Kertokaahan miehet kuinka moni teistä voi sekstailla naisen kanssa ilman mitään tunteita? Siis tarkoitan että naisenhan pitää yleensä ensin olla tykästynyt mieheen ennenkuin voi/haluaa rakastella mutta haluisin tietää onko näin myös joillakin miehillä? kaikilla ei varmastikaan ole...Mistä nainen tietää onko miehellä myös tunteita mukana vai haluaako hän ainoastaan ja vain seksiä? siis nyt kyseessä sellainen mies,joka ei puhu tunteistaan! ja kysellä en voi!
seksiä...
29
2317
Vastaukset
- WtFck
Jos mies ei halua puhua tunteistaan etkä "voi" kysellä, teidän välillänne ei ole kunnon keskusteluyhteyttä. Tämä ei tietenkään estä sinua kuvittelemasta, että miehellä olisi tunteita sinua kohtaan.
Se, että täällä kyselet kertoo epävarmuudestasi, muun kertomasi lisäksi. Itsekin epäilet, todennäköisesti syystä... - ainaskin
voin sextata ilman tunteita. Et tiedä mistään sitä että onko todellisia tunteita miehellä. Tarvittaessa voi päästellä liirumlaarumia saadakseen sextata.
- ..yks juttu
Tilanne on tämä, että mulla ja miehellä oli peliä..käyttäydyttiin ihan ku oltaisiin seurusteltu jne..Tajusin sitten jossai vaiheessa että mies haluu vaan seksiä, sen takia oli puhunu mulle paskaa päin naamaa..että haluaa muka muutakin jne..ääh..sain jokatapauksessa tietää että se kusetti..Kysymys kuuluu: Sanonko mä tälle miehelle nyt, että tiedän et se on puhunu mulle paskaa ja että tiedän senkin et se haluaa vaan sitä seksiä?! Vai annanko asian vaan olla ja alan itsekin käyttäytymään "välinpitämättömästi" ja niin kuin seksisuhteessa yleensä käyttäydytään..?? En halua tän miehen kans mitään vakavaa, seksisuhde kyl kelpaa ja mies tuntuu sitä itsekin haluavan joten sinänsä ongelmaa ei oo..Mut mua siis häiritsee, että pitäiskö sanoa sille että mä TIEDÄN nyt sen motiivit ja sen että se kusetti mua? vinkkejä kiiiitos..ja anteeks sekava teksti :)
- ...
..yks juttu kirjoitti:
Tilanne on tämä, että mulla ja miehellä oli peliä..käyttäydyttiin ihan ku oltaisiin seurusteltu jne..Tajusin sitten jossai vaiheessa että mies haluu vaan seksiä, sen takia oli puhunu mulle paskaa päin naamaa..että haluaa muka muutakin jne..ääh..sain jokatapauksessa tietää että se kusetti..Kysymys kuuluu: Sanonko mä tälle miehelle nyt, että tiedän et se on puhunu mulle paskaa ja että tiedän senkin et se haluaa vaan sitä seksiä?! Vai annanko asian vaan olla ja alan itsekin käyttäytymään "välinpitämättömästi" ja niin kuin seksisuhteessa yleensä käyttäydytään..?? En halua tän miehen kans mitään vakavaa, seksisuhde kyl kelpaa ja mies tuntuu sitä itsekin haluavan joten sinänsä ongelmaa ei oo..Mut mua siis häiritsee, että pitäiskö sanoa sille että mä TIEDÄN nyt sen motiivit ja sen että se kusetti mua? vinkkejä kiiiitos..ja anteeks sekava teksti :)
Olen ollut itse samantapaisessa tilanteessa ja vaikka seksisuhde olisi ollut ihan ok, niin kyllä mua ainakin suoraan sanottuna vitutti ettei mies arvostanut niin paljon, että olisi jättänyt sen paskan puhumisen sikseen ja puhunut suoraan. Itse kyllä olen ottanut asian puheeksi näin jälkeenpäinkin eikä siinä ääliössä vieläkään ole miestä myöntämään että seksistähän siinä vain oli kyse. Todellinen pelimies, josta pysyn nykyään kaukana.
