Elämäsi

lempi

iloisin päivä / hetki? :)

4

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      elämäni iloisin hetki mutta tämän kk iloisin asia tulee olemaan kun saamme haettua kotiin ostamani koiran pennun;>

    • Rankaisija II

      Kun sain opel vectran uutena ja kaikilla valitsemillani herkuilla ja kun naapuri puhui miten selviät autolainan kanssa niin vastasin, että maksoin käteisellä auton. Oli siinä hassun näköiset silmät sillä herralla sen jälkeen, sellainen 80 vuotias mukavanoloinen herra tämä naapurini muuten. Se tapa, jolla hän on suhtautunut muhun sen jälkeen, on myöskin jatkuvaa iloa elääni tuomassa.

      Sanotaan näin, että enää hän ei suhtaudu muhun kuin teinipoikaan vaan kuin mieheen, sillä tavoin sitä voisi kutsua.

      Mutta, ollakseni ihan tarkka niin eipä se välttämättä tuo ihan ykköseksi nouse kuitenkaan koska erilaisia iloiseksi aikaansaavia asioita on paljon ja niiden laadut niin erilaisia. En osaa nostaa mitään selkeäksi ykköseksi tältä pohjalta, mutta jos ihan välttämätöntä osoittaa jotakin jutskaa niin on se toi auton saaminen alleen ja sen mukaantuomat asiat ihmisten suhtautumisineen, kovin olen siitä hilpeyttä saanut.

      Lapsuudessa ehkä osasi iloita pikkuasioista vieläkin enemmän jostain jätskituutista kuin nyt uudesta autosta, sen verran touhusta on tainneet parhaimmat iloisuushiilihapot jo lähteä, pahoin pelkään.

    • Alias :P

      Niin monia, ja monet niin salaisia, mutta kysymyksesi toi hymyn huulille, kiitos siitä.

      Kuitenkin yhden voin kertoa:

      Kun pääsin opiskelemaan toivomaani alaa.
      5-vuotiaana päätin, että minusta tulee lekuri. Lukion jälkeen pidin kuitenkin muutaman välivuoden ja sitten pyrin lukemaan. Luin 11 tuntisia päiviä pari kuukautta putkeen ja olin varma, että pääsisin. Noh, en päässyt. Masennuin, hatutti ihan, noh, pirskutisti (joo, en käytä oikeasti tuota sanaa, mutta tässä se on niiiin ihanan tekosiveä ;D). Hain myöhemmin sitten lukemaan muita aineita ja ajattelin, että jos nyt kuitenkin hakisin vielä kerran lääkikseen. Lukemiset otin aika löysin rantein, töitä tein ohella, samalla kun luin kahteen muuhun aineeseen, joista olin kiinnostunut. Pääsykokeiden jälkeen olin varma, etten pääsisi mihinkään... Noh, jep jep, pääsin kaikkiin, mutta lääkiksen toki valitsin; olihan se ollut haaveeni ryömiväisestä saakka (melkein ;P). Ja nyt "iloisin hetki": Tulin duunista kotiin ja ovikynnyksellä oli paksunpaksu kirje lääk.tiedekunnasta, lähettäjä vasemmassa ylänurkassa mustalla. Olin pyörtyä jo kun sen näin ja tärisevin käsin siihen tarrasin. En muista suljinko ulko-oven, ryntäsin vaan kirje käsissäni samantien olkkariin ja tuijotin sitä. Ajattelin, ettei se voi olla hyväksymiskirje, en ole voinut päästä sisään ainakaan ekassa valinnassa, ei hitto, oiskohan ne lähettäny mulle hylkäyskirjeen? Mut eihän ne sellaisia lähetä! Onks tää varmasti mulle... Nimi osoitelapussa? On mulle... Hitto hitto hitto... En uskaltanut avata, mutta sitten about 0,5 sekunnin mietinnän jälkeen ajattelin kuitenkin "what the heck, pakkohan se on kuitenkin jossain vaiheessa avata..." Revin kuoren auki ja luin sanat, jotka vieläkin muistan kuin eilisen päivän: "Bästa nya studerande" Silmissä musteni, polvet viikkas alta ja rupesin ah niin typerän ikinaisellisesti kirkumaan. Vieläkin hihkun täällä ihan typerän muikeena kun muistelen sitä hetkeä. Mun suurin unelmani täyttyi ja se on jo paljon, sillä niin tyytyväinen olen elämääni tähän asti ollut. Ihana elämä! :))
      Ja on sanottava, että oikein valitsin :).

      • Nocturna

        Mulla ei varmaan oo mitään iloista mun elämässä, onkohan mulla edes elämää. :D Noh, menin kihloihin vuosi sitten, se oli aika iloinen asia, vaikka enpä tiedä, kyllähän minä avokkiani rakastan, mutta joskus vain tuntuu, ettei tässä ole järkeä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe