Niin joku saari on ollut puheen aineena että tapetut ois siellä?
Jos joku kertois miten ne on sinne joutunut?
ONko elossa?
MIks?
Kuka vienyt?
Saari?
5
651
Vastaukset
- :DD
Tonyn saari eli Melaswen (toisin päin New Salem) on kopio oikeasta Salemin kaupungista. Vale-Salem sijaitsee keskellä viidakkoa. Sinne Tony kuljetutti kaikki Salemin sarjamurhaajan uhrit. Hän oli ensin aivopessyt Marlenan tappamaan Aben, Jackin, Maggien, Carolinen, Cassien, Romanin, itsensä, Dougin ja Alicen. Myös Janin "tappama" Victor sekä Colin olivat saarella. Oikeasti yksikään uhri ei kuollut, vaan Tony oli paikalla ampumassa nukutusnuolia aina, kun Marlena "tappoi" jonkun. Marlenaa itseään ammuttiin, ja hänen luultiin kuolleen. Hän heräsi ruumisarkussaan. Seuraavaksi hän heräsi saarella ja järkyttyi nähdessään kaikki uhrinsa elossa. Marlena ja uhrit joutuivat olemaan saarella monta kuukautta ennen kuin muut salemilaiset saapuivat pelastamaan heitä. Saarella nähtiin monia tunteellisia jälleennäkemisiä. Kaikki näytti olevan hyvin, kun saarelaiset ja pelastajat lähtivät kohti Salemia. Tonylla oli kuitenkin vielä yksi ässä hihassaan. Hänen onnistui uskotella, että Marlena, Roman, Cassie, Jack, Caroline, Victor ja hän itse kuolivat hyökyaallon iskiessä lauttaan. Tony kuitenkin kuljetti uhrit toiseen piilopaikkaan, jossa he joutuivat olemaan kuukausia. Linnan, joka toimi piilopaikkana, räjähtäessä Roman, Marlena, Cassie ja Jack pääsivät vihdoin pakoon. Victor ja Carolinekin pelastettiin muutamaa kuukautta myöhemmin. Tony joutui vankilaan teoistaan.
- sara
Leena kirjoitti:
ja minä olen massoliini...
no siinä tapauksessa kun et usko "hei "massoliini""
- saarelle
aina ku marlena tappaa jonkun ni tony ampuu niihi nukutusnuoleja si ne menee sinne saarel ja ne vapautuu sit sielt ku joku löytää sen saaren
- julippe
mä oon aivan samaa mielt sun kaa et ....niinpä miten ne sinne on joutunut mun.. mielest se on kyl aika mahdotonta. aika yliluonollinen mutta silti hyvä sarja tosikin hyvä sarja seuraan 5 sarjaa mut tää on niistä paras sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062