Mistä Neste 2T Super Bio?

Olen yrittänyt löytää Nesteen 2T Super Bio 2-tahtiöljyä pääkaupunkiseudulla, tuloksetta. Ties kuinka monta nesteen huoltoasemaa ja markettia kiertänyt eikä onnista. Nesteen asiakaspalvelu ei osaa sanoa missä heidän tuotteitaan myydään. Onko joku törmännyt tähän?

Jaa miksi? Sama aine jota Nesteen 2T pienkonebensassa on. Melko myrkytön ja vanhankaan 2T-moottorin savu ei haise kovin pahalta.
53138
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Huomaat varmaan itsekkin, jos Neste ei sitä tiedä itsekkään, niin uskoisin ettei siihen silloin osaa antaa vastausta kukaan muukaan.

Äänestä
  • Niin, eivät tiedä minkään muunkaan tuotteensa jälleenmyyjiä, mutta kyllä niitä kaupan on. Elikkä jos vaan joku sattumalta tuohon jonkin kaupan hyllyllä törmää niin kiitollinen olen jos paikan ilmoittaa.

Äänestä

• stihlisti kirjoitti:

Niin, eivät tiedä minkään muunkaan tuotteensa jälleenmyyjiä, mutta kyllä niitä kaupan on. Elikkä jos vaan joku sattumalta tuohon jonkin kaupan hyllyllä törmää niin kiitollinen olen jos paikan ilmoittaa.

Vähän kaukaa joutui hakemaan, onneksi ei ihan varta vasten ;)

Joensuusta Nesteen huoltoasemalta, kajaanintien varrelta. Kallista, yli 11 euroa litra, mutta ostinpa silti. Hyvä öljy on ainakin käyttäjän kannalta, toivottavasti sahakin tykkää.

Äänestä

Jos TERÄKETJU ÖLJY on BIO , saisi 2-T öljy olla myös BIO ...miettikääpä tätä, Kulloossa !

Äänestä
  • Nesteen nerot tuskin osaa sellasta, sotkea, kun ei sellanen edes toimi missään kalussa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

stihlisti kirjoitti:

Olen yrittänyt löytää Nesteen 2T Super Bio 2-tahtiöljyä pääkaupunkiseudulla, tuloksetta. Ties kuinka monta nesteen huoltoasemaa ja markettia kiertänyt eikä onnista. Nesteen asiakaspalvelu ei osaa sanoa missä heidän tuotteitaan myydään. Onko joku törmännyt tähän?

Jaa miksi? Sama aine jota Nesteen 2T pienkonebensassa on. Melko myrkytön ja vanhankaan 2T-moottorin savu ei haise kovin pahalta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu