TÄÄLLÄ ON EPÄILTY PYHÄN HENGEN TOIMINTAMUOTOJA,JA HYVÄ ETTÄ KESKUSTELLAAN.NO TUON OMAN KOKEMUKSEN.PYHÄ HENKI ON UUTTA LUOVA,UUTTA JA VANHAA YHDISTÄVÄ VOIMA JOKA KIRKASTAA JEESUSTA.MITÄ TULEE KAATUMISEEN,OON ITSE KAATUNUT PARI KERTAA.SE EI OO PÄÄASIA,VAAN ON TULOSTA SIITÄ KUN JUMALA KOHTAA IHMISEN.JOISTAKIN SAATAA TUNTUA ETTÄ ON EPÄJÄRJESTYS KOKOUKSESSA,JOSSA ON HUUTOA,NAURUA,ITKUA,KAATUMISIA YM,PITÄÄ MUISTAA ETTÄ JUMALAN AJATUKSET ON ERI KUIN IHMISTEN.MITÄ TULEE ´MARKKU KOIVISTOON,HÄN ON JUMALAN MIES.TARVITAAN TIETYSTI HENGEN EROTTAMISLAHJAA EROTTELEMAAN HYVÄ PAHASTA.YKSI HYVÄ VINKKI,JOS SULLA ON RAUHA SYDÄMESSÄ,NIIN ASIA EI VOI OLLA SAATANASTA.SIUNAAVIN TERKUIN T,,,,AKSU
PYHÄ HENKI
6
354
Vastaukset
- taappo
Kirjoituksesi oli rakentava, siinä oli Pyhä Henki mukana.
Pyhä Henki kirkastaa Kristusta, joka on rakkaus.
Jos Pyhä Henki asuu meissä, mekin rakastamme kuten Jeesus rakasti syntistä ihmistä.
Eikö se, että rakkaus on saanut meissä sijaa tarkoita sitä, että rukoilemme toisen puolesta, jos tämä tekee väärin.- yhdyn kirjoitukseesi
Työmies2 kirjoitti:
että vaikka kirjoituksessa on henki mukana, ei se silti ole henkevää?
Kyllä henkeä on monenlaista, mutta onko kaikki Jumalasta Raamattu kehoittaa tutkimaan henget ovatko ne oikeita, kun vihollinenkin on myös toiminnassa, ja nyt lopun aikana erikoisemmin, koska hän tietää että hänellä on vain vähän aikaa jäljellä, kun KUNNIAN KUNINGAS SAAPUU, hänen aikansa on silloin loppu, nythän koettaa vietellä ihmisiä puolelleen, opilla millä hyvänsä, sillä meidän tulisi pidättäytyä koko sydämmesti vain RAAMATUN OPETUKSEEN .
- sinulle aksu521
Kiitos tuosta hyvästä kirjoituksesta sinulle Jeesuksen ystävä.
Täällä on epäilijöitä ja epäuskon kylväjiä, jotka tekevät kaikkensa saadakseen ihmiset hämmennyksiin, siitä mitä Pyhä Henki tekee ja missä muodossa. Nämä epäuskon kylväjät määräävät kaikki Pyhän Hengen toimintatavat, sillä he ovat tuntevinaan kaikki salaisuudet ja kaiken, senkin, joka vielä on meille salattua, Raamatusta. - kaikki eivät kaadu
miksi kokouksissa missä juntunen jalovaara ,koivisto,parantavat .
suuren suuri osa ihmisitä kävelee keppeineen ulos yhtä kipeänä, joskin pää pyörällä kaatumisesta.
ja vielä miksi pyhä henki joka ON JUMALASTA , EI EDES KYKENE KAATAMAN KAIKKIA, SAATI SITTEN ETTÄ VIELÄ PITÄÄ OLLA VASTAN OTTAJAT JOTTA KAADETTAVAT EIVÄT LOUKKAA ITSEÄÄN.
ANTAAKO PYHÄ HENKI TODELLA IHMISEN KAATUA HOLITTIOMASTI ETTÄ VOI LYÖDÄ PÄÄNSÄ KIRKON PENKKIIN.
LUKEKAA NÄMÄ JA MIETTIKÄÄ.
http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html
http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.html- että kun
he pyytävät Jumalaa parantamaan, he eivät voi sen lisäksi muuta tehdä asian hyväksi. Ja näin kuitenkin jotkut paranevat.
Jotkut myös reagoivat Hengen kosketukseen kaatumalla, toiset eivät - syistä lienee turha spekuloida.
Henki epäilemättä kykenee laskemaan ihmisen turvallisesti lattialle, mutta entäpä jos joku kaatuukin omia aikojaan? Toki tilanteen turvallisuus tulee varmistaa myös heitä ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483
