niinpaljon huijaavat väkeä ettei mitään rajaa.
enemmän kirjoituksia esille mitä ne touhuaa että ihmiset tajuu mihin rahojaan pistävät.
VAKUUTUSYHTIÖ POHJOLA
13
1688
Vastaukset
- Wien on kaunis
Oletko mielestäsi kärsinyt vääryyttä korvausasiassa, vai oletko peräti yrittänyt vedättää korvaussummaa ylöspäin? Vai ovatko yhtiön dekkarit penkoneet korvausvaateitasi. Eikö sinulle myönnetä vakuutuksia epämääräisten vahinkojen vuoksi? Kannattanee huomioida sellainen asia, että nyyisin kaikki vahingot menevät myös yhteisrekisterii, mistä kaikki yhtiöt voivat tarkistaa ne. Vapaaehtoisia vakuutuksia ei ole pakko myöntää. Vakuutusbisnes on bisnestä, siitä on jäätävä voittoja, joilla maksetaan työntekijöiden palkat ja osakkaiden osingot.
Ai niin. Olen Pohjolassa korvauskäsittelijänä ja olen käräyttänyt erinäisiä huijareita. Me kokeneet ketut kyllä haistamme, milloin kaikki ei ole kohdallaan. Jo asiakkaan käytös puhelimessa on yksi merkki.
Tuollaiset huitaisut vaativat perusteluita.- väsynnyt
Moi, en ole kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta, että jotka soittaa puhelimeen ja huutaa. Eiköhän se ole niin että kun mitta on täysi! Siitä se huutaminen johtuu! Itse olen joutunnut if-vakuutuksen kanssa tappelemaan ja nyt jo VIHAAN koko yhtiötä. Yhtä huijausta. Olemmekin lopettamassa yksi asia kerralaan ifissä. Se onkin paha kun rekistiröinti maksaa 10€ per. rekistiröinti. Mutta pikku hiljaa emme kuulu ifiin. IHANAA!
- Poiju
kun kaverit hävittää mopoja ja Tapiola maksaa jopa enemmän kuin mopo on maksanut itselle. Ei taida paljon poliiseja ja vakuutusdekkareita nämä näpertelyt kiinnostaa
- Kaskuei
Poiju kirjoitti:
kun kaverit hävittää mopoja ja Tapiola maksaa jopa enemmän kuin mopo on maksanut itselle. Ei taida paljon poliiseja ja vakuutusdekkareita nämä näpertelyt kiinnostaa
Joo niin kävi Laheski. Kaveri ajo kännissä skootterisa paskaks, eikä tieteskä saanu vakkarista mitää. Vaa eipä hätiä mitiä kaverilla oli samallaine skooppa ja kas kummaa sehän katos oudosti ja avaimetki oli hävinny sopivasti pari päivää aikasemmi. Ny on kännikaaharilla taas soiva peli ja toine ootteelee Tapsasta korvauksia kadonneen tilalle
- kallis elämä....
mitähän vuosikymmentä elettiin ko tää perhe laitto pohjolan *meneen*..siitä on jo aikaa
ja kyllä kannatti vaihtaa.
Mitään pörssi-yhtiöitä
ylensäkkään kannata suosia.Suomal.ko tajuis pitää rahat *kotona*ja yritykset jotka muuttaa niille ei ulkomaille tukia ja ei oikeutta suomal.pörsseihin jne,tai käy ahneiksi ne unohdettas.Kenen varat riittää..kaikki hinataan ylös päin kaikki elinkulut.- pörssihai
Luuletko todellakin, että keskinäisyys on enää samaa kuin sata vuotta sitten. Ei ole! Samalla tavalla nekin sijoittavat asiakkaidensa rahoja pörssiin kuin osakeyhtiötkin. Pohjolan omistaa muuten Osuuspankki, joten se siitä ulkomaisuudesta. IF on ulkomaisissa käsissä.
Näyttää siltä, että keskinäinenkin yhtiö voi mennä konkurssiin, Tampereella meni jo erinäisiä vuosia sitten nurin Varma ja Helsingissä joitakin vuosia sitten ajautui Pohjolan syliin A-vakuutus, sekin keskinäinen. pörssihai kirjoitti:
Luuletko todellakin, että keskinäisyys on enää samaa kuin sata vuotta sitten. Ei ole! Samalla tavalla nekin sijoittavat asiakkaidensa rahoja pörssiin kuin osakeyhtiötkin. Pohjolan omistaa muuten Osuuspankki, joten se siitä ulkomaisuudesta. IF on ulkomaisissa käsissä.
Näyttää siltä, että keskinäinenkin yhtiö voi mennä konkurssiin, Tampereella meni jo erinäisiä vuosia sitten nurin Varma ja Helsingissä joitakin vuosia sitten ajautui Pohjolan syliin A-vakuutus, sekin keskinäinen.Jos vakuutusyhtiö ei sijoittaisi asiakkaidensa vakuutumaksuja, se ei eläisi kuin päivän. Pörssiyhtiöihin sijoittaminen on nykyään viisainta sijoittamista.
Olen joskus joutunut asioimaan siellä korvausasioissa. Minulla ei ole ollut valittamista.
- varaudu
Hei, oletko ollut kolarissa, missä et itse ole syyllinen? Mutta joudut itse maksamaan viulut!!!!Tämä tapa on ainakin if-vakuutuksessa. Tappelen että saisin maksusitomuksen jalan hoitoon, aiheutui kun toinen osa puoli tulee kolmion takaa päälle.....Sai pienet sakot, ei muuta! Älä ihmeessä nuolaise, ennenkuin tipahtaa! Hyvää joulua, joka tapauksessa.If-vakuutus on huijausta!
- ----------------
rahan ahneita paskat .
- Huh hellettä
Erasmus kirjoitti:
Taitavat sanoa ehkä ne, jotka itse yrittävät huijata vakuutusyhtiöiltä.
vastaan pitävät ne, joiden huijausyritys on paljastunut.
- tuomari!
Huono vakuutusyhtiö tuo Pohjola.En kyllä vakuuta heillä enää mitään.Korvausten kanssa todella vaikeaa.Ihan sama,mutta kannattaa käyttää ihan mitä tahansa muuta yhtiötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336