Liittyykö autoilla leveilevä urheiluautoklubi jotenkin verkostomarkkinointiin.
Jätin aikoineen kutsun väliin kun työkaveri kertoi kuulleensa huhun, että VM-skoijari, edesmennyt Jussila olisi systeemin takana.
Kertoi myös että kaverinsa oli huijattu mukaan eikä suosittele kenellekkään kallista osuutta ja autoja, joita ei ehkä edes ole, eikä ainakaan saa tarvittaessa vuokralle, vaikka on tietty määrä vuokrattava..
http://www.rental.fi/
Rental, Club R
30
3159
Vastaukset
- Anti-VM-Arnold
Autot löytyvät ja ovat todellakin paikalla. Huvittavaa. Kaverisi varmaan kysellyt seuraavan viikonlopun vapaita autoja. Ja ko. vuodenaikaan varmasti lyhyellä aikavälillä mennyt. "Autoja joita ei ehkä edes ole" =). Ja autoja ei tarvitse vuokrata kertaakaan jos ei halua. Autoja voi varata 10 kertaa ennakkoon. Jolloin voi olla varma että auton saa haluamaansa ajankohtaan. Ja kysyessäsi mitä tahansa heidän listoilla olevaa autoa voit sen vuokrata, eli jokainen kulkuneuvo on todellakin olemassa. Osa kuten esim. hävittäjä toki on hoidettu toisen yrityksen kautta, mutta tällöinkin rentalin osakas saa sen käyttöönsä halvemmalla hinnalla kuin mitä itse firma velottaisi.
Olen ollut mukana jo kolme kesää ja toistaiseksi tyytyväinen. Ainoa ongelma löytyy myyntipuolelta.
Rental pitää myyntiprovisioon pohjautuvaa myyntiä, jossa myyjän palkka pohjautuu täysin myytyihin klubi osuuksiin. Joten myyjät vaihtuvat varmaankin suht tiheään ja jokainen yrittää hädissään myydä sen minkä kerkeää.
Vertailehan klubiautojen hintoja normi vuokraamoihin. Itse muistan vuokranneeni karvalakki Fiat Punton 80€ vuorokaudeksi. Sillä jo saa melko hienon rassin rentalista. Minusta ainakin hyvä diili. Ne jotka kokevat joutuneensa "huijatuksi" ovat varmaan niitä samoja jotka lähtisivät 15minuutin lyhärin jälkeen verkostoimaan. Tai sitten kävelevät irakin lomaosakkeiden kanssa ulos matkatoimistosta, jossa luvattiin jokaiselle kävijälle ihka oikea mustavalko tv ilmaiseksi.
Tiedän itse rentalista parikin rahat silmissä kiiluvaa VM-konetta, mutta heitä on lähinnä huvittava seurata sivusta. Kun taitaa firman vuokra-autot olla toistaiseksi heillekkin se ainoa vaihtoehto nauttia paremmista peleistä =)
Itse käyn tällä foorumilla naureskellakseni VM:n uusille tuulille. Mutta verccomaha ko. viestisi osoittaa että puhut asioista tietämättä todellisuudessa mitään. Asiaa ainakin myyntipuolelta oli, sillä se on ainoa musta lammas rentalissa. Rentalin kun pitäisi olla ns. lifestyle klubi johon jengi haluaa mukaan. Ei sellainen johon ammattitaidottomat myyjät painostavat mukaan. Autoja löytyy ja palvelu pelaa. Toki olisi kiva kuulla ko. firman johtotason keskusteluita siitä mikä on rentalin tulevaisuus.- Verccomaha
"Mutta verccomaha ko. viestisi osoittaa että puhut asioista tietämättä todellisuudessa mitään"
Mitä kyselijän tyhmentämistä harrastat?
Sinä osoitat - ei viestini.
Kokemuksen ja todistajien rintaäänellä.
