Shalom Jerusalem
Sha`alu shalom Jerushala`im
Soi laulu sulle, Jerusalem.
Soi laulu sulle, Jerusalem.
ja liehuu lippu sinivalkoinen.
Shalom, shalom Jerusalem
Shalom, shalom oi rauha sulle, Jerusalem.
Nyt rauha sulle Jerusalem.
Nyt rauha sulle Jerusalem.
mä sitä majoihisi rukoilen.
En unhoita sua, Jerusalem.
vaan liehuu lippu sinivalkoinen
En unhoita sua Jerusalem...
9
2067
Vastaukset
- No Hei
PSALMIT 117
1. Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ylistäkää häntä, kaikki kansat.
2. Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja! - Anonyymi
- Anonyymi
Sulla on väärä palsta. Runoja ei saa täällä kertoa. Tämä aihepiiri koskee Juutalaisuutta ja uskontoa, ei Israelin valtiota tai kaupunkia. Yrittäkää jo ymmärtää.
- Anonyymi
En unhoita en, tarkkuutan kiväärin heti huomenna.
- Anonyymi
Metsästyksellekin on oma palsta ja aseille ja muistiongelmallekin.
- Anonyymi
Mahtavaa laulua Israelin Jumalan kunniaksi.
Linkissä siunaavaa opetusta:
https://Jeesus-on-Herra.com/raamattupiirit/- Anonyymi
Terveeseen aitoon Jerusalemista alkaneeseen Messiaan uskoon. Amen.
- Anonyymi
Neljä puhettako pitäisi kuunnella? Mitä ?
- Anonyymi
Linkissä on neljä videota ja kaksi puhetta.
Israel, Jumalan silmäterä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189