Kuulin huhun, että Keravan Prisman parkkihallissa TAVARATALON HENKILÖKUNTA käy laittamassa sakkolappuja autoihin, joissa ei ole pysäköintikiekkoa näkyvillä tai pysäköintiaika kiekon mukaan on ylittynyt. Parkkihalliin tullessa on näkyvillä ParkCom:in pysäköintiehtotaulut.
Tietääkö joku, pitäneekö huhu paikkansa?
Keravan Prisman parkkihalli
8
7482
Vastaukset
- minä vaan
...Tosin vaasan citarissa. Oli henkilökunta käynyt laittamassa lapun ikkunaan. Meidän äiteepä ei tätä katsonut hyvällä vaan marssi kaksi täyttä kassia sylissään neuvontaan ja sanoi: "Pitäkää hyvänänne, tämä muori ei enään tähän kauppaan astu". Oli sakkomaksu unohdettu ja eväätkin oli saanut vielä matkaansa...
- äfhkfkfkkf
Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.
- minä vaan
äfhkfkfkkf kirjoitti:
Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.
En puhunut väärin pysäköimisestä, itse asiassa syystä parkkisakolle en sanonut mitään. Kyseessä oli parkkikiekosta johtuvat syyt ja yleensä siihen vaasan citarin kellariin pääsee kaikki jotka haluaa. Joskus pitää tosin odottaa pitkäkin tovi, kuten suurten juhlapyhien alla yms.
- Hevosmiesten tietotoimisto
Elviskin elää, Kekkonen on nähty Padasjoen huoltsikalla ja Rismassa tosiaan käyvät piruuttaan laittelemassa roinaa pyyhkijöiden alle.
- Luotsin hermoja mä k
Luotsin hermoja mä koittelen... Haluan saada hänelle sähköpostin "Luotsin oikeuksiisi tehty muutoksia"
- boonusasiakas
Tavaratalon henkilökunnalla on varmaan ihan oikeita töitä, tuskin he joutavat parkkihallissa norkoilemaan, hakevat kyllä ostoskärryjä sieltä. Pysäköintivirhemaksun voi antaa vain kunallinen pysäköinninvalvoja, tai viranomainen. Korkeimanoikeuden ennakkopäätöksellä, virheellisestä-, tai sääntöjen vastaisesta pysäköinnistä yksityisellä alueella, voi yksityinen pysäköinninvalvoja antaa ns. tarkastusmaksun, tätä oikeutta ei ole kiinteistön huoltomiehillä, kaupan myyjillä, eikä
meillä matti-meikäläisillä.- Kui_täh
Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...
Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot) - boonusasiakas
Kui_täh kirjoitti:
Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...
Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot)Jos on mielestäsi noin helppoa, kannattaa painattaa tilillepanokortteja ja jakaa niitä autojen
tuulilasinpyyhkijöiden alle, siten vain kotiin odottamaan, kun tilille vilisee viisikymppisiä.
Kun pysäköi ajoneuvonsa toisen maalle, on se pääsääntöisesti luvanvaraista ja rajoitettua,
maanomistajalla/haltialla on mahdollisuus määrätä pysäköinnistä maksu, tai muuten sitä
rajoittaa. Jos maaanomistaja haluaa, että rajoitusta valvotaan, tulee hänen tehdä valvonnasta
sopimus kunnallisen, tai yksityisen pysäköinninvalvonnan kanssa.
Poikkeus: Jos laitat pysäköintipaikalle puomin ja rahastat itse ajoneuvojen kuljettajilta
pysäköintiin käytetyn ajan, sovitun taksan mukaan, (esim. lentoparkit).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818