Keravan Prisman parkkihalli

PCom

Kuulin huhun, että Keravan Prisman parkkihallissa TAVARATALON HENKILÖKUNTA käy laittamassa sakkolappuja autoihin, joissa ei ole pysäköintikiekkoa näkyvillä tai pysäköintiaika kiekon mukaan on ylittynyt. Parkkihalliin tullessa on näkyvillä ParkCom:in pysäköintiehtotaulut.
Tietääkö joku, pitäneekö huhu paikkansa?

8

6510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      ...Tosin vaasan citarissa. Oli henkilökunta käynyt laittamassa lapun ikkunaan. Meidän äiteepä ei tätä katsonut hyvällä vaan marssi kaksi täyttä kassia sylissään neuvontaan ja sanoi: "Pitäkää hyvänänne, tämä muori ei enään tähän kauppaan astu". Oli sakkomaksu unohdettu ja eväätkin oli saanut vielä matkaansa...

      • äfhkfkfkkf

        Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.


      • minä vaan
        äfhkfkfkkf kirjoitti:

        Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.

        En puhunut väärin pysäköimisestä, itse asiassa syystä parkkisakolle en sanonut mitään. Kyseessä oli parkkikiekosta johtuvat syyt ja yleensä siihen vaasan citarin kellariin pääsee kaikki jotka haluaa. Joskus pitää tosin odottaa pitkäkin tovi, kuten suurten juhlapyhien alla yms.


    • Hevosmiesten tietotoimisto

      Elviskin elää, Kekkonen on nähty Padasjoen huoltsikalla ja Rismassa tosiaan käyvät piruuttaan laittelemassa roinaa pyyhkijöiden alle.

    • Luotsin hermoja mä k

      Luotsin hermoja mä koittelen... Haluan saada hänelle sähköpostin "Luotsin oikeuksiisi tehty muutoksia"

    • boonusasiakas

      Tavaratalon henkilökunnalla on varmaan ihan oikeita töitä, tuskin he joutavat parkkihallissa norkoilemaan, hakevat kyllä ostoskärryjä sieltä. Pysäköintivirhemaksun voi antaa vain kunallinen pysäköinninvalvoja, tai viranomainen. Korkeimanoikeuden ennakkopäätöksellä, virheellisestä-, tai sääntöjen vastaisesta pysäköinnistä yksityisellä alueella, voi yksityinen pysäköinninvalvoja antaa ns. tarkastusmaksun, tätä oikeutta ei ole kiinteistön huoltomiehillä, kaupan myyjillä, eikä
      meillä matti-meikäläisillä.

      • Kui_täh

        Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...

        Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot)


      • boonusasiakas
        Kui_täh kirjoitti:

        Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...

        Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot)

        Jos on mielestäsi noin helppoa, kannattaa painattaa tilillepanokortteja ja jakaa niitä autojen
        tuulilasinpyyhkijöiden alle, siten vain kotiin odottamaan, kun tilille vilisee viisikymppisiä.
        Kun pysäköi ajoneuvonsa toisen maalle, on se pääsääntöisesti luvanvaraista ja rajoitettua,
        maanomistajalla/haltialla on mahdollisuus määrätä pysäköinnistä maksu, tai muuten sitä
        rajoittaa. Jos maaanomistaja haluaa, että rajoitusta valvotaan, tulee hänen tehdä valvonnasta
        sopimus kunnallisen, tai yksityisen pysäköinninvalvonnan kanssa.
        Poikkeus: Jos laitat pysäköintipaikalle puomin ja rahastat itse ajoneuvojen kuljettajilta
        pysäköintiin käytetyn ajan, sovitun taksan mukaan, (esim. lentoparkit).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe