PYHÄ HENKI

TÄÄLLÄ ON EPÄILTY PYHÄN HENGEN TOIMINTAMUOTOJA,JA HYVÄ ETTÄ KESKUSTELLAAN.NO TUON OMAN KOKEMUKSEN.PYHÄ HENKI ON UUTTA LUOVA,UUTTA JA VANHAA YHDISTÄVÄ VOIMA JOKA KIRKASTAA JEESUSTA.MITÄ TULEE KAATUMISEEN,OON ITSE KAATUNUT PARI KERTAA.SE EI OO PÄÄASIA,VAAN ON TULOSTA SIITÄ KUN JUMALA KOHTAA IHMISEN.JOISTAKIN SAATAA TUNTUA ETTÄ ON EPÄJÄRJESTYS KOKOUKSESSA,JOSSA ON HUUTOA,NAURUA,ITKUA,KAATUMISIA YM,PITÄÄ MUISTAA ETTÄ JUMALAN AJATUKSET ON ERI KUIN IHMISTEN.MITÄ TULEE ´MARKKU KOIVISTOON,HÄN ON JUMALAN MIES.TARVITAAN TIETYSTI HENGEN EROTTAMISLAHJAA EROTTELEMAAN HYVÄ PAHASTA.YKSI HYVÄ VINKKI,JOS SULLA ON RAUHA SYDÄMESSÄ,NIIN ASIA EI VOI OLLA SAATANASTA.SIUNAAVIN TERKUIN T,,,,AKSU

6

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taappo

      Kirjoituksesi oli rakentava, siinä oli Pyhä Henki mukana.

      Pyhä Henki kirkastaa Kristusta, joka on rakkaus.
      Jos Pyhä Henki asuu meissä, mekin rakastamme kuten Jeesus rakasti syntistä ihmistä.
      Eikö se, että rakkaus on saanut meissä sijaa tarkoita sitä, että rukoilemme toisen puolesta, jos tämä tekee väärin.

      • että vaikka kirjoituksessa on henki mukana, ei se silti ole henkevää?


      • yhdyn kirjoitukseesi
        Työmies2 kirjoitti:

        että vaikka kirjoituksessa on henki mukana, ei se silti ole henkevää?

        Kyllä henkeä on monenlaista, mutta onko kaikki Jumalasta Raamattu kehoittaa tutkimaan henget ovatko ne oikeita, kun vihollinenkin on myös toiminnassa, ja nyt lopun aikana erikoisemmin, koska hän tietää että hänellä on vain vähän aikaa jäljellä, kun KUNNIAN KUNINGAS SAAPUU, hänen aikansa on silloin loppu, nythän koettaa vietellä ihmisiä puolelleen, opilla millä hyvänsä, sillä meidän tulisi pidättäytyä koko sydämmesti vain RAAMATUN OPETUKSEEN .


    • sinulle aksu521

      Kiitos tuosta hyvästä kirjoituksesta sinulle Jeesuksen ystävä.
      Täällä on epäilijöitä ja epäuskon kylväjiä, jotka tekevät kaikkensa saadakseen ihmiset hämmennyksiin, siitä mitä Pyhä Henki tekee ja missä muodossa. Nämä epäuskon kylväjät määräävät kaikki Pyhän Hengen toimintatavat, sillä he ovat tuntevinaan kaikki salaisuudet ja kaiken, senkin, joka vielä on meille salattua, Raamatusta.

    • kaikki eivät kaadu

      miksi kokouksissa missä juntunen jalovaara ,koivisto,parantavat .

      suuren suuri osa ihmisitä kävelee keppeineen ulos yhtä kipeänä, joskin pää pyörällä kaatumisesta.

      ja vielä miksi pyhä henki joka ON JUMALASTA , EI EDES KYKENE KAATAMAN KAIKKIA, SAATI SITTEN ETTÄ VIELÄ PITÄÄ OLLA VASTAN OTTAJAT JOTTA KAADETTAVAT EIVÄT LOUKKAA ITSEÄÄN.

      ANTAAKO PYHÄ HENKI TODELLA IHMISEN KAATUA HOLITTIOMASTI ETTÄ VOI LYÖDÄ PÄÄNSÄ KIRKON PENKKIIN.

      LUKEKAA NÄMÄ JA MIETTIKÄÄ.
      http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html

      http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.html

      • että kun

        he pyytävät Jumalaa parantamaan, he eivät voi sen lisäksi muuta tehdä asian hyväksi. Ja näin kuitenkin jotkut paranevat.
        Jotkut myös reagoivat Hengen kosketukseen kaatumalla, toiset eivät - syistä lienee turha spekuloida.
        Henki epäilemättä kykenee laskemaan ihmisen turvallisesti lattialle, mutta entäpä jos joku kaatuukin omia aikojaan? Toki tilanteen turvallisuus tulee varmistaa myös heitä ajatellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe