Koivusta irtoo nyt ihan kauheesti siemeniä ja mun muki on ikkunan raon vieressä johon ne kaikki lentää. Aina kun otan huikan on kurkku täynnä noita lentäviä helikoptereita,vai sanoisinko niinkuin talkkunajauhoja?
Siemeniä siemeniä
30
1474
Vastaukset
- aliisa
tulin juuri pyörälenkiltä,ja mulla on silmät ja suu täynnä siemeniä :))
- animattiN
voi kun niistä saisi vaikka puuroo, mutta ei taida saada. Varpuset niistä taitaa pitää. ;) siis niistä siemenistä?
- kipparinoma
aivan kaikki täynnä siemeniä...Ihan varmasti koivu alkaa kasvamaan masussa:o/
- aliisa
mä kun söin niitä siemeniä kyllä kahdenkin koivun edestä :/
- animattiN
jos alkaakin jokin visakoivu kasvaa,,,,
tai vaivaiskoivu,,,, - kipparinoma
aliisa kirjoitti:
mä kun söin niitä siemeniä kyllä kahdenkin koivun edestä :/
Hih...niitä siemeniä löytyi niidenkin välistä illalla....;o) Ja mä vain ja ainoastaan hyppelin pöheikössä koiran perässä:o/
- kipparinoma
animattiN kirjoitti:
jos alkaakin jokin visakoivu kasvaa,,,,
tai vaivaiskoivu,,,,saa toivoa niin tpovoisin ehdottomasti vaivaiskoivua...:o)
- kipparinoma
kipparinoma kirjoitti:
saa toivoa niin tpovoisin ehdottomasti vaivaiskoivua...:o)
Mistäs sille vauvakoivuklle sit isukin löydät??? Kuka on vastuusssa!!!
- Kylli.Kyllä
kipparinoma kirjoitti:
Hih...niitä siemeniä löytyi niidenkin välistä illalla....;o) Ja mä vain ja ainoastaan hyppelin pöheikössä koiran perässä:o/
Huuhaalla ei olekaan ristiäisiä vielä vietetty. Luon luottavaisena katseeni Teihin, ihanat neidot, että hoidatte homman niin.
Kummitätinä voin toimia vaatimattomaan tapaani ja ehdotan että lapselle annetaan nimeksi Rudolf, siis Rudolf Koivu jos tulee poika. Tytön nimeä pitää miettiä vielä lisää. - kipparinoma
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Huuhaalla ei olekaan ristiäisiä vielä vietetty. Luon luottavaisena katseeni Teihin, ihanat neidot, että hoidatte homman niin.
Kummitätinä voin toimia vaatimattomaan tapaani ja ehdotan että lapselle annetaan nimeksi Rudolf, siis Rudolf Koivu jos tulee poika. Tytön nimeä pitää miettiä vielä lisää.Niin aina....Kyllä koivutyttönenkin olisi aikas ihana....Isätön raukka...Täällä niin monia koivuja...En kyllä tunnusta halailleeni niistä yhtään!!!
Kummitädiksi pääset ilman muuta....:o))))))))))))) - sola"
kipparinoma kirjoitti:
Niin aina....Kyllä koivutyttönenkin olisi aikas ihana....Isätön raukka...Täällä niin monia koivuja...En kyllä tunnusta halailleeni niistä yhtään!!!
Kummitädiksi pääset ilman muuta....:o)))))))))))))Ihanaa, koivuvauvan kanssa päästään sitten puistoon taas laskemaan liukumäkeä ja kaikkiin kivoihin härveleihin, joihin ei yksin kehtais mennää.. ;)
- Kylli.Kyllä
kipparinoma kirjoitti:
Niin aina....Kyllä koivutyttönenkin olisi aikas ihana....Isätön raukka...Täällä niin monia koivuja...En kyllä tunnusta halailleeni niistä yhtään!!!
Kummitädiksi pääset ilman muuta....:o)))))))))))))ja googlea tutkiessani löysin tytölle nimenkin: Betula joka on koivu latinaksi.
Ajatteles pienet Koivun kaksoset Betula ja Rudolf.