Etkö huomaa että viesti oli kysymys, ja yhden liittyneen kokemus ja mun kokemus rekrytointiyrityksestä. Nämä on ihan todellisia kokemuksia.
Kolmen kokeneen verkostomarkkinamiehen pysyynlaittama firma sano o.turtinen.
Uskon Herra O:ta tässä.
Herra O tosin posti viestinsä.
Oletuksenikin oli oikea.
Että se siitä. - Verccomaha
osuudestasi klubiin?
- -Gradon-
Verccomaha kirjoitti:
osuudestasi klubiin?
Rentaliin liittyminen maksaa noin 3700€/henkilö ja 2 henkilöä 4900€ eli ei mitään halpaa touhua.
Varsinkin kun saa vastineeksi osakkeita joiden arvo on 60cnt:iä ja kaiken lisäksi vielä B-osakkeita - -gradon-
-Gradon- kirjoitti:
Rentaliin liittyminen maksaa noin 3700€/henkilö ja 2 henkilöä 4900€ eli ei mitään halpaa touhua.
Varsinkin kun saa vastineeksi osakkeita joiden arvo on 60cnt:iä ja kaiken lisäksi vielä B-osakkeitaSen lisäksi jos joskus katsotte kuinka paljon saa ajaa ilman kilometrikorvausta kun on jäsen... määrä on 100km!
Jos et ole jäsen, niin saat ajaa 300km ilman kilometrikorvausta!
Katsokaa vaikka itse.
ei ole jäsen:
http://www.rental.fi/hinnasto_ovh.shtml
on jäsen:
http://www.rental.fi/hinnasto_om.shtml
alhaalla on kilometrirajat.
Pientä huijaamista! - taneli..
-gradon- kirjoitti:
Sen lisäksi jos joskus katsotte kuinka paljon saa ajaa ilman kilometrikorvausta kun on jäsen... määrä on 100km!
Jos et ole jäsen, niin saat ajaa 300km ilman kilometrikorvausta!
Katsokaa vaikka itse.
ei ole jäsen:
http://www.rental.fi/hinnasto_ovh.shtml
on jäsen:
http://www.rental.fi/hinnasto_om.shtml
alhaalla on kilometrirajat.
Pientä huijaamista!hmm..miten ajattelit että rental on hujausta..?esim -05 slk jäsen hinta 69e/vrk sis. 100km ja ei-jäsen maksaa tuosta samasta 375e/vrk sis. 300km..ja jos ylimenevä hinta on 0,69e/km niin kyllä jäsen porskuttaa alle puoleen hintaan tuon 300km..että tällästä..=)
- Verccomaha
taneli.. kirjoitti:
hmm..miten ajattelit että rental on hujausta..?esim -05 slk jäsen hinta 69e/vrk sis. 100km ja ei-jäsen maksaa tuosta samasta 375e/vrk sis. 300km..ja jos ylimenevä hinta on 0,69e/km niin kyllä jäsen porskuttaa alle puoleen hintaan tuon 300km..että tällästä..=)
Vertaa myös kilpailijoihin
Herzistä avoauto
Edullisesti 250 euroa viikonloppu!
Hintaan sisältyy 1000 km, kolari- ja varkausturva 500 euron omavastuulla sekä alv.
Viikonlopputarjous on voimassa
pe klo 15.00 - ma klo 9.00. - Verccomaha
Verccomaha kirjoitti:
Vertaa myös kilpailijoihin
Herzistä avoauto
Edullisesti 250 euroa viikonloppu!
Hintaan sisältyy 1000 km, kolari- ja varkausturva 500 euron omavastuulla sekä alv.
