kun ei olla vielä virallisesti "eksiä", vaan ettimässä jotain ihme vapautta jne.. Mitä voin tehdä, mitä mun kannattaa tehdä, koska haluan miehen takaisin ja toisinaan hän käyttäytyykin ihan kuin me seurusteltais vielä?? Mitä ihmettä teijän miesten päässä liikkuu?? Miten siitä saa selvyyden??
Miten saada ex
8
1279
Vastaukset
"Mitä voin tehdä, mitä mun kannattaa tehdä, koska haluan miehen takaisin ja toisinaan hän käyttäytyykin ihan kuin me seurusteltais vielä??"
- Eipä tuohon taida yleensä auttaa oikein mikään. Aika näyttää onko se nurmi vihreämpää ja miltä se maistuu...- reipastu,
käy kavereiden kanssa ulkona, näytä nätiltä ja hyvinvoivalta ja iloiselta, älä sanallakaan mainitse haluavasi häntä takaisin... jos hän on sinusta oikeasti kiinnostunut, ei mene kauaakaan, kun jo koputtelee ovella, jos ei ole niin sietää mennäkin. Varma keino.
- pilata kaiken (alkup.)
kun olen tehnyt selväksi, etten halua ketään muita kuin hänet.. :( .. surkeaa ja säälittävää, mutta niin olenkin! Ja mulla kai on oikeus olla säälittävä! .. tai sitten ei..
Hitto kun noi kännykät on keksitty.. ilman sitä ois paljon helpompaa. Nyt vaan tekee narria ja pelleä itestään koko ajan.. - niin...
pilata kaiken (alkup.) kirjoitti:
kun olen tehnyt selväksi, etten halua ketään muita kuin hänet.. :( .. surkeaa ja säälittävää, mutta niin olenkin! Ja mulla kai on oikeus olla säälittävä! .. tai sitten ei..
Hitto kun noi kännykät on keksitty.. ilman sitä ois paljon helpompaa. Nyt vaan tekee narria ja pelleä itestään koko ajan..Moi
Tuo on varmaan naisten ikuinen ongelma, aina tulee sanottua mitä toista kohtaan tuntee liiankin usein ja syvästi kun pelkää toisen menettämistä. Niin on mulle käynyt, mutta myös silti niin, että jos olen hetkeksikään hellittänyt otteeni, niin heti ollaan kyselty perään ja kaivattu eli pelisi ei ole vielä menetetty, jos mies käyttäytyy yhtään samalla tavoin kuin tämäkin yksi tapaus. Ole kuin et huomaisikaan äijää ja ole kuin EVVK;) - alkup.
niin... kirjoitti:
Moi
Tuo on varmaan naisten ikuinen ongelma, aina tulee sanottua mitä toista kohtaan tuntee liiankin usein ja syvästi kun pelkää toisen menettämistä. Niin on mulle käynyt, mutta myös silti niin, että jos olen hetkeksikään hellittänyt otteeni, niin heti ollaan kyselty perään ja kaivattu eli pelisi ei ole vielä menetetty, jos mies käyttäytyy yhtään samalla tavoin kuin tämäkin yksi tapaus. Ole kuin et huomaisikaan äijää ja ole kuin EVVK;)näinpä mie teenkin nyt :) enää en viitti vouhottaa asiassa. Saa nähä miten käy :) Mutta kiitokset sulle.. Oishan tää pitäny tajuta itekkin!
- Niisku neiti
Joskus kauan sitten joku jollain näistä palstoista antoi neuvon että hyvä keino saada ex takaisin on muistella minkälainen ITSE oli sillon kun suhteenne alkoi. Minkälainen olit kun hän sinuun ihastui? Mistä tapasit puhua? olitko iloisempi? Miten pukeuduit? Muistele minkälainen olit häntä kohtaan silloin. Ehkä saat hänet ihastumaan taas uudelleen koska johan sinä kerran hänet nappasit! Mutta ihminen muuttuu suhteen aikana,eikä ole enää kuin alussa.. mutta koita muistella ja olla samanlainen kuin silloin :)
- alkup.
olen jo vaihtanut hiusten värin siksi mikä se oli silloin kun tavattiin ;) tuntuu auttaneen ainakin yleisessä suhtautumisessa hänen taholtaan :) ja kiitti! Kiva kun on ihmisiä, jotka jaksaa neuvoa meitä "surkeita.." :)
- Niisku neiti
alkup. kirjoitti:
olen jo vaihtanut hiusten värin siksi mikä se oli silloin kun tavattiin ;) tuntuu auttaneen ainakin yleisessä suhtautumisessa hänen taholtaan :) ja kiitti! Kiva kun on ihmisiä, jotka jaksaa neuvoa meitä "surkeita.." :)
Muista että mikään ei oo mahdotonta. Mutta tuon olen kyllä myös minä todistanut todeksi, että jos jää roikkumaan mieheen niin se pakenee kahta kovempaa. Mutta jos mies huomaa että "hei tuohan pärjää ilman minua!" Niin siinä vaiheessa ne yleensä tulee takaisin ;) Ole vain iloinen ja positiivinen. (vaikka tiedän, ei se aina niin helppoa ole)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5314448Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183561Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871517- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1041346Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651234
- 841144