>Eilen jätettiin 28719 uutta viestiä
Suomi24:n keskusteluissa on yli 20.041.000 viestiä<
Palkittiinkohan 20.000.000:nnen viestin kirjoittaja Suomi24:n toimesta mitenkään?
Miten olisi esim. sheriffin oikeudet (ja velvollisuudet) KAIKILLE palstoille?
"Se ois kaamee jobi", totesi eräs puhelias papukaija radiossa aikoinaan. Mutta ihan totta: yhdellä kollegalla on n. 30 (kolmekymmentä) palstaa valvottavanaan......!!!
Eipä muuta, t. MM.
Keskustelujen etusivulta kopsattua:
30
1442
Vastaukset
Minähän sen 20.000.000 viestin kirjoitin kun olin ovela ja läväytin 150 viestiä putkeen Savonlinnapalstalle!
Eipä ole palkintoa kuulunut mutta jos se on tuo mitä sinä sanoit niin luovutan palkintoni Punaiselle Ristille!
Minulla on niin paljon bisnestä ja täytyy solaakin välillä vokotella jotta en minä jouda valvomaan yhtään palstaa.
Sorry vaan, MM! :-DDDDD- sola"
murulla on näköjään sydän paikallaan..mutta tosi on, ettet sie taida kohta keritä valvomaan muuta, kuin minua... ;)
*pusii* sola" kirjoitti:
murulla on näköjään sydän paikallaan..mutta tosi on, ettet sie taida kohta keritä valvomaan muuta, kuin minua... ;)
*pusii*Tuossahan tuo rinnassa tykyttää ja alako tykyttää vähän kiivaampaan tahtiin ku huomasin että söpöläinen on herännyt kauneusuniltaan joita ei tosiaan edes tarvitse!
Jos tuleva tehtäväni on sinun valvominen otan tehtävän vastaan asianmukaisin riemunkiljahduksin. Nimittäin harvalla jätkällä on yhtä hyvä jobi! *suukko*- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Tuossahan tuo rinnassa tykyttää ja alako tykyttää vähän kiivaampaan tahtiin ku huomasin että söpöläinen on herännyt kauneusuniltaan joita ei tosiaan edes tarvitse!
Jos tuleva tehtäväni on sinun valvominen otan tehtävän vastaan asianmukaisin riemunkiljahduksin. Nimittäin harvalla jätkällä on yhtä hyvä jobi! *suukko*arvaappa muru, mitä ostin?
NO mm. vesitiiviin läppärin, niin pystyn täältä kylmästä suihkustaKIN nakuttelemaan sulle tekstiä.. ;P sola" kirjoitti:
arvaappa muru, mitä ostin?
NO mm. vesitiiviin läppärin, niin pystyn täältä kylmästä suihkustaKIN nakuttelemaan sulle tekstiä.. ;POlenkin aina sanonut että solassa on samassa pakkauksessa kauneus, huumorintaju, järki ja seksikkyys!
Kyllä nyt kelpaa naputella minulle vastauksia jos jään kiinni kattoantenniin :-D- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Olenkin aina sanonut että solassa on samassa pakkauksessa kauneus, huumorintaju, järki ja seksikkyys!
Kyllä nyt kelpaa naputella minulle vastauksia jos jään kiinni kattoantenniin :-DTokihan minä sinut sieltä katolta tulen hyvinkin pikaisesti hakemaan, mut kuten jo aikaisemmin "sanoin", niin sittenpä ootkin nalkissa ja pysyt... ;)
sola" kirjoitti:
Tokihan minä sinut sieltä katolta tulen hyvinkin pikaisesti hakemaan, mut kuten jo aikaisemmin "sanoin", niin sittenpä ootkin nalkissa ja pysyt... ;)
Luulitko sitten vai etten haluaisi pysyä "nalkissasi" ;-)
Miksi sitten olen suunnitellut törmääväni "ihan vaan vahingossa" helikopterillani sinun kattoantenniisi? Navigointi on juuri käynnissä ja katoltasi saattaa kuulua kolinaa jo hyvällä onnella ensi viikolla! :-)- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Luulitko sitten vai etten haluaisi pysyä "nalkissasi" ;-)
Miksi sitten olen suunnitellut törmääväni "ihan vaan vahingossa" helikopterillani sinun kattoantenniisi? Navigointi on juuri käynnissä ja katoltasi saattaa kuulua kolinaa jo hyvällä onnella ensi viikolla! :-)höh, ja minäkun kävin just kampaajalla, niin oisit nähny uuden tukkani ihan ekana... ;)
sola" kirjoitti:
höh, ja minäkun kävin just kampaajalla, niin oisit nähny uuden tukkani ihan ekana... ;)
Olen pahoillani kultaseni mutta kun kopterissa on bensa loppu ja navigointilaite tuuttaa tyhjää.
