Tulin loman jälkeen koneelle, enkä enää muista salasanaani windowsiin (hyvä loma, pää ainakin ihan tyhjänä). Kertokaa hyvät ihmiset selkokielellä mitä mun pitää tehdä, että pääsen taas tiedostoihini? Thänksis ;)
Windows salasanan unohtaminen
11
2566
Vastaukset
- keino
>...että pääsen taas tiedostoihini?
Jos ei ole muuta tarvetta kuin pelastaa tiedostot niin käynnistä kone jollain Linux live-CD:llä ja siirrä tiedostot talteen vaikka usb-tikulle tai siirrä toiselle koneelle. - ratkaisu ongelmaasi löytyy
Kysy asiaa microsoftin ilmaisesta puhelintuesta Puh. 09-525502500 .
Ei täällä kukaan uskalla antaa neuvoja, ei tiedetä onko koneesi tosiaan oma tai varastettu.- täyskäsi
Noh, eipä todellakaan ole tuo varastettu :) mut ongelma on jo ratkaistu ja olen päässyt jo "Tiedostoihini" ;DD
Thänksimos! - hah!
Ei ne tiedä mäsän tuessa, windows 8:stakin sanottiin, että vain uudelleenasennus auttaa, jos salasana hukattu. hah!
- psh
Olisin kiinnostunut kuulemaan miten vietetään loma joka nollaa nupin kerralla?
Kysyy nimim.Tieto turvottaa- täyskäsi
Voe voe, nyt on jollakulla huonosti astiat! Kyllä täytyy olla turvonnut pää tiedosta jos ei itse keksi nollauttavaa lomaa =D
Mää en voi siinä auttaa ;) mut voin sanoa, että lomia on monenlaisia...
- juupajoki
käynnistä safe mode siis käynnistys vaiheessa f8 ja sitten valikosta vikasietotila ja entter. kun kone käynnistyy niin kirjaudu järjestelmän valvojana. siinä ei ole salasanaa. siellä vaan käyt muuttamassa oman tilisi salasanan se ei kysy vanhaa salasanaa vaan pyytää vain uuden. näillä pitäisi pärjätä. onnea matkaan ... ja se siitä turvallisuudesta..... windows rulaa.... ps vastaa tänne palstalle jos saat toimimaan niin näen olinko riittävän selkeä sanainen...
- eipo
kiitos juupajoki nyt saatiin ainakin meillä kone auki =)
- tietokone nörtti
Ite unohin tietokoneen salasanan ja ei millää pahalla mutta en ymmärtäny sun selitystä :( !
- siismikäsalasana
seuraavaa softaa http://www.tietokone.fi/softa/windows/pcwin_recovery_2_7. Ehkä siitä on apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806