Jep, siis mä todellakin pidän naisten pokaamisesta ja yhden yön suhteista, mutta nyt oon eksyny pitempään jatkuneeseen suhteeseen, ja tekisi mieli lähteä takaisin kentälle, mutta en ole varma kannattaako.
Pari kertaa olen pettänyt, se on pakko tunnustaa, mutta niinhän tekevät lähes kaikki miehet. Eli siis, pidän naisestani, mutta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää se ainainen sama, joten sanokaa te muut, kannattaako hypätä kelkasta?
ONE NIGHT STAND
5
508
Vastaukset
"...kannattaako hypätä kelkasta?"
- Kyllä ehdottomasti. Jaa, miksikö. No jos kiinnostaa "hyppiä kukasta kukkaan", niin mihin sinä sitä suhdetta tarvitset?- semmosta.
Opettele mieluummin saksan kieltä tässä välissä.
Ich lebe.
Du lebst.
Es lebt.
jne...- ap.
;D Vähä veikkasinki että oli menny väärin. En oo koskaan lukenu saksaa, mut nyt voisin aloittaa. Muistelin vaan nähneeni ton Ich lebe es tekstin saksalaisessa mäkkärissä. Danke shön!
- Uskollinen mies
"Pari kertaa olen pettänyt, se on pakko tunnustaa, mutta niinhän tekevät lähes kaikki miehet."
Säälittävä perustelu sulla. Minä en ainakaan petä.
Ja ärsyttää muuten aivan törkeästi, että aloittajan tyylisten tyyppien takia naiset yleistävät, että kaikki miehet pettävät, ja sen jälkeen pettävät itsekin "kostoksi miessukupuolelle".- ap.
muuta, mutta minkäs houkutuksilles teet. Se on sama asia kuin joillekkin alkoholi, tupakka tai väkivalta. Jos niihin on koukussa, ei vaan voi lopettaa! Ja sitä paitsi, syy ei ole tässä kuitenkaan kokonaan minun. Pettäminenhän vaatii aina kaksi osapuolta. Naisenikin voisi olla enemmän aloitteellinen niin ei tulisi tarrattua muihin niin innokkaasti. Seikkailu on kuitenkin mulla veressä, can't help it!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144