Viikonlopputarjous on voimassa
pe klo 15.00 - ma klo 9.00.Peugeot 206CC Cabriolet ## vkl 90 €
## Autoissa sis. 100 km / vrk, jonka jälkeen 0,49 € / km,
esimerkin herz 1000 km maksaa 250€ sis 1000km
vastaavasti
Silloi kun Hertzin tarjouksessa otetaan kaikki kilometrit hyötykätyyöön niin
Rentalin halvin vaihtoehto
tulee maksaa 90 kymmpiä (900* 0,49)
=531 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Menetät Club-Rssä 281 € laskemasi sijoittamasi osuuden ainakin 300€
Club-R mainostaa että 5-15 kertaa vuokraamalla pitäis tulla rahat takaisin. Harhauttavaa, koska
tämän puoleueellisen esimerkin mukaan et säästä koskaan sijoittamaasi!!! - Anti-VM-Arnold
Verccomaha kirjoitti:
Peugeot 206CC Cabriolet ## vkl 90 €
vastaavasti
Club-R mainostaa että 5-15 kertaa vuokraamalla pitäis tulla rahat takaisin. Harhauttavaa, koska
tämän puoleueellisen esimerkin mukaan et säästä koskaan sijoittamaasi!!!Huhhah ainoa esimerkki mikä varmaan toimisi. Kun Hertzin hianoin avo taitaakin olla tuo pögö. Aika vääntämisek verkkis menee. Nuo pögöt ja muut on otettu klubiin juuri sinun kaltaisia verkkarihousuilijoita varten.
- verkosto-pena
Anti-VM-Arnold kirjoitti:
Huhhah ainoa esimerkki mikä varmaan toimisi. Kun Hertzin hianoin avo taitaakin olla tuo pögö. Aika vääntämisek verkkis menee. Nuo pögöt ja muut on otettu klubiin juuri sinun kaltaisia verkkarihousuilijoita varten.
Vastataanpas verkostohörhöjen malliin:
Viestisi osoittaa ainoastaan sen, että et tiedä mistä puhut.
Minä tiedän. - -Gradon-
taneli.. kirjoitti:
hmm..miten ajattelit että rental on hujausta..?esim -05 slk jäsen hinta 69e/vrk sis. 100km ja ei-jäsen maksaa tuosta samasta 375e/vrk sis. 300km..ja jos ylimenevä hinta on 0,69e/km niin kyllä jäsen porskuttaa alle puoleen hintaan tuon 300km..että tällästä..=)
Pointti olikin siinä, että annetaan mielikuva tosi halvoista urheiluautoista, mutta ei kerrota kilometrirajoista...
Säästö kyllä hiukan tulee, mutta vie pitkän ajan ennen kuin on se liittymismaksun maksanut.
Reilumpaa olis samat kilometrirajat oli sitten jäsen tai ei. - Verccomaha
Huhhah ainoa esimerkki mikä varmaan toimisi. Kun Hertzin hianoin avo taitaakin olla tuo pögö. Aika vääntämisek verkkis menee. Nuo pögöt ja muut on otettu klubiin juuri sinun kaltaisia verkkarihousuilijoita varten.
Ei oo mun syy jos tää klupinne käyttää vertailussa sitä samaa pököttiä niin miksen sitte ite käyttäis.
Näin siellä lukee
"Vuokraisitko avoautoa 300 € vuorokausi – ehkä et. Entäpä 30 € vuorokausi? Se on mahdollista asiakasomistajana. Käytännössä olet, hieman kalustosta riippuen, 5-15 vuokrauspäivän aikana maksanut itsellesi osakkuuden takaisin."
komm.
vuokraa verrataan harhauttavasti.. - Verccomaha
Verccomaha kirjoitti:
Peugeot 206CC Cabriolet ## vkl 90 €
vastaavasti
tämän puoleueellisen esimerkin mukaan et säästä koskaan sijoittamaasi!!!En katsonut että km-raja on 100km/vrk eikä /vkl
tämä parantaa asemianne hieman eli 98 € pois tulee
433€
silti törkeän kallis verrattuna hertziin (433-250) huom 433€ eis sis. osuusmaksua
mutta jos et ole klubilainen ja haluut vuokrata ärrä klupilta niin hinta on VAIN 6 € kalliimpi, koska kilometrirajat ovat erilaisia.
390 € 49€ 439!!!
esimerkissämme ei kannata olla asiakasomistaja - Verccomaha
-Gradon- kirjoitti:
Pointti olikin siinä, että annetaan mielikuva tosi halvoista urheiluautoista, mutta ei kerrota kilometrirajoista...
Säästö kyllä hiukan tulee, mutta vie pitkän ajan ennen kuin on se liittymismaksun maksanut.
Reilumpaa olis samat kilometrirajat oli sitten jäsen tai ei.naurettavaa km rajaa ei edes kehdata ehdottaa ulkopuolisille.
Kyseessä on vm-ajalta opittua markkinointikikkailua.
- Mikkopa
Ainakin lyhkärissä näitä autoja näyteltiin?
- ex-seven
tais olla ehkä. En ole ihan varma, koska sanouduin irti Sevenistä VM:n kannattamattomuuden vuoksi. Kovasti sitä kyllä Eventillä sillon jokunen vuos takaperin promotettiin. Ei kai siitä koskaan sitten mitään kummosempaa syntynyt.
Näinhän se muutenkin VM:ssä toimii...kovasti lupaillaan ja promotetaan, mutta mitään ei oikeasti tapahdu. Liian suuria lupauksia. Ja oishan toi muutenkin ollu ihan susi!!
- Anti-VM-Arnold
No verkkis, minkälaisen auton sinä ottaisit ja mitä muita vaihtoehtoja sinulla niihin olisi? Kaveri on hertz liisingillä töissä ja ainakin firman sisäinen toiminta ei sen parempaa ole kuin tuolla rentalillakaan. Ainakaan alempia toimihenkilöitä kohtaan. Mutta kun haluaisit käydä vähän kokeilemassa miltä tuntuu ajaa oikealla autolla. Unohdetaan ne halvimmat verkkariauto budjetin bilikat. Laitetaan vaikka se 9€ lisää kehiin. Minusta 70€/vrk vielä sill 100km/h on äärimmäisen halpa niille autoille mitä sillä hinnalla tarjotaan.
Kerrohhan verkkis minne autoista kiinnostuneen kannattaa mennä jos haluaa ajaa premium luokan autoilla mitä rental tarjoaa. MB SLK:t, Audi TT, Chrysler Crossfire yms?
Vai onko ainoa tapa ottaa se VM-STRESSMANi päälle ja mennä kokeilemaan josko ne antais liikkeessä koe ajaa ilman sen suurempia lupauksia?
Itse en esim. noihin pögöihin yms. opeleihin koske. Kirjoitin palautetta aikanaan kun ne klubiin hommattiin. Mutta onhan se hanurista jos joku haluaa tosiaan viikonloppuna pöräyttää sen 1000km pögötillä, että saman auton saa herzistä. Mutta niille jotka todella haluavat klubin hyödyt irti taitaa olla muut autot mielessä. Ja joku voisi tosiaan antaa oppaan miten sellaisilla autoilla pääsee ajamaan halutessaan useammin ilman rentalia. Ilman siis että joutuisi mennä sellaisen ostamaan.- Lapi
leiju viikonloppu klubi on lähinnä juppeja sekä linttalenkkareissa kävelisä VM-pellejä varten joilla ei ole varaa hankkia omaa..:>
Kokonaisuudessaan suhteellisen järjetön strategia koko rentalilla.
Olen itse ollut kyseisessä herätystilaisuudessa jossa myyjä puski päälle kuin höyryveturi, tuli mieleen lähinnä VM-herätyskokoukset koko tapaamisesta. Olin itse kiinnostunut lähinnä joko matkaveneen tai asuntoauton vuokraamisesta 1-2 viikoksi vuodessa. Lopputuloksena, oli silloin että veneitä ei ollut mutta yksi kuppanen asuntoauto toki oli jonka vuokrahinta jäsenenä olisi kestänyt kuollettaa tuo "osuusmaksu" yli 10-vuotta edellyttäen että käytät sitä todellakin joka vuosi. Pikaisten laskelmien perusteella tulisi halvemmaksi hankkia vaikka pankin lainarahalla suoraan oma joka olisi käytössä 24/7 ja 365 pv/vuosi eikä vain kahta viikkoa vuodessa. Tulee nimittäin suhteellisen kallis viikkovuokra, jonka hinta toki vuosien mittaan pienenee.
Lisäksi tietenkin tutkittiin luottotiedot josta sitten tullaan tämän klubin omituisimpaan kohtaan. Pyytäessään minut tähän tapaamiseen tiesivät ne ammattini mutta oli pakko kuitenkin pyyttää tähän hehkutustilaisuuteen jotta saataisiin evätä tuohon liittyminen, ja huom! luottotiedot olivat kunnossa. Suoraan sanottiin että ammattini johdosta, johtajamme eväsi teidän liittymisanomuksenne.
Ei siinä mitään, nyt on oma asuntokiesi alla eikä tarvitse kytätä kalenteria milloin pitää anoa lomaa töistä..:D
Kaiken kaikkiaan suhteellisen turha klubi. - nettijulli
-- Kerrohhan verkkis minne autoista kiinnostuneen kannattaa mennä jos haluaa ajaa premium luokan autoilla mitä rental tarjoaa. MB SLK:t, Audi TT, Chrysler Crossfire yms? --
Vastaan vercciksen puolesta. Mene töihin autoalalle. Viimeisen viikon aikana olen ajanut esim. uusilla Audi S8, A8 4.0Tdi, S6, RS4, Uusi TT 3.2, (siis ei mikään Rentalin linttalenkkarimalli, vaan uusi 3.2 DSG), Q7 4.2...
Ai niin, eihän nuo ole premium-luokan autoja, tsori... ;) - mitä tarkoitat
Tästä "klubista" saatavalla hyödyllä johon tuossa viittaat ?
Ymmärtäisin, että hyödyllä tarkoitetaan tilannetta jossa oma asema paranee jotenkin.
Jos tarkoitat hyödyllä vaikkapa parempaa flaksia kun ajat terassin eteen vuokra-autolla niin epäilen.
Mersullakin pääsee ajamaan aina kun haluaa soittamalla taksin. Saat vielä istua takapenkillä. - Anti-VM-Arnold
nettijulli kirjoitti:
-- Kerrohhan verkkis minne autoista kiinnostuneen kannattaa mennä jos haluaa ajaa premium luokan autoilla mitä rental tarjoaa. MB SLK:t, Audi TT, Chrysler Crossfire yms? --
Vastaan vercciksen puolesta. Mene töihin autoalalle. Viimeisen viikon aikana olen ajanut esim. uusilla Audi S8, A8 4.0Tdi, S6, RS4, Uusi TT 3.2, (siis ei mikään Rentalin linttalenkkarimalli, vaan uusi 3.2 DSG), Q7 4.2...
Ai niin, eihän nuo ole premium-luokan autoja, tsori... ;)HAAAHHHAAAA!!! Kunon VM-erkin vastaus :D:D... "mee töihin autokauppaan" Oot varmaan päässyt pesemäänkin niitä autoja tai oletko jo kenties arvostettu "myyjä"? =)Ja tuohon taksi vastaukseen... Taitaa kaikki veemiehet olla katkeroituneita jollain tavalla täällä (>
- Anti-VM-Arnold
nettijulli kirjoitti:
Ai niin, eihän nuo ole premium-luokan autoja, tsori... ;)Ja apua!!!
Kuolema!!!
"Olen ajanut mm. Audi A80 TT 16v, abs break, air/conditioning, type E45..." hey haloo?! Ainoa mikä näyttää joltain muulta kuin perhelaatikolta on noista tuo TT, mutta se nyt ei ole tässä se pointti.
Nettigullestahan paljastui uusi GhettoSuperSpar. Liittyen lähinnä "mee töihin autokauppaan" ku miekin oon ajanu mm. Honda CVR-4 M type 40x!!!!! ja DSG vaihteistetulla turbodiezel Q7 4vakin KAKKOSELLA!
:) - Verccomaha
HAAAHHHAAAA!!! Kunon VM-erkin vastaus :D:D... "mee töihin autokauppaan" Oot varmaan päässyt pesemäänkin niitä autoja tai oletko jo kenties arvostettu "myyjä"? =)Ja tuohon taksi vastaukseen... Taitaa kaikki veemiehet olla katkeroituneita jollain tavalla täällä (>
olet VM tyyppien pyörittämässä unelmia myyvässä kulutus klubissa, jossa maksat itsesi kipeäksi.
Osuus maksaa monta tonnia ja muutenkin vuokrausehdoissa
autojen kilometriraja on sellainen, jolla pääsee vain lähimpään parkkipaikkaan.
Jos tässä joku on VM-erkki niin sinä. NJ on tunnettu vastustaja ja suhtautuu epäillen kaikkeen VM liittyvään. Sinä sen sijaan kehut maasta taivaaseen kolmen ex-verkostohuijarin pyörittämään touhuun. - Verccomaha
Ja apua!!!
Kuolema!!!
"Olen ajanut mm. Audi A80 TT 16v, abs break, air/conditioning, type E45..." hey haloo?! Ainoa mikä näyttää joltain muulta kuin perhelaatikolta on noista tuo TT, mutta se nyt ei ole tässä se pointti.
Nettigullestahan paljastui uusi GhettoSuperSpar. Liittyen lähinnä "mee töihin autokauppaan" ku miekin oon ajanu mm. Honda CVR-4 M type 40x!!!!! ja DSG vaihteistetulla turbodiezel Q7 4vakin KAKKOSELLA!
:)on muutakin kuin autokauppa ja kolmen vm-pellen vuokrausklubi.
- nettijulli
HAAAHHHAAAA!!! Kunon VM-erkin vastaus :D:D... "mee töihin autokauppaan" Oot varmaan päässyt pesemäänkin niitä autoja tai oletko jo kenties arvostettu "myyjä"? =)Ja tuohon taksi vastaukseen... Taitaa kaikki veemiehet olla katkeroituneita jollain tavalla täällä (>
näköjään vastustajissakin on kohtuullisen matalalla äo:llä varustettuja kavereita, mutta eihän kaikki voi ola neroja. muutenhan kaikki olisivat huijattavissa kuin vm-hörhöt pahimmillaan.. =)
Joo, autoalalla ei ole muita hommia kuin pesijä ja myyjä, eipä niin... olen ammatiltani automyyjän pesijä ja VM-erkki, ikuinen luuseri ja sosiaalipummi! Tulipahan sekin tunnustettua, niin ei tarvi kenenkään miettiä, että miten tuollakin vastustajalla on aikaa :P
- Jxx
Vaikka verkostohörhöt vuokraisivat tuolta autoja, ei se tarkoita, että yritys olisi mätä. Sama juttu koskee Turun Zanzibar-ravintolaa. Vaikka Rekola siinä olisi jotenkin mukana, ei se tarkoita, että ravintola jotenkin huono olisi. Movesta olen eri mieltä.
- Verccomaha
Tuo markkinointi ja pestaaminen oli vaan niin VM tyylistä ja kun huhuttiin VM-pyörittäjistä niin halusinpa tietää oliko perää. Aikaa on yli kaks vuotta ja vieläkin sama mainos -kiire kun paikat ovat rajalliset.
En pidä tuota verkostomarkkinointiin kytkeytyvänä mutta näytää vaan että verkostohuijari on hurkostoveijari vaikka voissa paistais. Ja kannattaa olla varovainen sellaisten suhteen. Onneks sentään väitetään, että ovat muuttaneet vähän toimintatapoja.
