Kokemuksia: Jättikirppis (Vantaa, Nettojätti)

miettijäx

Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko Jättikirppis hyvin: löytävätkö ihmiset sinne ja saako hyvin myytyä?

Kyltti osui silmiini lauantaina, pöytähinta 10€ tuntui sellaiselta, minkä vielä maksaisikin - sen verran aina varmaan myytyä saa. Sen sijaan nuo 35€ pöytäpaikat hieman arveluttavat... jos myy tavaroita pois hintaan 0,1-0,5€ niin pian jää maksumieheksi itse!!!

Onko Vantaalla / pk-seudulla muita hyviä, kohtuuhinnoiteltuja kirppiksiä, joista hyviä kokemuksia?

Miten Gigantin parkkikirppis toimii?

11

7013

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meinaan hinta

Jos tuohon hintaan saat pöydän ja kaikki tilat jne. tavaroille niin elä enään mieti. Järkijään kaikki kirppikset ovat 30 euroa viikkohintaisia. Tuon kyllä saa helposti viikossa hoidettua kun ok tavaraa ja hinnoiteltu kunnolla. Jotain noin 200 euroo varmaan parhaimmillaan voi tienata. Jotkut kuulema ovat 600 euroo tienanneet viikon aikana. Mutta en usko siihen. Hyvä paikka vertailla eri kirppiksien hintoja löytyy netistä eli... http://www.vuolanne.net/kirpputorit/

• miettijäx

Tarkennan, tuo näytti olevan siis yhden lauantaipäivän kirpparipaikan vuokra (sisältäen pöydän)...

• Itse en ole ollut myymässä Vantaan Jättikirppiksellä, mutta käynyt siellä muutamia kertoja -enkä kyllä lähtisi sinne itse myymään, vaikkei tuo 10 euroa paha hinta olekaan.
      Luulen, että tätä kirppistä vaivaa asiakaspula, mitä itse olen siellä käynyt -ei siellä ole mitään tungosta ja myyjiäkin on vain pienellä alueella niin hemmetin suuressa hallissa. Eli näin "ulkopuolisena" en suosittelisi.
      Itse olen muutaman kerran ollut myymässä Vantaan suurkirppiksellä (Tikkurilassa, Minttutiellä). Sinne ainakin ihmiset löytää, jos ei muuta :)

• xxxxx

Minä käväisin uteliaisuuttani myös katsomassa tuon: olisiko ollut korkeintaan 10 myyjää ja todella vähän asiakkaitakaan. [osasyy saattoi toki olla eilinen upea ilma!]

• fkajga
        xxxxx kirjoitti:

Minä käväisin uteliaisuuttani myös katsomassa tuon: olisiko ollut korkeintaan 10 myyjää ja todella vähän asiakkaitakaan. [osasyy saattoi toki olla eilinen upea ilma!]

minä käyn siellä melko usein ja se on mielestäni hyvä ja teen sieltä paljon löytöjä! Täytyy itsekin mennä sinne myymään, kun kuulin, että noin vähän vain maksaa päivä. joinakin päivinä siellä on jostain syystä vähän myyjiä ja asiakkaita, mutta yleensä se on miltei täynnä (ehkä halli on liian iso JÄTTIkirppikseksi eli nimi kyllä hämää minuakin). Esim. Myyrmäen jäähallin YKSI päivä maksaa jo sen 30 EUROA!

• fjakgaög
        fkajga kirjoitti:

minä käyn siellä melko usein ja se on mielestäni hyvä ja teen sieltä paljon löytöjä! Täytyy itsekin mennä sinne myymään, kun kuulin, että noin vähän vain maksaa päivä. joinakin päivinä siellä on jostain syystä vähän myyjiä ja asiakkaita, mutta yleensä se on miltei täynnä (ehkä halli on liian iso JÄTTIkirppikseksi eli nimi kyllä hämää minuakin). Esim. Myyrmäen jäähallin YKSI päivä maksaa jo sen 30 EUROA!

TArkistin heidän nettisivuiltaan hinnan niin hinta on oikeasti 15€/päivä si. pöydän. Rekki maksaa 2€. eli 17€/pv. http://www.nettojatti.fi/kirpputori.html

• tinttu

vaatteet eivät mene kaupaksi, mutta kaikki tarvikkeet lastenistuimet, lelut, taulut,
        urheiluvarusteet, kirjat menevät hyvin kaupaksi
        jos hinnoittelee oikein.

• OSTAJA/MYYJÄ

Alkukeväisin on enemmän myyjiä ja ostajia.Kesä on aina hiljaisempaa aikaa.Syksyllä taas vilkastuu myynti.Olen muutamia kertoja ollut myymässä ja hyvin on mennyt.Aina pitää muistaa et hinnat on alhaiset ja tavara monipuolista.Siis suosittelen tätä paikkaa osto ja myyntipaikkana.

• eeeee

OLEN SIIS KÄYNNYT MYYMÄSSÄ JA JOKA KERTA SIELLÄ ON TODELLA PITKÄ JONO AUTOJA JONOTTAMASSA.siis ennen klo.8.Siis silloin oli talvi ja alkukevät.

• epuee

Mä oon kerran kans käyny ja hyvin meni kaupan!!Tienasin paljon enemmän kun valtterin kirpparilla.Eikä ihmiset yrittäneet tingata niin kovaa ku valtterissa.menen ehdottomasti uudestaan.

• pambi_88

Olisin kysyny millaista väkeä täällä kirpparilla käy.. Mikä on kuuminta kaamaa mikä pöydiltä haviää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45