- että kaikki naiset
"Siis tarkoitan että naisenhan pitää yleensä ensin olla tykästynyt mieheen ennenkuin voi/haluaa rakastella mutta haluisin tietää onko näin myös joillakin miehillä?"
En usko että kaikki naiset tuntee mitään tykkäämistä jokaista sekstailukumppaniaan kohtaan, paitsi ehkä jonkinlaista seksuaalista mutta jos puhutaan tykkäämisestä perinteisessä mielessä, siis että joku on todella kiva, ihmisenä ja kaverina yms. - adrianleewerkuhn
Tämän tunteiden mystifiointi on aika koomista...Mun mielestä ihminen, mieskään,ei voi tai pysty missään erityisessä tilanteessa riisumaan täysin ja kokonaan tunteitaan ja päättelemään: "Nytpä touhuan tussun kanssa/nain ilman mitään tunteita".
Kyse on enemmänkin tunteiden laadusta ja intensiteetistä. Tuskinpa ne naisenkaan tunteet naidessa aina niin ylenmäärin hehkuvan lemmekkäitä sinällään ovat...Kunhan vain oikeutetaan itselle muutoin mielekäs toiminta eli seksiakti...
Siis seksi on mun mielestä aina myös tunnetta vaikkakaan ei välttämättä haltioituneen ihastumisen/rakastumisen/rakkauden/ tai edes kiintymyksen sävyttämää toimintaa..- Ina
päivä, jolloin A käyttää sanaa "tussu"...
-> pakenen paikalta virnuillen:D - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
päivä, jolloin A käyttää sanaa "tussu"...
-> pakenen paikalta virnuillen:DKäsite "tussu" on allekirjoittaneelle tuttu ainoastaan reunamerkintänä eräästä naisen sukupuolielintä käsitelleestä varsin teoriapitoisesta artikkelista. Ja yritin äsken antaa itsestäni, erästä tiettyä, hyvin viehättävää naista silmälläpitäen, ikäänkuin kokeneemman ja taidokkaamman kuvan...
- Ina
adrianleewerkuhn kirjoitti:
Käsite "tussu" on allekirjoittaneelle tuttu ainoastaan reunamerkintänä eräästä naisen sukupuolielintä käsitelleestä varsin teoriapitoisesta artikkelista. Ja yritin äsken antaa itsestäni, erästä tiettyä, hyvin viehättävää naista silmälläpitäen, ikäänkuin kokeneemman ja taidokkaamman kuvan...
löytyy varmaankin lehdestä, jossa on paljon isoja värikuvia.
Ikäänkuin minä tietäisin... :D - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
löytyy varmaankin lehdestä, jossa on paljon isoja värikuvia.
Ikäänkuin minä tietäisin... :DUsko tai älä...ihan ohimennen seikkailin internetin ihmeellisessä maailmassa ja painoin kenties jotain vikanäppäintä ja ruudun täytti..öh ..Siitä virittyneenä tietynkaltaiseen mielentilaan päätin paneutua aiheeseen enemmänkin (n. kolme kuukautta 24h/vrk) ja kerran tosiaan sattui silmiini myös ensimmäinen kokonainen rivi sanoja, joissa kerrottiin mikä tuo mieltäni niin suuresti kiehtonut ja kuvaruutuuni yötäpäivää täyttänyt kummajainen on nimeltään...;D
ps. Olen peräti varma ettei sinulla ole sattunut samankaltaista vahinkoa virtuaalisen maailman ihmeellisiä polkuja astuessa..öh..astellessa..;D - Ina
Usko tai älä...ihan ohimennen seikkailin internetin ihmeellisessä maailmassa ja painoin kenties jotain vikanäppäintä ja ruudun täytti..öh ..Siitä virittyneenä tietynkaltaiseen mielentilaan päätin paneutua aiheeseen enemmänkin (n. kolme kuukautta 24h/vrk) ja kerran tosiaan sattui silmiini myös ensimmäinen kokonainen rivi sanoja, joissa kerrottiin mikä tuo mieltäni niin suuresti kiehtonut ja kuvaruutuuni yötäpäivää täyttänyt kummajainen on nimeltään...;D
ps. Olen peräti varma ettei sinulla ole sattunut samankaltaista vahinkoa virtuaalisen maailman ihmeellisiä polkuja astuessa..öh..astellessa..;DPerin merkillistä. Jokin parapsykologinen ilmiö, tämä "tussu"? Harvinainen, usein yöllinen ilmiö?