Isähän on tietenkin Saku Koivu, joten et sinä ainakaan köyhäksi yksihuoltajaksi joudu jäämään. Sakuhan on rikas jääkiekonpelaaja. - kipparinoma
sola" kirjoitti:
Ihanaa, koivuvauvan kanssa päästään sitten puistoon taas laskemaan liukumäkeä ja kaikkiin kivoihin härveleihin, joihin ei yksin kehtais mennää.. ;)
oikein innolla odottamaan tulevaa äitiyttä:o)))))
- kipparinoma
Kylli.Kyllä kirjoitti:
ja googlea tutkiessani löysin tytölle nimenkin: Betula joka on koivu latinaksi.
Ajatteles pienet Koivun kaksoset Betula ja Rudolf.
Isähän on tietenkin Saku Koivu, joten et sinä ainakaan köyhäksi yksihuoltajaksi joudu jäämään. Sakuhan on rikas jääkiekonpelaaja.ettei vain hänen isänsä tai veljensä??? Noita siemeniä on niin kamalasti lennellyt viimeaikoina et väkisinkin olen saattanut altistua monen Koivun siemenille:o/
Nimet ovat erittäin sopivia....Kestääköhän raskaus normaalin ajan...??Vai miten se menee koivuilla???
- roirohkea
kun siementää,niin siitä 11 viikkoa ensilumi on maassa.
- aliisa
ei saa puhua vielä kylmästä talvesta....vielä on kesää jäljellä...
- sola"
hiihtäminen on mukavaa..varsinkin umpihangessa omia latuja myöten.. ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
hiihtäminen on mukavaa..varsinkin umpihangessa omia latuja myöten.. ;)
suksia esille...tahdon olla valmiina ensilumen tullessa...Ja nimenomaan omia latuja hiihdellen;o)))
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
suksia esille...tahdon olla valmiina ensilumen tullessa...Ja nimenomaan omia latuja hiihdellen;o)))
Tietä käyden tien on vanki
vapaa on vain umpihanki
... ;)))))) - kipparinoma
sola" kirjoitti:
Tietä käyden tien on vanki
vapaa on vain umpihanki
... ;))))))Päättäväisin, mutta niin ihanin suksen vedoin umpihangessa ja luistoa riittää;o)
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Päättäväisin, mutta niin ihanin suksen vedoin umpihangessa ja luistoa riittää;o)
Hartiavoimin lykkien ja luistoo on tosiaan hyvä olla... ;)
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
Hartiavoimin lykkien ja luistoo on tosiaan hyvä olla... ;)
Muutoin koko suksimisesta menee naatinto...;o))))))
- roirohkea
aliisa kirjoitti:
ei saa puhua vielä kylmästä talvesta....vielä on kesää jäljellä...
11 viikkoa on 2,5 kuukautta,ja jos sua palelee, niin kyllähän sä tiedät kuka lämmittää.
- aliisa
roirohkea kirjoitti:
11 viikkoa on 2,5 kuukautta,ja jos sua palelee, niin kyllähän sä tiedät kuka lämmittää.
kovasti :)
- animattiN
En ole kuullutkaan tuollaista, taitaa olla kansanviisauksia?
- animattiN
koivulajia tunnette? Ja mihin niitä jokaista käytetään? *köh köh* :))
- kipparinoma
Neljä....kai...En käytä koivuja...Paitsi et nautin niiden kauneudesta ja nyt siemenistä...Hei..Mahla on hyvää...Olen juonut sitä viimekesänä....;o)))
- animattiN
kipparinoma kirjoitti:
Neljä....kai...En käytä koivuja...Paitsi et nautin niiden kauneudesta ja nyt siemenistä...Hei..Mahla on hyvää...Olen juonut sitä viimekesänä....;o)))
on kuulemma terveellistäkin en tosin ole itse kunnolla maistanut kuin joskus penskana.
- Säästeliäisyys ennen kaikkea
Minunkin täytyy kokeilla.Jos ruoka ostokseni vaikka vähenevisivät.,
- animattiN
ne siemenet tuntuu ainakin maistuvan. Saisikohan niistä hyvää puuroa ;)
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774