yö katsomaan kuunsäteenä ikkunasta.
Varo vaan, hän voi muuttua miksi haluaa.pituutta oli sopivan verran ja rooli henkilöt se vasta oli, UPEETA MAHTAVAA.
- Kylli.Kyllä
galileoo kirjoitti:
pituutta oli sopivan verran ja rooli henkilöt se vasta oli, UPEETA MAHTAVAA.
saa linkittää, itse en osaa.
Sarjassamme huuhaa-satuja. Huonompiakin olen lukenut ja kirjoittanut. Nyt en vaan muista koska.
Mutta kiitos, kiitos. Itse hirnun itselleni täällä taas. - galileoo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
saa linkittää, itse en osaa.
Sarjassamme huuhaa-satuja. Huonompiakin olen lukenut ja kirjoittanut. Nyt en vaan muista koska.
Mutta kiitos, kiitos. Itse hirnun itselleni täällä taas.linkittäminen ei ole heiniäni
- Kylli.Kyllä
galileoo kirjoitti:
linkittäminen ei ole heiniäni
kiitos lukemisesta ja siitä jos hauskuutti!
- galileoo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
kiitos lukemisesta ja siitä jos hauskuutti!
jakiitos vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376