Miten erotut

joukosta???

Minä siten, etten polta.

35

2554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miró

joukosta, koska haluan tehdä kaiken toisin kuin muut.

• SimStim

oma itseni. Olen sen verran erikoinen heebo, et varmasti erotun joukosta. Se et hyvällä vai huonolla, onkin toinen juttu :)

• tiituska80

en ole sen enempi mietinyt eroanko muista vai olenko samanlainen kuin muut; toimin, pukeudun, ajattelen, sanon (ehkä liikaakin) ja elän vain niinkuin itsestä tuntuu hyvältä =)

Enkä tarkoita sillä narsismia vaan ettei kukaan muu määrittele mun erottuuvuttani tai samanlaisuuttani.

Eiköhän se kuitenkin ole tärkeintä? =)

• SimStim
        tiituska80 kirjoitti:

en ole sen enempi mietinyt eroanko muista vai olenko samanlainen kuin muut; toimin, pukeudun, ajattelen, sanon (ehkä liikaakin) ja elän vain niinkuin itsestä tuntuu hyvältä =)

Enkä tarkoita sillä narsismia vaan ettei kukaan muu määrittele mun erottuuvuttani tai samanlaisuuttani.

Eiköhän se kuitenkin ole tärkeintä? =)

Tärkeintä ei tosiaan ole olla erillainen, vaan tärkeintä on olla sellainen kuin on.
        Jos sattuu olemaan samanlainen kuin toiset, niin great. Jos on taas toisenlainen ni hyvä sekin :)

Ehkä silti vielä tärkeämpää on olla onnellinen ja sinut itsensä kanssa :)

• tiituska80
        SimStim kirjoitti:

Tärkeintä ei tosiaan ole olla erillainen, vaan tärkeintä on olla sellainen kuin on.
        Jos sattuu olemaan samanlainen kuin toiset, niin great. Jos on taas toisenlainen ni hyvä sekin :)

Ehkä silti vielä tärkeämpää on olla onnellinen ja sinut itsensä kanssa :)

Sitä yritinkin sanoa, ehkä turhan vaikeasti ;)

Sehän kuitenkin se tärkein on!

• en pukeudu

farkkuihin!!!

• Jihuuu

Vaikee määritellä jotain erityisiä joukkoja mut otetaan sitten kärjistetyistä..

No baareissa erotun siten, etten ryyppää tai ota välttämättä lasillistakaan alkoholipitoista (yleensä kun olen autolla). Toivottavasti jatkossa myös pysyn savuttomana..! Onneks tuli se tupakkakielto :D

Rokkihenkisistä erotun siten, että kuuntelen intohimoisesti myös poppia. Eli rakastan rock-musiikkia mutta olen myös sisimmässäni bilehile (joskaan nykyään en niin aktiivinen sellainen :D ) Niin ja tuonhan voi kääntää myös poppihenkisistä vastaavasti päin.

• farkkuihin pukeutujista

uskallatko erottua pukeutumalla täysin toisin?

• Jihuuu
        farkkuihin pukeutujista kirjoitti:

uskallatko erottua pukeutumalla täysin toisin?

..on yhdet farkut jotka ostin just ennen raskautta eli käytännössä en ole ikinä pitänyt farkkuja. Enkä housuja yleensä muutenkaan, no nyt kyl on jalassa caprit. Sen sijaan hameita löytyy kaapista aimo kasa :D Mulla on hame päällä pakkasellakin, 80denierin sukkisten kanssa! Paitsi pulkkamäessä x)

Ai niin ja baarissa olen tainnut käydä tasan yhden tai kaks kertaa housut jalassa :D

• kun hameita
        Jihuuu kirjoitti:

..on yhdet farkut jotka ostin just ennen raskautta eli käytännössä en ole ikinä pitänyt farkkuja. Enkä housuja yleensä muutenkaan, no nyt kyl on jalassa caprit. Sen sijaan hameita löytyy kaapista aimo kasa :D Mulla on hame päällä pakkasellakin, 80denierin sukkisten kanssa! Paitsi pulkkamäessä x)

Ai niin ja baarissa olen tainnut käydä tasan yhden tai kaks kertaa housut jalassa :D

niitä ei moni nainen taida käyttää..

