Metsä on sieniä pullollaan! Korvasieniä, jalkasieniä, pesusieniä, taulusieniä... nam!
Nyt sienestämään
6
316
Vastaukset
minä en pääse kovinkaan nopeasti...mutta koitan parhaani mukaan rientää...
onko pakko kerätä niitä jalkasieniä???? miten valmistat jalkasienet??????- tinakenkätyttö
sienet haisee yökkiä!!!!
- SohviN
en kyllä syö, en ainakaan jalkasieniä..:)Käytiin just metsässä kävelemässä niin eipä tuolla näkynyt yhtään sientä..vaikka en niitä kyllä etsinytkään..:)
- Alien-8
sanoi kasvain,ja kasvoi vain..
Sohvikin on rekannut nikkinsä..Onnea:)! - SohviN
Alien-8 kirjoitti:
sanoi kasvain,ja kasvoi vain..
Sohvikin on rekannut nikkinsä..Onnea:)!vihoin viimein rekattua kun laitoin ännän loppuun, väitti että nimi on varattu vaikkei se ollutkaan koska pystyin sillä kirjoittamaan..:)
- tässä syksymmällä
kärpässieniä ja silokkeja talteen, syksyn pimeisiin iltoihin.. 8O
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6322902- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691498Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141284
- 1381276
- 1041125
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49929