Lainasin kopteria viime jouluna joulupukille ja se on lennellyt taas tankin tyhjäksi.
Voisin tietysti tilata taksin mutten jaksa istua paikallani montaa tuntia tietäen että uuden kamapuksesi näkeekin ensimmäisenä postimies tai naapurin ukko joka haravoi pihaansa.
Katkera pala minulle mutta kestän kuin mies eli vedän tänään sitten kopan olutta suruuni. :-(- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Olen pahoillani kultaseni mutta kun kopterissa on bensa loppu ja navigointilaite tuuttaa tyhjää.
Lainasin kopteria viime jouluna joulupukille ja se on lennellyt taas tankin tyhjäksi.
Voisin tietysti tilata taksin mutten jaksa istua paikallani montaa tuntia tietäen että uuden kamapuksesi näkeekin ensimmäisenä postimies tai naapurin ukko joka haravoi pihaansa.
Katkera pala minulle mutta kestän kuin mies eli vedän tänään sitten kopan olutta suruuni. :-(Hahhah..vai joulupukki muka..joo-joo, sano suoraan vaan, että meinaat taas lähtee jätkien kanssa ryyppäämään ja rälläämään prkl..mäkä-mäkä..jne.. :/
*sniff*
byääää! sola" kirjoitti:
Hahhah..vai joulupukki muka..joo-joo, sano suoraan vaan, että meinaat taas lähtee jätkien kanssa ryyppäämään ja rälläämään prkl..mäkä-mäkä..jne.. :/
*sniff*
byääää!Mutta pahoitin mieleni koska en näe uutta ihanaa kampaustasi niin juon suruuni. :-(
Minä en rällää ikinä kännissä, olen herrasmies. Testailen vain serkkupojan kanssa muutamien oluiden ja grillilihan makua ja sitten lennähdänkin jo luoksesi jos löydän selvän kuskin! :-D- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Mutta pahoitin mieleni koska en näe uutta ihanaa kampaustasi niin juon suruuni. :-(
Minä en rällää ikinä kännissä, olen herrasmies. Testailen vain serkkupojan kanssa muutamien oluiden ja grillilihan makua ja sitten lennähdänkin jo luoksesi jos löydän selvän kuskin! :-Donneks en suuttunut, vaan vasta meinasin, kun on tämä luonne välillä "vähän" kiivas..
se on kyllä ihan pätevä syy vetää vaikka lärvit, kun ei pääse luokseni heti, joten ymmärrän kyllä murheesi muru.. ;) sola" kirjoitti:
onneks en suuttunut, vaan vasta meinasin, kun on tämä luonne välillä "vähän" kiivas..
se on kyllä ihan pätevä syy vetää vaikka lärvit, kun ei pääse luokseni heti, joten ymmärrän kyllä murheesi muru.. ;)Aivan oikein, se on todellakin ikävää kun en pääse luoksesi tänään. Aargh! :-(
Mutta olet ajatuksissani koko illan vaikka olisin kuinka lärvit! Tulen taas piirittämään sinua huomenissa kunhan tokenen tutinoistani.
Hauskaa perjantai-iltaa TV: Antennimaisteri!
*suukko*- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Aivan oikein, se on todellakin ikävää kun en pääse luoksesi tänään. Aargh! :-(
Mutta olet ajatuksissani koko illan vaikka olisin kuinka lärvit! Tulen taas piirittämään sinua huomenissa kunhan tokenen tutinoistani.
Hauskaa perjantai-iltaa TV: Antennimaisteri!
*suukko*siitäs sait.. no mitäs läksit
tuliko ihan kunnon tutinat.. ;) sola" kirjoitti:
siitäs sait.. no mitäs läksit
tuliko ihan kunnon tutinat.. ;)Tutina väistyi jo aamukahdeksalta kun junttasin naamaani kolme lonkkua..*RÖYH*
Tänään on Savonlinnan syntymäpäivä eli ts "Pyhän Olavin Juhlat" Kaupunkimme asukkaista varmaan 80& on jurrissa joten nyt olisi hyvä aika tulla Savonlinnaan pippaloimaan!
