tuo omatunto. Nii, mikä hiton omatunto? Tarkoittaako huono omatunto, että tunnen itseni huonosti? Ei nimitys ainakaan viittaa siihen pikku riiviöön, joka kieppuu pään ympärillä ja sättii, ett 'Tota et tee'.
Harhaanjohtava
7
227
Vastaukset
- ;)))))))
Omatunto tarkottaa sitä, kun esim. pistät itseäsi neulalla, niin tunnetko piston:
a)kivuliaana
b)ei niin kivuliaana
eli jos et kestä kipua, sulla ei ole huono omatunto ja jos kestät kipua, sulla on silloin huono omatunto. huono omatunto tarkoittaa sitä kun vaikka ja jne sun jalka puutuu...niin siinä jalassa on kamalan huono omatunto...se ei puutuisi jos tunto olisi kohdallaan....
- kuin anopin
vierailu joka ei lopu koskaan...
*wirn* - outzak
huono omatunto oo sitä ettei tunne omaansa, tai sitä mikä ei ole omaa?? Jos mies esim yrittää iskeä vierasta naista, vaikka oma olis vieressä, sillä miehellä on sillo huono omatunto!! Näin mä oon kuullut!!:)
- ihan mitä vaan
Oma tunto on se pieni osa joka itkee huomista.
SE ITKEE SIELUN TYHJYYTTÄ.MENETETTYÄ EILISTÄ.
TULEVAA HUOMISTA JA ELÄMÄTÖNTÄ ELÄMÄÄ. ..jota tuntee kun huomaa että viikonlopuksi varatut viinat on juotu jo torstaihin mennessä.
- nimitys nimittäin*
Sitähän minäkin, ettei se voi tarkoittaa jotain töppiä, joka kaduttaa. Siis HUONO OMATUNTO on ettei tunne omaansa tai ei ole tuntoa tai ettei tunne jos on isompi jano ennen viikonloppua. Tulipas selväksi...Huoh! (Helpottunu olo).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468