Hesassa ryöstetään ja

pahoinpidellään enemmän kuin kuuluisana vuoden 2005 katuryöstökesänä kertoo Helsingin Sanomat 29.7. Poliisin tietoon tuli kesäkuussa 70 ryöstöä ja 368 pahoinpitelyä, kasvua ryöstöissä 8 kpl ja pahoinpitelyissä 54 kpl. Törkeät pahoinpitelyt kaksinkertaistuivat.

Mutta itsesensuuri on ottanut opikseen eikä mikään - ainakaan minun silmiini sattunut - tietolähde enää sano sanaakaan ryöstäjien kansallisuudesta tai ihonväristä kuten vielä kesällä 2005.

13

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi paapojien maa

      ainakin 80% näistä ryöstöistä on muun kuin suomalaisen tekemiä!

      • Tiettyjen kansallisuuksien ...

        Olen nähnyt rikostilastoja, joista selviää, että törkeimpien rikostyyppien, kuten ryöstöjen, raiskausten ja väkivaltarikosten tekijöissä tiettyjen kansallisuuksien osuus on luokkaa monikymmenkertainen ja jopa yli satakertainen maamme alkuperäisväestöön nähden.

        Kuka arvaa, mitä kansallisuuksia sieltä listojen huipulta löytyy?


      • mutta
        Tiettyjen kansallisuuksien ... kirjoitti:

        Olen nähnyt rikostilastoja, joista selviää, että törkeimpien rikostyyppien, kuten ryöstöjen, raiskausten ja väkivaltarikosten tekijöissä tiettyjen kansallisuuksien osuus on luokkaa monikymmenkertainen ja jopa yli satakertainen maamme alkuperäisväestöön nähden.

        Kuka arvaa, mitä kansallisuuksia sieltä listojen huipulta löytyy?

        suomalaiset olivat eurooppalaisista eniten väkivaltarikoksiiin syyllistyineitä jo ennen kuin täällä oli pakolaisia nähtykään, ja ovat yhä


    • kosmopoliitti

      siellä sattui silmiin yksi uutinen jossa kerrottiin kahden ruotsinlaivalla naisen raiskanneen kaverin kansallisuus. Suomalaisia olivat, kuinka ollakaan.

      • nimittäin

        suomensomaleita!


      • muuten
        nimittäin kirjoitti:

        suomensomaleita!

        olleet


      • Sanasta miestä
        muuten kirjoitti:

        olleet

        Yksittäistapausko todistaa paremmin kuin tilastot? Toki täällä on alkuperäisasukkaita (vielä, muttei kauan nykypolitiikalla, tiettyjen moninkertaisella lisääntymistahdilla, ns. "perheidenyhdistämispolitiikalla" jne.) toistaiseksi yli 90%, joten suomalaisia rikoksentekijöitä toki löytyy.

        Totuus vain on, että tilastojen mukaan tietyt muut kansallisuudet syyllistyvät täällä monin, monin, moninverroin yleisemmin törkeimpiin rikostyyppeihin, kuin suomalaiset.


      • sarvesta härkää
        Sanasta miestä kirjoitti:

        Yksittäistapausko todistaa paremmin kuin tilastot? Toki täällä on alkuperäisasukkaita (vielä, muttei kauan nykypolitiikalla, tiettyjen moninkertaisella lisääntymistahdilla, ns. "perheidenyhdistämispolitiikalla" jne.) toistaiseksi yli 90%, joten suomalaisia rikoksentekijöitä toki löytyy.

        Totuus vain on, että tilastojen mukaan tietyt muut kansallisuudet syyllistyvät täällä monin, monin, moninverroin yleisemmin törkeimpiin rikostyyppeihin, kuin suomalaiset.

        Yksittäistapaukset eivät tosiaan todista yhtikäs mitään. En väittänyt että kaikki suomalaismiehet olisivat raiskaajia... tämän virheellisen yleistyksen rasistit kuitenkin tekevät: kun joku somali raiskaa, ovat kaikki somalit raiskaajia. Katsokaaapa vain tilastojanne vähän tarkemmin. Suurin osa maahanmuuttajista on kunnon kansalaisia. Kuten tietysti suomalaisistakin. Osa on rikollisia - kuten suomalaisistakin. Että se siitä.


      • rodeota
        sarvesta härkää kirjoitti:

        Yksittäistapaukset eivät tosiaan todista yhtikäs mitään. En väittänyt että kaikki suomalaismiehet olisivat raiskaajia... tämän virheellisen yleistyksen rasistit kuitenkin tekevät: kun joku somali raiskaa, ovat kaikki somalit raiskaajia. Katsokaaapa vain tilastojanne vähän tarkemmin. Suurin osa maahanmuuttajista on kunnon kansalaisia. Kuten tietysti suomalaisistakin. Osa on rikollisia - kuten suomalaisistakin. Että se siitä.

        kun ne (sanon suoraan) somalit tekevät moninkertaisesti enemmän rikoksia kuin meikäläiset. Ne on Afrikan mustalaisia, somaleista ei pidetä edes Afrikassa.


      • mutta
        rodeota kirjoitti:

        kun ne (sanon suoraan) somalit tekevät moninkertaisesti enemmän rikoksia kuin meikäläiset. Ne on Afrikan mustalaisia, somaleista ei pidetä edes Afrikassa.

        onneksi joillakin on sentään jotain tietoakin. Somalia on iso maa jonne mahtuu monenmoista väkeä, opppimattomista oppineisiin. Mogadishu on kuin mikä tahansa kansainvälinen suurkaupunki, mitä nyt levottomampi tätä nykyä. Ja mustalaisia nyt tietysti on aina vainottu niin kuin juutalaisiakin, koska he ovat säilyttäneet pateettiset ja ylpeät heimopiirteensä assmiloitumatta kokonaan valtavaäestöön. Mutta ne ruotsinlaivan raiskaajat olivat suomalaisia.


      • suomalaiset raiskaa?

        kun naiset on niin pihejä ettei anna ku kännissä!


      • kosmopoliitti
        suomalaiset raiskaa? kirjoitti:

        kun naiset on niin pihejä ettei anna ku kännissä!

        kun raiskata pitää. Harvapa sielllä laivallla selvänä on. Kenelläkäään ei kuitenkaan koskaan ole oikeutta raiskata ketään, yhtä vähän kuin kenellläkäään velvollisuutta antaa kenellekään.


    • J_Julistaja

      Kovasti demarimedia yritti sumuttaa kansalaisia väittämällä, että katuryöstöt ovat pienen joukon tekosia. Nythän tätä pientä joukkoa ollaan karkottamassa Suomesta. Kummasti silti rikokset jatkuvat. Taisi tyhjälle reviirille sitten tulla uusi "pieni joukkio".

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe