tuo omatunto. Nii, mikä hiton omatunto? Tarkoittaako huono omatunto, että tunnen itseni huonosti? Ei nimitys ainakaan viittaa siihen pikku riiviöön, joka kieppuu pään ympärillä ja sättii, ett 'Tota et tee'.
Harhaanjohtava
7
227
Vastaukset
- ;)))))))
Omatunto tarkottaa sitä, kun esim. pistät itseäsi neulalla, niin tunnetko piston:
a)kivuliaana
b)ei niin kivuliaana
eli jos et kestä kipua, sulla ei ole huono omatunto ja jos kestät kipua, sulla on silloin huono omatunto. huono omatunto tarkoittaa sitä kun vaikka ja jne sun jalka puutuu...niin siinä jalassa on kamalan huono omatunto...se ei puutuisi jos tunto olisi kohdallaan....
- kuin anopin
vierailu joka ei lopu koskaan...
*wirn* - outzak
huono omatunto oo sitä ettei tunne omaansa, tai sitä mikä ei ole omaa?? Jos mies esim yrittää iskeä vierasta naista, vaikka oma olis vieressä, sillä miehellä on sillo huono omatunto!! Näin mä oon kuullut!!:)
- ihan mitä vaan
Oma tunto on se pieni osa joka itkee huomista.
SE ITKEE SIELUN TYHJYYTTÄ.MENETETTYÄ EILISTÄ.
TULEVAA HUOMISTA JA ELÄMÄTÖNTÄ ELÄMÄÄ. ..jota tuntee kun huomaa että viikonlopuksi varatut viinat on juotu jo torstaihin mennessä.
- nimitys nimittäin*
Sitähän minäkin, ettei se voi tarkoittaa jotain töppiä, joka kaduttaa. Siis HUONO OMATUNTO on ettei tunne omaansa tai ei ole tuntoa tai ettei tunne jos on isompi jano ennen viikonloppua. Tulipas selväksi...Huoh! (Helpottunu olo).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818