• Jihuuu
        kun hameita kirjoitti:

niitä ei moni nainen taida käyttää..

Saan yleensä kuullakin, että onpas mulla kivoja hameita ja mistä mä löydän niitä. Ihan tuolta kaupoista näitä tulee vastaan :)

Mä taas haluaisin tietää mistä ihmiset löytää hyvänmallisia housuja :D

Hameet on todella kauniita vaatekappaleita.

• Rankaisija II

Olemalla seksikäs.

• milton

ns. vastarannan kiiski. Kesälomani alkaa huomenna.

• Charles

Olen täysin tavallinen, eli en kuulu mihinkään vähemmistöön: olen mies, 34-vuotias, terve, hyväkuntoinen, minulla ei ole allergioita ja käyn täysipäiväisessä työssä.

Juuri luin artikkelin, jonka mukaan minä sittenkin kuulun vähemmistöön: en ole oiketettu mihinkään tukeen tai avustukseen :(

• NoJust

Joskus tuntuu, että kaikin mahdollisin tavoin...

Ainakin sillä, että olen aina rehellinen, siis myös silloin kun olisi hyvä olla olematta.

Enkä kävele koskaan päin punaisia.

• mystigue

juo enkä polta en viihdy baareissa:D liikun kun pieni eläin (hyötyliikuntaa) lähinnä.

• adrianleewerkuhn

..erityisempää tarvetta pyrkiä erottautumaan/mukautumaan. Ilman niitäkin tiedän olevani minä.

• En haluaisi erottua

Joillekin kova pala purtavaksi tämä ollut on.

• Rankaisija II

Antaa olla vaan, elämä on kovaa aina toisinaan roolinvetäjille kun joutuu tekemisiin rooliin pakottautumattomien Clint Eastwoodien kanssa.

• hossi

Olemukseni hoitakoon sen tehtävän, kohtuullisen kookas koko riittäköön mut jos se ei vielä auta ni ainakin kuuluva ääni hoitakoon loput :)

• kundi32v

no tästä joukosta vissiin sit silleen, et mä oon kehittäny kaikki mahdolliset paheet vissiiin..

dokaan, vedän röökiä, stressaan duunissa, tykkään ruoasta, ajelen mopolla, valvon myöhään, nukun pitkään, pidän erikoisista elokuvista, juo kahvia enemmän kuin pitäis, mielimusa on metalli, en tanssi, en pahemmin urheile, en omista autoa enkä asuntoa,.. dääm. olispahan parannuksen osalla sarkaa.

• tiituska80

taidatpa silti itsestäsi tykätä tuollaisenakin? ;)

• NoJust

joukosta sillä, että tunnustat nuo.

Hassua, että täälläkin suurin osa porukasta "ei viihdy baareissa", mutta silti baarit ovat aina täynnä. Ja täynnä ihmisiä, "jotka eivät yleensä käy baareissa, eivät yleensä juo eivätkä ainakaan polta muualla kuin viihteellä".

:D

• Jihuuu
        NoJust kirjoitti:

Hassua, että täälläkin suurin osa porukasta "ei viihdy baareissa", mutta silti baarit ovat aina täynnä. Ja täynnä ihmisiä, "jotka eivät yleensä käy baareissa, eivät yleensä juo eivätkä ainakaan polta muualla kuin viihteellä".

..ne, jotka on huolehtimassa baarien täynnä olemisesta, eivät kirjottele täällä :D Eihän ne kerkee kun ne on koko ajan siellä baarissa :P

Ja kaikenlisäksi, kun rupee olemaan siinä iässä, että baariin mennessä siellä on suurin osa itseään nuorempaa porukkaa.. niin huomaa sen tosiasian, että taitaa alkaa olla vanha xD Sillon kun itse oli kaikki mahdolliset illat baarissa, niin nämä nykyiset bilehilettäjät siemaili mehua vielä omassa huoneessaan isin ja äidin asunnossa :D

• kundi32v
        NoJust kirjoitti:

ehkä sulla on pointtia tossa.. ;) heh

mut baariin mennään aina porukalla. tää kesä onkin ollut mielenkiintoinen siinä mielessä, et kaikki frendit reissaa jossain ja itte oon kärvistelly enimmäkseen kämpillä, kun ei oo jaksanu lähteä mihinkään. joten yllättäen baaritkin on olleet aika rauhassa. vaikka muuten viihtyisiä paikkoja ovatkin :D

• kundi32v
        tiituska80 kirjoitti:

taidatpa silti itsestäsi tykätä tuollaisenakin? ;)

voishan sitä jotain parannuksen elkeitä yrittää, mut vanha koira ei oikein enää uusia temppuja opi.

tai sit pitää heiluttaa vaan tiuhempaan ruoskaa, mut tiedä sitten siitäkään :)

• kundi32v
        Jihuuu kirjoitti:

..ne, jotka on huolehtimassa baarien täynnä olemisesta, eivät kirjottele täällä :D Eihän ne kerkee kun ne on koko ajan siellä baarissa :P

Ja kaikenlisäksi, kun rupee olemaan siinä iässä, että baariin mennessä siellä on suurin osa itseään nuorempaa porukkaa.. niin huomaa sen tosiasian, että taitaa alkaa olla vanha xD Sillon kun itse oli kaikki mahdolliset illat baarissa, niin nämä nykyiset bilehilettäjät siemaili mehua vielä omassa huoneessaan isin ja äidin asunnossa :D

kai jotku baarit aukee jo aamusta.

mut suurin osa jengiä bilettää illalla ja yöllä, ja viikonloppuna, paitti ammattilaiset, jotka saattaa dokata pitkin viikkoa ;) taiks sitte stressinpoisto keskellä viikkoa töiden jälkeen, tosin lievennetty versio viikonlopun biletyksestä.

se ei ollu pointti, vaan se et nää 'bilettäjätkin' on kyllä varmaankin himassa joskus aamun ja iltapäivän väliin. ja ittenikin tietyssä määrin kun luen ainakin joskus bilettäväksi, niin kyllä mä duunissa käyn ja ihan kai 'normaalia' elämää vietän... vaiks biletänkin aina väliin.

vanhenemisesta, joop totta se on. mut nuoremmille voi aina näyttää mallia kuinka biletetään sivistyneesti eikä örvelletä, ollaan kohteliaita ja niin edelleen, sekä käydään välillä vähän sanomassa, et antakaas lapset sen kiistan olla, pidetään hauskaa :D :D

• Työporukasta olen ainut, joka polttaa (säännöllisesti).
      Baarissa minä olen se, joka huomaamattomasti flirttaa sinulle sieltä kauimmaisesta pöydästä :)

• tietysti

..miten herätät huomion vai sulaudutko turvallisesti
        muitten sekaan?

• tietysti kirjoitti:

..miten herätät huomion vai sulaudutko turvallisesti
        muitten sekaan?

..jos siitä on minulle jotain hyötyä. Muuten pyrin sulautumaan massaan.

• kysy mieluummin

mitä yhteistä minulla on muiden kanssa. eipä juuri mitään. melko samat linjat kuin kundi32v mutten polta. enkä käy baareissa. enkä yökerhoissa.

• kundi32v

joo joukolla ja mulla on eri nimet.

unohtui, mut tulipa nyt tämäkin totuus sit ilmi.

• mulla ei

erotun varmasti!

• lilylioneye

Harvoilla ihmisillä tulee vastaan punasia hiuksia sinisin ja violetein raidoin. Mustiin pukeutuvia ja metallia kuuntelevia tulee joskus. Samat uskonnolliset/elämänfilosofiset näkökannat omaavia tapaa vielä harvemmin.

Olen aika erottuva näky, mutta muunkaanlainen en osaa olla.

• meikämies

ja uskollisuudella.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4645
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3721
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      482
      2221
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1555
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      116
      1524
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      69
      1340
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      70
      1323
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe