seksi ja rakkaus

Nainen.

Voiko miehet jäädä koukkuun anteliaaseen/estottomaan seksiin vai pitäisikö uskoa puheita, jotta siihen "sisäiseen"....?

Muuten olen melko normaali nainen, en mikään skandinavian kaunein, mutta ihan ok. Minua vähän ihmetyttää nykyinen miestuuri. Onko kaikki vain pelkkää sattumaa, vai johtuuko asia siitä, että iän myötä olen muuttunut...no...vapaamieliseksi.

Voiko seksin vuoksi "rakastua"?

18

1768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi rakastua

mutta johtaako se muuhun kas siinä kyssäri?

• yksäijävaan

En sanoisi seksin vuoksi "rakastunutta" sellaiseksi oikeaksi rakkaudeksi, se on seksuaalista vetovoimaa, jonkinlaista kiintymystä kyllä mutta ei oikeaa rakkautta. Tiedän kun oon ite kokenut tuon tunteen, luulin sitä ensin rakkaudeksi mutta myöhemmin itseäni ja tunteitani jutun päättyessä analysoidessani tajusin että kyseessä oli seksuaalinen ihastuminen. Onneksi juttu päättyi koska ko. nainen ei olisi mulle kuitenkaan ollut pidemmän päälle oikea eikä hyväksi.

Oikeaa rakkauttakin on koettu ja se on kyllä niin välillä sydäntä raastavaa kaipuuta ja välillä onnentunnetta, siinä ei ajattele mun penis vaan sydän.

Älkää sotkeko seksiä ja seksi-ihastumista oikeaan rakkauteen. Jälkeenpäin kuitenkin huomaisitte kumpaa on.

• adrianleewerkuhn

Siis voiko mies jäädä koukkuun anteliaaseen/estottomaan seksiin...?

Voi, voi ja vielä kerran ehdottomasti voi jäädä. Siis ainakin mä.

Sitä voi rakastua mitä ihmeellisimpien asioiden vuoksi..Joskin rakastumisen mahdollista syytä lienee enemmän haettava rakastujasta kuin mahdollisesta kohteesta.

Oletko ikinä kuullut seksiaddiktiosta? Siitä kun mikään ei riitä....

Vielä tarkennuksena haluan lisätä, että mahdollista ohimenevää ja satunnaista kiinnostustani seksiin seksin vuoksi, olen muutoin mitä siveellisin ja ryhdikkäin "yhteiskunnantukipilari"...joka aina parisuhteissaan tavoittelee harmoniaa ja melkeinpä platonista, sielujen korostunutta puritaanista sympatiaa...

• Serpico

Voi. Kyllä varmaan seksinkin vuoksi voi "rakastua". Paino nimenomaan lainausmerkeissä. Tosin se rakkaus ei oo pysyvää, luulisin. Ja huomaa, että jos siihen seksiin rakastuu, niin se ei tarkoita että rakastuisi naiseen. Ja hei, kuka nainen rakastuisi mieheen joka rakastuu seksiin siksi että saa sitä vihdoinkin. Rakastuisitko sinä?

• Ihailijasi

Tervetuloa takaisin palstalle... oli jo ikävä sun viisaita kommentteja. You´re my favourite..

• Nainen.

Serpico, hyvä huomio: rakastuisinko minä pelkän hyvän seksin vuosi. naisena asia on niin, etten voisi kuvitella harrastavani seksiä muuten epämieluisan miehen kanssa. Pitää hänessä jo alkuunsa jotain muutakin miellyttävää olla : ). vaan liekö miehillä kumminkin vähemmän vaatimuksia naisen muulle miellyttävyydelle ihan alussa, en tiedä. Fiksuus (=hyvyys, älykkyys) normaali seksi vie voiton huippu seksistä & ei ihan muuten yhtä vetoavasta miehestä.....kait....en ole varma.

En minä mikään addikti ole, ei ole siitä kysymys. Se millainen vaikutus seksillä on mieheen, on minulle mysteeri. Siksi kysyin. olen miettinyt, että miksi miehet nykyään "rakastuvat" minuun. Kun katson peiliin, ei sieltä tule vastausta. ihan nössö olen naiseksi, paitsi että pidän aika lailla seksistä.

