Aina kun te harrastatte kumppaninne kans seksiä, niin onko siellä huoneessa ihan hiljaista? =) Ei telkkaria, ei musiikkia..? Mua on alkanu häiritsee se kun on niin hiljaista... ja nainen siis olen. Kuuluu välillä vähän epämääräisiä ääniä ja mua alkaa vähän nolottaa/naurattaa...=) Mieluummin jotain musiikkia taustalla aina! Kertokaa omia kokemuksianne tai onko jollain sama ongelma ku mulla?=)
Seksistä vielä...
12
1026
Vastaukset
- jees.
Musa tietty päälle, ettei kyylänaapurit saa "ilmaisshowta"!:)
- pihkura
Joskus on tv päällä tai musiikki soi, jos on jääny päälle. Jotenki siinä on sen verran jotain muutaa mielessä, ettei sellasella oo merkitystä :)
- möly
aina edes huone, missä sattuu menemään vaihde päälle...Ei tule kiinnitettyä mitään huomioita taustoihin. Saa olla taustamelua tai hiljaista. Kaikki muu käy, kunhan mies tietää mitä tekee ;D
Jos tajuaa tuollaisia miettiä siinä kesken kaiken, niin en edes jatkaisi. - sydämen äänet
vain haluan kuulla rakastellessa.......
- NevilleR
kaverista jonka piti aina saada Elvistä soimaan taustalle, huh (ajalta paljon ennen Pulkkista). Että jos ei noin pahaksi mene niin mikäs siinä taustamusiikissa, tee niinkuin hyvälle tuntuu. Niihin "epämääräisiin ääniin" (höhö!) tottuu ajanoloon kyllä, eipä huolta.
Joskus esiaikojen alkuhämärässä laitettiin silloisen tyttöystävän kanssa toisinaan Jarrea taustalle, minkä seurauksena Oxygene saa vielä nykyäänkin mukavahkot sävärit aikaan.
/Nev - taustaääniä
samalla, et varmasti nauti seksistä sillälailla kuin pitäisi. Keskity siihen miten hyvälle susta tuntuu ja kumppanistasi. Ei siinä ehdi mitään muita ääniä kuunnella, kun itse pidän sellasta meteliä:)
- vili
edes muista soiko musa taustalla, kun "ollaan" hommissa. tulee kumminkin painettua aika tosissaan takatukka hiessä ja muut jutut saa silloin jäädä.
Frederikin "Tahdon takoa sun markkina rakoa" ja Kikan "Sukkula veenukseen" saavat ehdottomasti hekuman huipulle.
- vatsoinpäinkö?
Tosimiehet erottaakin siitä kestääkö seisokki läpi naurunpyrskäysten.
Jean Pierre Kuselan: Naurava kulkuri.
Tuon jos pystyy kesken aktin kuuntelemaan alusta loppuun ilman ongelmia, niin on melko tekijämies ja -nainen asialla
- Symmetrinen
Huomaa että olet nainen kun tuollaisia mietit! telkku hiljasella on hyvä tai meillä on välillä?? Ei kylläkään aina ole edes ole??Hhmmnn
Pitääpä kiinnittää huomioo tai eipä jaksa Eipä ole mitään musiikkeja ei. Homma on jotenkin paljon "aistikkaampaa" ilman. Kimppakämpässä ja kotona asuessa tosin tuli usein laitettua jotain soimaan, ettei muut asukkaan kovin häiriintyisi mahdollisista äänistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869