- ollut
Kolme kesää jäsenenä ja tyytyväinen olen ollut. On ollut joka pennin arvoista lystiä, ei ehkä haplaa, mutta joka pennin arvoista.
Rentalin toiminta on ollut asiallista ja vuokraukset toimivat hienosti. Kalustoa on saatavillä reilusti, ehkä hieman liikaakin, sillä jonkun verran autoja joutuvat pihassa seisottamaan arkisin.
Miinuksia tulee hintojen korotuksista taannoin. Eivät ne kalliit vieläkään ole, mutta eihän se koskaan ole kivaa kun saa pulittaa samasta tavarasta enemmän kuin aiemmin. Muistan kyllä 30 euron ajelut uudenkarhealla slk-mersulla :) Se oli halpaa luxusta se. No nykysin 69e...
Joka tapauksessa, hetkeäkään en ole katunut.
Niin ja mukaan kannattaa lähteä vain jos ei ole pikkurahasta pulaa. On osakkaita jotka ottavat jäsenyyden ja sitten eivät ikinä vuokraa kalustoa. Pitää ymmärtää että päivän ajelut bensojen kanssa saattavat maksaa hyvinkin lähes huntin, vaikka alla olisi auto halvimmasta päästä. Pitää miettiä onko valmis sen maksamaan autoilusta ja jos ei ole, niin jäsenyyttä ei kannata ottaa.
Provisiopalkkaiset myyntiedustajat tahtovat luoda mielikuvan lähes ilmaisesta luxuksesta ja saavat mukaan usein sellaisia ihmisiä joilla ei oikeasti ole touhuun varaa. Nämä sitten kokevat tulleensa huijatuksi ja ehkä aiheestakin. Myyjillä on rentalilla ollut varsin avokätinen provisiopalkka ja ovat vuosien saatossa haalineet asiakkaita kaikin konstein rahan kiilto silmissä. Tämä näkyy sitten passiivisina osakkaina ja valituksina kuluttajalautakuntaan. - kysymykseen
Käsittääkseni rental ei liity mitenkään verkostomarkkinointiin, mutta on ollut yhteistyössä verkostomarkkinointifirmojen kanssa, koska nämä verkostoijathan haluavat luoda mielikuvia glamourista ja luxuksesta liittyen heidän bisnekseen. Rental on tässä hyvä apuväline. Rental on varmaan tätä kautta saanut myös asiakkaita.
Petteri Jussila ei ole rentalin takana, muuta hänen taannoinen aquasource firmansa oli rentalin asiakas. Edustajat kävivät pitämässä lyhkäreitä silloin vielä varsin tuntemattoman rentalin autoilla. Ja lyhkäriin tulijoihin tämä tietysti oli omiaan valamaan uskoa rikastumisesta. Siinä Jussilan rental kytkökset.
Firmassa on myös työntekijöinä verkostohörhöjä, mutta itse rentalin toiminta ei liity mitenkään verkostointiin, jos nyt tuota mielikuvien luomista myyntitilaisuudessa ei oteta lukuun.- Verccomaha
Yhteenveto
Perustajat entisiä? verkostohörhöjä ja työntekijöinä on useita verkostohörhöjä.
Kyse ei ole verkostomarkkinoinnista, vaan perustajat, kokeneet verkostomarkkinamiehet ovat saaneet järkevämmän liikeidean.
Henkilökohtaiset kontaktit ovat luonnollisesti verkostomarkkinoinnin ihmeelliseen maailmaan edellisestä urasta säilyneet.
Verkostomarkkinatautaisen omistajuuden vuoksi monilla työntekiöillä on verkostomarkkinointitausta.
VM taustojen vuosi toimintatavoissa on näkynyt "hörhöilyn" piirteitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1232457
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4312247Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981220Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141033Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!18916- 45889
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109816Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34810Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.255792Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33745