kerroppa mulle? kaikki noi tosirasistit on jostain huitsin nevadasta tiettömän tien päästä-koulutodistuksen keskiarvo 4 ym. näinhän se on nähty. tyhjässä päässä ei liiku muu ku katkeruus.
Miksi koulutetut ihmiset eivät ole rasisteja?
21
853
Vastaukset
- vain!!!
Entäpä kokemus pohja? Monet puolustajat eivät näe sitä todellisuutta että pakolaisiin suhtaudutaan negatiivisesti kokemuksen pohjalta! Ei aina tietämättömyyden!
Positiiviset kokemukset muokkaavat kokonaisuutta yhtä lailla kuin negatiivisetkin.- humanisti :-)
rasismia esiiintyy eniten sielllä missä maahanmuuttajista on vähiten kokemusta, ja vähiten sielllä, missä on eniten kokemusta. Esim. lapualaiset koululaiset ovat rasistisempia kuin turkulaiset. täää on ihan tutkittu juttu.
Rasismi ei toki aina ole vain tietämättömyyttä, yleensä se on ennen kaikkea asennevamma. - voi olla totta!
humanisti :-) kirjoitti:
rasismia esiiintyy eniten sielllä missä maahanmuuttajista on vähiten kokemusta, ja vähiten sielllä, missä on eniten kokemusta. Esim. lapualaiset koululaiset ovat rasistisempia kuin turkulaiset. täää on ihan tutkittu juttu.
Rasismi ei toki aina ole vain tietämättömyyttä, yleensä se on ennen kaikkea asennevamma.Oletko niin naivi että kaikessa rasismiin liittyy ihmisen asennevamma?
Kerrotaanpa sinulle realiteetti! On asennevammaisia mutta heidän rinnalla on myös niitä joiden mielipide ja suhtautuminen eri rotuisiin perustuu vain ja ainoastaan kokemuspohjaan joka on negatiivinen tai positiivinen. Simppeliä, eikö?
- EX-kaverini
Munkin vanha rasistikaveri. 2 vuotta himassa, ei jaksa hakee duuneja. Haukkuu Somalaita pummeiksi! Vittu jätkä on ite Suomen pahimpia pummeja. Siinä näkee tyypillisen rasistin. Ei viitti kattoa peiliin, jotta näkisi oman minänsä, eli mitä ite on. Se on 'sionisti-rasisti' 'muukalaisrasisti'.
''Moni kakku päältä kaunis''
En halunnut olla enää sen tyypin kanssa. oli niin läpimätä looseri. - lot
.. esittää muodossa:
"Miksi koulutetut ihmiset eivät avoimesti ilmoita olevansa rasisteja?"
-- lot- humanisti :-)
koulutukseen ei näääs päääse jos on ihan bimbo
humanisti :-) kirjoitti:
koulutukseen ei näääs päääse jos on ihan bimbo
On olemassa kouluttautuneita bimboja.
- jonka äly
ei riitä edes hyväksyttävän profiilisivun tekemiseen...
- lot
jonka äly kirjoitti:
ei riitä edes hyväksyttävän profiilisivun tekemiseen...
.. ei älystä. Ja jos se sinua tyydyttää, voin aivan hyvin sanoa olevani tyhmä. Mitä se muuttaa?
Toiseksi: Kysymykseen: "Miksi koulutetut ihmiset eivät ole rasisteja?" voidaan vastata myös toisin: koulutettujen ihmisten rasistiset kannanotot sensuroidaan.
Kun jotain sensuroidaan, sitä ei näy. Se, mitä ei näy, voidaan kuvitella poissaolevaksi.
-- lot
- Vierailija
Viestistäsi paistaa läpi ennakkoluulot.
Rasistit vain ajattelevat eri tavalla kuin sinä. On normaalia pelätä heitä, mutta jos koittaisit tutustua heihin ja heidän ajatuksiinsa. Vaikka joka ihmisryhmässä onkin mätäpaiseita, ei tule alistua ennakkoluulojen tielle ja tuomita kaikkia yhden perusteella.
(kirjoittajan keskiarvossa nelonen on vain desimaaleissa heti ysin ja pilkun jälkeen, vaikka hän onkin kovan luokan rasisti)- lot
.. paista sinun vastauksestasi?!!?!!( monta kiihkoisaa lisähuutomerkkiä)
Tulet tänne kehuskelemaan arvosanoillasi, vaikka nimimerkkisi mukaan sinun pitäisi vain olla täällä vierailemassa. Mutta olet asettumassa heti taloksi! Mitä peliä tuo on?
-- lot, hymiöllä - saada hommia,
lot kirjoitti:
.. paista sinun vastauksestasi?!!?!!( monta kiihkoisaa lisähuutomerkkiä)
Tulet tänne kehuskelemaan arvosanoillasi, vaikka nimimerkkisi mukaan sinun pitäisi vain olla täällä vierailemassa. Mutta olet asettumassa heti taloksi! Mitä peliä tuo on?
-- lot, hymiölläkunnalliselta ja valtiolliselta puolelta jos ei ole demarien jäsenkirja plakkarissa. Demarihan on tunnetusti aina monikultturisti???
- vaikka
saada hommia, kirjoitti:
kunnalliselta ja valtiolliselta puolelta jos ei ole demarien jäsenkirja plakkarissa. Demarihan on tunnetusti aina monikultturisti???
e ole minkäänlaista jäsenkirjaa, koulutus ja työkokemus on riittäny
vaikka kirjoitti:
e ole minkäänlaista jäsenkirjaa, koulutus ja työkokemus on riittäny
Jäsenkirjaa ei ole ollut, mutta virkaa on riittänyt.
- .rasisti
Ainakin kihlattuni (joka opiskelee Helsingin yliopistossa), ja minä, joka opiskelen amk:ssa helsingissä ja hyvillä arvosanoilla, olemme rasisteja, kihlattuni jopa huomattavasti minua pahempi...
- Fil. maist.
Olen todella ylpeä että olen rasisti, vielä hyvissä hommissakin.
- tuplatohtor
Fil. maist. kirjoitti:
Olen todella ylpeä että olen rasisti, vielä hyvissä hommissakin.
ja hirvvee rasisti. Voe että on ihanoo!
- ystävä ja uskoja.
Hah, hah, haa...
- Thrym
Miksi kaikki suuret keksijät ovat valkoisia?
- he ovat
miettineet muutakin kuin jumalaansa.
- teac
Pitkäaikainen opiskelu esimerkiksi Sirola- opistossa poistaa rasistisuutta.
"kaikki noi tosirasistit on jostain huitsin nevadasta tiettömän tien päästä-koulutodistuksen keskiarvo 4 ym. näinhän se on nähty."
Oletko itse opiskellut pitkään?
Tekstisi vaikuttaa hyvinkin antirasistiselta.
-Teac, Huitsin Nevadasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386