Miksi takaapäin sattuu??

Ella_

Olen 24-vuotias terve nainen. Poikaystäväni tykkää harrastaa seksiä takaapäin. Hänen mielestään sovellun paremmin takaapäin otettavaksi. Siinä asennossa tunnen kuitenkin kipua, paineen tunnetta häpyluun yläpuolella. Takaapäin-asennosta on varmaan erilaisia variaatioita olemassa, osaisiko joku kokenut henkilö ehdottaa jotain muunnelmaa tästä asennosta? Voiko esim. seisaaltaan olla takaapäin yhdynnässä?

10

16873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillu-olavi
      • Ella_

...takaapäin-asentoa voisi kokeilla. Ainakin minun puolestani. Luulenpa, että se ei kuitenkaan kumppanini mielestä ole tarpeeksi primitiivinen tai jotain... Täytyy kokeilla tuota linkissä ollutta asentoa, jossa nainen seisoo ja nojaa ylävartalollaan seinään. Kiitos vastauksesta!

• sex buddy

paina sua aina takapääin B-rappuun, jolloin voi olettaa pientä kipua??

• Ella_

ei ole kyse anaaliyhdynnästä, jos b-rapulla tarkoitit sitä...

• itse...

vaihtaa hieman asentoa, nojaa kyynärpäihin, tai laita koko ylävartalo alustalle. Levitä enemmän jalkoja. Löydät kyllä kokeilemalla asennon, joka ei satu.

• MorCraban

Kipu luultavasti johtuu siitä, että kaverisi pääsee liian syvälle. Kannattaa todellakin muunnella asentoa, varsinkin lantion seudun asentoa jolloin saat toivottavasti paremmin kontrolloitua sisään työntymis syvyyttä.

• nainen20

Minulla on ollut reilu kymmenen seksikumppania ja aikaisempien kanssa takaapäin ottaminen on sujunut vallan mainiosti. Nykyisen kumppanini kanssa olen ollut lähes kaksi vuotta ja olen todennut että hänen kanssaan ei voida harrastaa seksiä niin että mies tulee takaapäin koska penis on liian iso ja sen takia koskee. Jos joskus kuitenkin hän ottaa minut takaapäin, hän ei voi todellakaan työntyä kokonaan sisälleni muuten huudan tuskasta.

• Lunatic

Nykyisen partnerin kanssa sattuu aika usein, edellisen kanssa jolla oli pienempi ei sattunut yhtään. Tykkään kumminkin asennosta, kun se tuntuu myös parhaimmalta. Yksi variaatio voisi olla myös se, että menet sohvalle puoliksi kontallesi kasvot selkänojaan päin ja käsillä siitä tukien. Sitten myös seisaaltaan ja erilaisista paikoista (tukeva pöytä, tuoli, sohvan selkänoja) tukea ottaen voit itse kallistella etunojaa sopivaksi. Samalla tulee kokeiltua erilaisia asentoja ja ehkä vaihteluakin.

• ei ymmärrä

kysytkö tosissasi voiko seisaaltaan panna takaapäin?miksi ihmeessä ei voisi ja miten ihmeessä ette ole kokeillut sitä ihan itse kotona?mikä nysvääjä sulla on miehenä kun kyljellään maaten taakaapäin ei ole primitiivistä tai jotain lässytystä luin tuolta ylempää.sua pitäis nussia jumalauta kunnolla että tietäisit miltä seksi tuntuu ja tollanen uuno mies heti vaihtoon joka ei ole edes kokeillut kuin yhtä asentoa.JÄRKYTTÄVÄÄ jos tosiaan olet 24v kun kuulostatte ihan 12 vuotiailta jotka ekaa kertaa haluaisi kokeilla naida.

• yhdyntä.

Meillä mieltymykset menevät juuri nyt hieman päinvastoin. Tyttöystäväni ehdoton suosikki on olla vatsallaan sängyllä ja minä tulen sisään takaapäin. Vähän harjoittelua se vaati koska alkuun ei onnistunut ollenkaan. Kulli luiskahteli ulos ja sisään ei saanut menemään ollenkaan. Nyt takaapäin naiminen alkaa usein netistä lainatulla lauseella: ''kumpi laittaa''.

Sellainen g-pisteeseen osuva asento ei saa olla kovin nopea. Sen olemme huomanneet. Toinen teoria takaapäin naimisessa olisi sisääntyöntymiskulma. Me ainakin olemme huomanneet jonkin sängyn tai sohvan sopimattoman korkuiseksi. Kannattaa siis testailla kulmia ja erilaisia versioita takaapäin naimisesta. Hitaat yhdyntäliikkeet toimivat meillä parhaiten. Selitä miehellesi ettei tarvitse runnoa kullia sisään vauhdilla koska hidas työntely on molemmistakin nautinnollisempaa.

Peniksen koolla ei ole niin suurta merkitystä koska pienemmälläkin pystyy satuttamaan jos pillu ei ole kunnolla märkä tai työnnöt liian nopeatempoisia. Tiukempiahan naiset ovat takaapäin aina koska lihakset jännittyvät varsinkin polvillaan ollessa. Me naimme aluksi jossain helpommassa asennossa edestäpäin ja jatkamme kunnolla liukastumisen jälkeen takaapäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe