Elämäsi

lempi

iloisin päivä / hetki? :)

4

526

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      elämäni iloisin hetki mutta tämän kk iloisin asia tulee olemaan kun saamme haettua kotiin ostamani koiran pennun;>

    • Rankaisija II

      Kun sain opel vectran uutena ja kaikilla valitsemillani herkuilla ja kun naapuri puhui miten selviät autolainan kanssa niin vastasin, että maksoin käteisellä auton. Oli siinä hassun näköiset silmät sillä herralla sen jälkeen, sellainen 80 vuotias mukavanoloinen herra tämä naapurini muuten. Se tapa, jolla hän on suhtautunut muhun sen jälkeen, on myöskin jatkuvaa iloa elääni tuomassa.

      Sanotaan näin, että enää hän ei suhtaudu muhun kuin teinipoikaan vaan kuin mieheen, sillä tavoin sitä voisi kutsua.

      Mutta, ollakseni ihan tarkka niin eipä se välttämättä tuo ihan ykköseksi nouse kuitenkaan koska erilaisia iloiseksi aikaansaavia asioita on paljon ja niiden laadut niin erilaisia. En osaa nostaa mitään selkeäksi ykköseksi tältä pohjalta, mutta jos ihan välttämätöntä osoittaa jotakin jutskaa niin on se toi auton saaminen alleen ja sen mukaantuomat asiat ihmisten suhtautumisineen, kovin olen siitä hilpeyttä saanut.

      Lapsuudessa ehkä osasi iloita pikkuasioista vieläkin enemmän jostain jätskituutista kuin nyt uudesta autosta, sen verran touhusta on tainneet parhaimmat iloisuushiilihapot jo lähteä, pahoin pelkään.

    • Alias :P

      Niin monia, ja monet niin salaisia, mutta kysymyksesi toi hymyn huulille, kiitos siitä.

      Kuitenkin yhden voin kertoa:

      Kun pääsin opiskelemaan toivomaani alaa.
      5-vuotiaana päätin, että minusta tulee lekuri. Lukion jälkeen pidin kuitenkin muutaman välivuoden ja sitten pyrin lukemaan. Luin 11 tuntisia päiviä pari kuukautta putkeen ja olin varma, että pääsisin. Noh, en päässyt. Masennuin, hatutti ihan, noh, pirskutisti (joo, en käytä oikeasti tuota sanaa, mutta tässä se on niiiin ihanan tekosiveä ;D). Hain myöhemmin sitten lukemaan muita aineita ja ajattelin, että jos nyt kuitenkin hakisin vielä kerran lääkikseen. Lukemiset otin aika löysin rantein, töitä tein ohella, samalla kun luin kahteen muuhun aineeseen, joista olin kiinnostunut. Pääsykokeiden jälkeen olin varma, etten pääsisi mihinkään... Noh, jep jep, pääsin kaikkiin, mutta lääkiksen toki valitsin; olihan se ollut haaveeni ryömiväisestä saakka (melkein ;P). Ja nyt "iloisin hetki": Tulin duunista kotiin ja ovikynnyksellä oli paksunpaksu kirje lääk.tiedekunnasta, lähettäjä vasemmassa ylänurkassa mustalla. Olin pyörtyä jo kun sen näin ja tärisevin käsin siihen tarrasin. En muista suljinko ulko-oven, ryntäsin vaan kirje käsissäni samantien olkkariin ja tuijotin sitä. Ajattelin, ettei se voi olla hyväksymiskirje, en ole voinut päästä sisään ainakaan ekassa valinnassa, ei hitto, oiskohan ne lähettäny mulle hylkäyskirjeen? Mut eihän ne sellaisia lähetä! Onks tää varmasti mulle... Nimi osoitelapussa? On mulle... Hitto hitto hitto... En uskaltanut avata, mutta sitten about 0,5 sekunnin mietinnän jälkeen ajattelin kuitenkin "what the heck, pakkohan se on kuitenkin jossain vaiheessa avata..." Revin kuoren auki ja luin sanat, jotka vieläkin muistan kuin eilisen päivän: "Bästa nya studerande" Silmissä musteni, polvet viikkas alta ja rupesin ah niin typerän ikinaisellisesti kirkumaan. Vieläkin hihkun täällä ihan typerän muikeena kun muistelen sitä hetkeä. Mun suurin unelmani täyttyi ja se on jo paljon, sillä niin tyytyväinen olen elämääni tähän asti ollut. Ihana elämä! :))
      Ja on sanottava, että oikein valitsin :).

      • Nocturna

        Mulla ei varmaan oo mitään iloista mun elämässä, onkohan mulla edes elämää. :D Noh, menin kihloihin vuosi sitten, se oli aika iloinen asia, vaikka enpä tiedä, kyllähän minä avokkiani rakastan, mutta joskus vain tuntuu, ettei tässä ole järkeä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe