olimuute iha hyvä ja asiallinen. Ja vaikka kasituntinen olikin nii aikaha meni mukavasti. Se vain jäi harvittamaan kun näyttivät elokuvien loppuratkaisut esim Vertigosta. Ainaki itselläni on aikomuksena katsoa vielä joitain nuita leffoja ihan lähiikoina nii ottaa päähän jos tietäälopun jo valmiiksi ennen kuin juonta edes kunnolla
katoitteko eilisen hithcock dokumentin
2
284
Vastaukset
- Maisteri
Hitchcock-dokumentti oli turhan Amerikka-keskeinen. Hitchcockin englantilaiset äänifilmit jäivät lähinnä maininnan asteelle. Loppuratkaisujen kertominen on anteeksiantamatonta. Muistan itse joskus vuosikymmeniä sitten tuli myös jokin Hitchcock-dokumentti ja minua harmitti suuresti, kun siinä kerrottiin Psykon loppuratkaisu. Samoin kerran, kun televisiosta tuli eräs komisario Palmu, kertoi ohjaaja Matti Kassila ennen elokuvaa murhaajan nimen. Minua harmitti elokuvan näkemättömien katsojien puolesta. Vaikka monet elokuvat on nähty kymmeniä kertoja, niin aina löytyy ihmisiä, jotka haluaisivat nähdä elokuvan juonen eivätkä pelkästään näyttelijäsuorituksia ja kuvakulmia yms.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Itseäni ei haitannut, koska olen jo nähnyt joka ikisen Hitchcock-leffan, joten tiedän jo loppuratkaisut. Hitchcock on ehkä maailman kaikkeuden paras ohjaaja, sen jälkeen tulee ehkä Dario Argento, Francis Ford Coppola, Lucio Fulci, Ruggero Deodato, Michael Powell, Terence Fisher, F.W.Murnau, Orson Welles, Takashi Miike, Shinya Tsukamoto ynnä muut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465651Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482875- 1832595
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92230- 262039
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121912törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141645- 1451285
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131087