Espoon keskustanuoret on antanut julkilausuman, jossa rinnastetaan Israelin toiminta Libanonissa kolmannen valtakunnan Saksaan. Torstaina julkisuuteen saatettu teksti on otsikoitu "Israel - Hitlerin opetuslapsi".
Julkilausumassa vaaditaan Suomelta voimakkaampaa tuomiota Israelin sotilasoperaatiolle.
No niin. Kerrankin agraaripuolue KEPUsta kuuluu asiaa.
KEPUnuoret rinnastivat Israelin Hitleriin
5
246
Vastaukset
- vanha kurppa hitleri
pääministeri, tuleva johtaja Matti Vanhanen.
- neutraalitarkkailija
Mitä luulisit tapahtuneen, mikäli Israel olisi jättänyt sotilaallisen kapasiteettinsa rakentamatta ja olisi pyrkinyt säilyttämään valtiollisen statuksensa pelkällä myöntyväisyys linjalla.
Israelin valtiollinen olemassaolo on seurausta sen tiukasta suhtautumisesta uhkaaviin naapureihinsa sekä onnistuneesta liittolaissuhteesta USA:n kanssa.
Iskut YK pisteeseen on tietysti tuomittavaa, mutta sodassa aina kaatuu viattomia sivullisia. Nämä YK tarkkailijat olivat ottaneet tietoisen riskin joka sittemmin realisoitui.
Arabinaapurit olisivat työntäneet koko Israelin kansan Välimereen jos Israel olisi antanut siihen mahdollisuuden. - Wiljami_
...nämä samoja kepunuoria, jotka suunnittelivat ystävyys, yhteistyö ja avunantomatkaa Saddamin luo?
- Tosi on
Ei pommi-iskuissa mitään järkeä Palestiinalaisilla. On oikein, että Israelilaiset opettavat Arafatteja.
- Pospotipoo
Keskusta (nuoret) vanhana kristillisiin arvoihin perustuvana puolueena tuomitsee Israelin toimet hurjin sanakääntein. Se on edistystä se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214658Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861248Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921077Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966