Eilen illalla kello 23:30 kun viritimme serkkupojan kanssa saunalle stereot ja aloimme luukuttaa metallia niin että koko kylä tärisi peruskalliollaan. Siinä sivussa saunoimme ja tätä rituaalia jatkui aina aamuviiteen HAHAHAH!!
Hulluja me savolaiset!
PS: Anteeksipyyntö kaikille kylän asukkaille ..no NOT!!!- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Tutina väistyi jo aamukahdeksalta kun junttasin naamaani kolme lonkkua..*RÖYH*
Tänään on Savonlinnan syntymäpäivä eli ts "Pyhän Olavin Juhlat" Kaupunkimme asukkaista varmaan 80& on jurrissa joten nyt olisi hyvä aika tulla Savonlinnaan pippaloimaan!
Eilen illalla kello 23:30 kun viritimme serkkupojan kanssa saunalle stereot ja aloimme luukuttaa metallia niin että koko kylä tärisi peruskalliollaan. Siinä sivussa saunoimme ja tätä rituaalia jatkui aina aamuviiteen HAHAHAH!!
Hulluja me savolaiset!
PS: Anteeksipyyntö kaikille kylän asukkaille ..no NOT!!!..ettei tullut tutinoita ryypiskelystä, niin mä kai voin laittaa siut verbaalisesti taas tärisemään?
*pusi*
Mulla on niin huono toleranssi, että kaks kaljaa riittää nousuhumalaan ja kolmen jälkeen en takaa mitä teen, kun mä oon selvinpäinkin näin seko, vaikken VIELÄ oo ees savolainen... ;) sola" kirjoitti:
..ettei tullut tutinoita ryypiskelystä, niin mä kai voin laittaa siut verbaalisesti taas tärisemään?
*pusi*
Mulla on niin huono toleranssi, että kaks kaljaa riittää nousuhumalaan ja kolmen jälkeen en takaa mitä teen, kun mä oon selvinpäinkin näin seko, vaikken VIELÄ oo ees savolainen... ;)Nopeesti me sinusta söpöläinen savolainen tehhään ;-)
Kyllä minä siihen keinot keksin. Kyllä SavoRULES hoitaa! Oletkohan sinä sekona kovinkin päällekäyvä? Meinaan että jos olet niin pitänee sitten sinun kanssa ottaa muutamat siiderit!
:-DDD- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Nopeesti me sinusta söpöläinen savolainen tehhään ;-)
Kyllä minä siihen keinot keksin. Kyllä SavoRULES hoitaa! Oletkohan sinä sekona kovinkin päällekäyvä? Meinaan että jos olet niin pitänee sitten sinun kanssa ottaa muutamat siiderit!
:-DDDmut ei kannata yleisellä paikalla sitten muutaman juoman jälkeen mun kanssa liikkua, kun voidaan joutua putkaan siveettömästä käytöksestä.. ;)
sola" kirjoitti:
*pusii*Ei se mittään jos jouvutaan putkaan kuhan laittaavat sammaan koppiin. ;-)
Tosin voin mie sen seinän hajottaa ja tulla sit siun luo? :-))- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Ei se mittään jos jouvutaan putkaan kuhan laittaavat sammaan koppiin. ;-)
Tosin voin mie sen seinän hajottaa ja tulla sit siun luo? :-))jos siis samaan koppiin päästään, niin mikäpäs siinä...saavat vaikka heittää avaimetkin pois.. ;)
sola" kirjoitti:
jos siis samaan koppiin päästään, niin mikäpäs siinä...saavat vaikka heittää avaimetkin pois.. ;)
Tai sit juostaan kovaa ku ne poliisit tulee ja mennään jonnekin rannalle?
*Kuuntelen just ZeroNinen "Never Stop Running" -biisiä hahahah*
Vai mennääx meille, mie voin keittee siulle kahvii ja vääntää siule mansikkakakun?? Sit mie esittelen siulle kaikki miun huoneet ja makkarista saat tarkemmat esittelyn? #-)
*voihan peppu miehä oon kohta ihan jurrissa kultsi*- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Tai sit juostaan kovaa ku ne poliisit tulee ja mennään jonnekin rannalle?