Ei, eipä ole tullut seikkailtua kuin täällä kirjoittelemassa pikkutuhmia. Kävin juuri virittelemässä runosuontanikin tuolla eroottinen runo-ketjussa. Eroottisten runojen Picasso:D :D - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
Perin merkillistä. Jokin parapsykologinen ilmiö, tämä "tussu"? Harvinainen, usein yöllinen ilmiö?
Ei, eipä ole tullut seikkailtua kuin täällä kirjoittelemassa pikkutuhmia. Kävin juuri virittelemässä runosuontanikin tuolla eroottinen runo-ketjussa. Eroottisten runojen Picasso:D :DOlet kirjallisen maailman naispuolinen Apollinaire...Kuvataiteen Anais Nin...
Ja minä puolestäni veistän Sinusta kauniimman patsaan kuin mihin Michelangelo Buonarroti koskaan edes yltiöpäisimmissä unelmissaan tohti haaveilla..;D
ps. Allekirjoittaneen kohdalla pätee siis hyvin, että Suuri Taide syntyy kroonisesta puutteesta..;D - Ina
Olet kirjallisen maailman naispuolinen Apollinaire...Kuvataiteen Anais Nin...
Ja minä puolestäni veistän Sinusta kauniimman patsaan kuin mihin Michelangelo Buonarroti koskaan edes yltiöpäisimmissä unelmissaan tohti haaveilla..;D
ps. Allekirjoittaneen kohdalla pätee siis hyvin, että Suuri Taide syntyy kroonisesta puutteesta..;DPuute on mahtava voima:-)
Luontainen vaatimattomuuteni estää minua hyväksymästä tällaisia vertauksia, mutta en voi olla mainitsematta, että olenhan voittanut ala-asteella eräänkin kuvataide- ja kirjoituskilpailun. Palkintoni lepäävät ohuessa kansiossa "Mahtavat Saavutukseni". Säästän sen lapsenlapsilleni ällisteltäväksi.
Patsaaseen sopiva materiaali olisi palasaippua. Vertauskuvallisesti liukenisin sateeseen... - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
Puute on mahtava voima:-)
Luontainen vaatimattomuuteni estää minua hyväksymästä tällaisia vertauksia, mutta en voi olla mainitsematta, että olenhan voittanut ala-asteella eräänkin kuvataide- ja kirjoituskilpailun. Palkintoni lepäävät ohuessa kansiossa "Mahtavat Saavutukseni". Säästän sen lapsenlapsilleni ällisteltäväksi.
Patsaaseen sopiva materiaali olisi palasaippua. Vertauskuvallisesti liukenisin sateeseen...Kirjoitin minäkin pienen oodin...Luuletko, että voisin ansaita tulevan perheeni elannon pelkästään "sulkakynää" käyttämällä...?
Patsaasi tulee olemaan kiveen ja graniittiin hakattu kuten allekirjoittaneen joustava, maskuliininen ajattelumaailma...Kenties ei kuitenkaan italialaista marmoria...
Minä puolestani sijoituin kolmiäijäisen kansakoululuokkani hymypoika-kilpailussa kuudenneksi...tässä vaiheessa ohdakkeista opinpolkuani opettaja tosin ei ollut vielä nähnyt kasvojani syystä, että nurkka, jossa seisoin oli varsin etäällä liitutaulusta... - Ina
Kirjoitin minäkin pienen oodin...Luuletko, että voisin ansaita tulevan perheeni elannon pelkästään "sulkakynää" käyttämällä...?
Patsaasi tulee olemaan kiveen ja graniittiin hakattu kuten allekirjoittaneen joustava, maskuliininen ajattelumaailma...Kenties ei kuitenkaan italialaista marmoria...
Minä puolestani sijoituin kolmiäijäisen kansakoululuokkani hymypoika-kilpailussa kuudenneksi...tässä vaiheessa ohdakkeista opinpolkuani opettaja tosin ei ollut vielä nähnyt kasvojani syystä, että nurkka, jossa seisoin oli varsin etäällä liitutaulusta...melkein ensimmäinen.
