Selasin nettiä ja löysin muutaman saman nimisen ihmisen nimen,kuin itselläni on. Tuntui kummalta ajatella joku toinenkin elää, täsmälleen samalla nimellä kuin minä. Mutta on kuitenkin ihan eri ihminen. Monella jolla on hyvin tavallinen etu ja sukunimi on varmaan satoja kaimoja. Miltä se tuntuu?
Saman niminen
7
510
Vastaukset
- sola"
Tietääkseni mulla on yks täyskaima, jolla tosin toinen etunimi on eri. On jonku isäni serkun lapsi, mutten ole häntä tavannut..ollaankohan samanlaisia yhtään.. ;)
- Antero..
Samannimisiä löytyy enemmän tai vähemmän, mutta ei sitä niin tule ajateltua, kun ei ole heidän kanssaan päivittäin tekemisissä. Itselläni löytyi tuosta Suomen puhelinluettelosta kahdeksan täyttä kaimaa, vaikka ei niin yleinen nimi olekaan. Joskus tulee mieleen että kävisin heitä tapaamassa, mutta heitän sitten ajatuksen mielestä.
- Alien-8
muutama samanniminen.Eräskin on ison firman johtaja.Mutta eivätpä ole hänen palkkansa tulleet mun tililleni ainakaan vielä:))
Sotunumero ei täsmää. - nylkkäri
etu-ja sukunimi on sama .
- Ajankulu
postiakin saanu toisella paikkakunnalla asuvalle, täysin tuntemattomalle tarkotettua postia. Kuikas mä voisin tietää et ei se sit ollukaan mulle, ennenkun avasin kirjeen. Silmät tapillaan kattelin et mites ihmeessä mulle tämmösiä asioita kerrotaan? No palautin postiin sen avattuna tietty ja kerroin et tää ei tosiaan ole mulle tarkotettu, asiasisällöstä päätellen. Toivottavasti tää oikee henkilö on sen saanut. Kerroin pienen lapun muodossa et miks se on auki, mut eipäs ole kuulunu mitään.
- ilman kaimaakö
linkkiä,josta voi hakea kaimat?
Yritin etsiä.
Googletin oman nimeni jaei löydy muita saman nimistä, kuin minä.
Väestörekisterikeskuksen sivuilta ei pystynyt hakemaan yhdessä etu/sukunimeä.(?)
Eikä tässä nyt erikoisesta nimestä ole kyse. - Anonyymi
On ilmeisesti kaksi kappaletta Parturikampaamo Tuula Tuomaaloita, toinen näkys olevan Seinäjoen hyllykalliolla ja toinen täälä Kiimingissä( jos vielä on pystyssä, ainaki 2012 oli)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820