• Kolli_Kellinen

Totta kai seksuaalisesti estoton ja vapaamielinen nainen on miehen näkökulmasta kiinnostavampi kuin siveyden sipuli. Mutta rakastumiseen ja rakastamiseen vaaditaan muutakin kuin villiä rietastelua. Jossain vaiheessa mahtavinkin seksi alkaa maistua puulta, jos naisella ei ole mitään muuta annettavaa. Mutta ehkä voit käyttää seksiä ainakin syöttinä, jonka avulla saat pidettyä miehen lähelläsi niin kauan, että saat hänet vakuuttuneeksi siitä, että olet muutenkin hieno ja rakastettava ihminen.

• Nainen.

Epäilen niitä juttuja "muuten rakastettavasta ihmisestä". Luulen, että kysymys on lähinnä himosta.

• Nainen.
        Nainen. kirjoitti:

Epäilen niitä juttuja "muuten rakastettavasta ihmisestä". Luulen, että kysymys on lähinnä himosta.

Epäilen siksi, että en usko, että rakastua voi edes vuodessa, kahdessa....jos 10 vuoden kuluttua on samaa mieltä, voin jo uskoa. Vähän liioitellen, mutta näin... ; )

• NevilleR
        Nainen. kirjoitti:

sanoi Juice Leskinen, mutta University of Southern California:ssa tehdyn tutkimuksen mukaan korrelaatio seksuaalisen vapaamielisyyden ja (ihmisenä) rakastettavuuden välillä on huikean suuri. Toki henkilökohtaiset kokemukset vahvistavat tuon tuloksen.
        Mieti nyt mielessäsi ihmistä joka on aivan hillittömän tiukkapipoinen pihtari ja silti hurmaavan rakastettava ihminen...
        /Nev

• vesipeto

ja seksi kulkevat,ainkin minun kohdallani, käsi kädessä, joten ei voi olla toista ilman toista. Jos rakkaus otetaan seksistä pois jää vain tylsää nylkyttämistä. Hyvässä seksissä on siis mielestäni rakkauttakin. Kuka on sanonut että ihminen voi rakastaa vain yhtä ihmistä kerrallaan? Ei kukaan.

• "Voiko miehet jäädä koukkuun anteliaaseen/estottomaan seksiin?"
      - Kyllä ehdottomasti, vai pitäisikö sanoa estottomasti.

"Voiko seksin vuoksi "rakastua"?"
      - Ainakin minulta tuollainen "rakastuminen" onnistuu helposti, ehkä liiankin.

• Revolveri

Kyllä ja ehkä.

• Nainen.

eli minulla lienee rattoisat eläkevuodet edessä. Tätähän en vaihda.

Yksi kysymys vielä miehille: Jos ja kun olette koukussa naiseen sen estottoman seksin vuoksi niin 1. luuletteko olevanne muutenkin naiseen rakastuneita, eli uskotteko naisen hyvän seksin vuoksi olevan luonteeltaankin rakastettava?
        2. narraatteko naista kehumalla hänen luonnettaan, jotta seksi jatkuisi ja saatte naisen rakastumaan ja uskomaan syviin tunteisiin.
        3. Menikö liian monimutkaiseksi miehen logiikalle?
        4. Jos meni, naisetkin voivat vastata....että miten luulevat asian olevan.

• Revolveri
        Nainen. kirjoitti:

Yksi kysymys vielä miehille: Jos ja kun olette koukussa naiseen sen estottoman seksin vuoksi niin 1. luuletteko olevanne muutenkin naiseen rakastuneita, eli uskotteko naisen hyvän seksin vuoksi olevan luonteeltaankin rakastettava?
        2. narraatteko naista kehumalla hänen luonnettaan, jotta seksi jatkuisi ja saatte naisen rakastumaan ja uskomaan syviin tunteisiin.

Okei, heitetään pyyhe kehään ja vastataan 3. Kun pitää alkaa syvällisesti ajattelemaan niin..

• NevilleR
        Nainen. kirjoitti:

Eläin elää, ihminen ihmettelee:
        3) kyllä

• Mies.

Et voi ostaa miestä pillulla.

... Paitsi ehkä jonkun tosi säälittävän tapauksen, jota et oikeasti halua... Huono strategia.

• Nainen.

Eivät ole "säälittäviä". Minusta voisi joku niinkin ehkä sanoa. Mutta eipä näistä tarinoistakaan paljon viisastunut, vaikka hyviä vastauksia sainkin. Rakkaus on niin monimutkainen juttu. Paljon siitä puhutaan kumminkin, rakkaudesta. Sen olen muuten huomannut, että miehet yleensä itse voivat siitä ("rakkaudesta")puhua, mutta naisen tulee olla aika varovainen niissä puheissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe