Tämän pitäisi olla vastaus siihen, etteivät
Lahdessa kokoontuvat kristityt tunne Kristusta:
>>Vastaus löytyy
Kirjoittanut: Jaffet 1.8.2006 klo 18.26
Noan arkista! Kaarne, jonka Nooa päästi ensimmäisenä ulos arkin ikkunasta, lenteli edestakaisi, sinne ja tänne, eikä tuonut mitään viestiä Nooalle. Vasta kyyhkynen toi nokassaan tuoreen öljypuun lehden palatessaan arkkiin lähettä'jänsä luo ja toi viestin siitä, että Jumalan viha oli lauhtunut.>>>>
Minustä tuo ei ollut mikään vastaus.
Ilmeisesti heillä ei ole vastauksia.
----------------
Katsotaan mitä Raamattu sanoo kaarneenpojista:
"..minä olen käskenyt korppien tuoda sinulle ruokaa". 1 KUn 17: 4
Kumpaa
te uskotte
1
245
Vastaukset
Tätä avausta ei ole syytä jatkaa, koska edellisessä avauksessa käsitellään samaa asiaa.
Olkoon tämä tässä rekvisiittana, keskustelu käyköön edellisessä avauksessa. Kunnioittaen toinen toistaan.
Jos te toisianne purette ja syötte, katsokaa, ettette tule toisiltanne syödyiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806