*Kuuntelen just ZeroNinen "Never Stop Running" -biisiä hahahah*
Vai mennääx meille, mie voin keittee siulle kahvii ja vääntää siule mansikkakakun?? Sit mie esittelen siulle kaikki miun huoneet ja makkarista saat tarkemmat esittelyn? #-)
*voihan peppu miehä oon kohta ihan jurrissa kultsi*mullakin on jääkaapissa ja kellarissa juotavaa, mut en mie vielä viihti juua, kun mie sammun muuten ennen kuutta.. :/
jooooo.. hei tuo kuulostaa vielä paremmalta:
siis mansikkakakkua ja kunnon väkevää kahvia, niin pysyy aistit valppaina ja toimintakyky säilyy pitenpään...voidaan sitten parin viikon päästä kokeilla kantaako jalat ja lähteä kaupungille..niin pääset vaikka sinne putkaan huilimaan... ;) sola" kirjoitti:
mullakin on jääkaapissa ja kellarissa juotavaa, mut en mie vielä viihti juua, kun mie sammun muuten ennen kuutta.. :/
jooooo.. hei tuo kuulostaa vielä paremmalta:
siis mansikkakakkua ja kunnon väkevää kahvia, niin pysyy aistit valppaina ja toimintakyky säilyy pitenpään...voidaan sitten parin viikon päästä kokeilla kantaako jalat ja lähteä kaupungille..niin pääset vaikka sinne putkaan huilimaan... ;)Kuulostaa hyvältä joten katoankin nyt 4,5 minuutiksi kiristämään sängynjalkojen ruuveja.
Näin on, päästään me varmaan sitten 4 viikon jälkeen tutustumaan Savonlinnaankin. En mie sinnuu vielä kahessa viikossa minnekään päästä kun kerran kii on saanu. :-DD- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä joten katoankin nyt 4,5 minuutiksi kiristämään sängynjalkojen ruuveja.
Näin on, päästään me varmaan sitten 4 viikon jälkeen tutustumaan Savonlinnaankin. En mie sinnuu vielä kahessa viikossa minnekään päästä kun kerran kii on saanu. :-DDmä ootin vähän kauemmin, että sait ne ruuvit varmasti tarpeeks tiukalle, kun se ei oo yhtään kivaa, jos peti hajoaa kesken kaiken..:(
Hitsi, mun pitää sitten hommata mulle tuuraaja firmaan, jos siellä savossa hoidetaan hommat pitemmän kaavan mukaan..hyvä kun varotit.. ;) sola" kirjoitti:
mä ootin vähän kauemmin, että sait ne ruuvit varmasti tarpeeks tiukalle, kun se ei oo yhtään kivaa, jos peti hajoaa kesken kaiken..:(
Hitsi, mun pitää sitten hommata mulle tuuraaja firmaan, jos siellä savossa hoidetaan hommat pitemmän kaavan mukaan..hyvä kun varotit.. ;)Olen lyhytsanainen koska olen kännissä ja reissussa rähjääntynyt. :-(
Sola, olet ihana. Kiitos näistä keskusteluhetkista söpöläinen, this is just so niiceeee..
En jaksa nykirjottaa enempää ku ooon vähä tinassa. Keep the fire burning, honey ;-)- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Olen lyhytsanainen koska olen kännissä ja reissussa rähjääntynyt. :-(
Sola, olet ihana. Kiitos näistä keskusteluhetkista söpöläinen, this is just so niiceeee..
En jaksa nykirjottaa enempää ku ooon vähä tinassa. Keep the fire burning, honey ;-)..miten lyhyt oli tuo kirjoituksesi, muru :(
*mököttää*
no en kai minäkään sitten voi kirjoittaa pitempää.. ;)
- yksitypy evk
hyvä sefu. Ei uutta tarvita :=)))
Huh.. uskalsinpas sanoa, vaikka oon kuulema sefun lemmikki :=))))
Muiskista MM. Ja varo Sadetta. Sillä on aina pahat mielessä :=)))))>Ja varo Sadetta. Sillä on aina pahat mielessä :=)))))<
- paraskin sanoja, mitäs itselläsi yleensä on mielessä *Päivän mietelause: "Sateen sattuessa sateessa"*
Terveisin, MM.
P.S. Tuli virhe: sadehan kirjoitetaan oikeaoppisesti pienellä........
Eikös sheriffiksitulolle ollut ehtona että pitää olla oma lärvi näkösillä tuolla profiilissa? En ole kyllä nähnyt yhdelläkään sheriffillä omaa kuvaa... hehe.
Ja miksi profiiliin pitää olla oma kuva, mitään muuta kuvaa ei hyväksytä???- Gneisenau
jotais pimeetä palkkaa sveitsin tilille?? tai caymansaarien tilille?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637