Uskon, että jos opettaja olisi nähnyt kasvosi ennen Hymypoika-kilpailua, olisit kerubimaisella hymylläsi valloittanut ykkössijan. Sekä punaisilla omenilla, jotka olisit livauttanut opelle jokaisen koulupäivän päätteeksi.
Kävin juuri ihastelemassa oodiasi. Kertakaikkinen mestariteos! En kyennyt viiteen minuuttiin näppäilemään yhtään sanaa. Niin suuren vaikutuksen se teki minuun. Tulevaisuuden perheesi elanto on täysin turvattu. Regina ja Jallu julkaisevat enemmän kuin mielellään kirjoituksesi. Ja varaavat option kaikkiin tuleviin teoksiisi.
Ei mielellään marmoria... Voi murentua murheellisesti pohjoisen armottomassa ilmanalassa. Kiveen siis... :-) Abstrakti teos, ilmeisesti? - adrianleewerkuhn
Ina kirjoitti:
melkein ensimmäinen.
Uskon, että jos opettaja olisi nähnyt kasvosi ennen Hymypoika-kilpailua, olisit kerubimaisella hymylläsi valloittanut ykkössijan. Sekä punaisilla omenilla, jotka olisit livauttanut opelle jokaisen koulupäivän päätteeksi.
Kävin juuri ihastelemassa oodiasi. Kertakaikkinen mestariteos! En kyennyt viiteen minuuttiin näppäilemään yhtään sanaa. Niin suuren vaikutuksen se teki minuun. Tulevaisuuden perheesi elanto on täysin turvattu. Regina ja Jallu julkaisevat enemmän kuin mielellään kirjoituksesi. Ja varaavat option kaikkiin tuleviin teoksiisi.
Ei mielellään marmoria... Voi murentua murheellisesti pohjoisen armottomassa ilmanalassa. Kiveen siis... :-) Abstrakti teos, ilmeisesti?Ehdottomasti näköispatsas.
Miten toisin voisi ollakaan. Luonnostelen juuri nyt öljyväreillä pienimuotoista vedosta ja akvarellia Milton:in Venus mielessäni...;D
Jos/kun elon polku saattaa meidät yhteen (viimeistään kevät 2031 jkr), luulen, että toimeentulomme, päivittäinen appeemme on turvattu kirjallisten kykyjemme ansioista.
Mutta jos papyryskääröt pysyvätkin valkoisina, sitä hehkuvasävyisempi ja tahriintuneempi on lakana, jolle rakkautemme hedelmät ovat kosteaa antiaan vuodattaneet... - Ina
Ehdottomasti näköispatsas.
Miten toisin voisi ollakaan. Luonnostelen juuri nyt öljyväreillä pienimuotoista vedosta ja akvarellia Milton:in Venus mielessäni...;D
Jos/kun elon polku saattaa meidät yhteen (viimeistään kevät 2031 jkr), luulen, että toimeentulomme, päivittäinen appeemme on turvattu kirjallisten kykyjemme ansioista.
Mutta jos papyryskääröt pysyvätkin valkoisina, sitä hehkuvasävyisempi ja tahriintuneempi on lakana, jolle rakkautemme hedelmät ovat kosteaa antiaan vuodattaneet...muistuttaa siis melkein täydellisesti malliaan.
Kustantamot suorastaan riitelevät meistä...
Mutta lakanat vaihdetaan kyllä hieman useammin.
:-) :-)
- Kolli_Kellinen
Tietysti miehellä on aina tunteita mukana seksissä, ainakin intohimoa, eihän muuten munaa saa edes seisomaan! Sen sijaan nainen voi hyvinkin harrastaa seksiä ilman minkäänlaisia tunteita: Sen takia melkein kaikki prostituoidut ovat naisia.
- Ina
eihän siellä alapäässä ole edes tuntoa.
Se nyt on ihan sama kuka sinne työntää ja mitä. Ja jos siinä samalla voi ansaita pari taalaa, niin what the hell. - Kolli_Kellinen
Ina kirjoitti:
eihän siellä alapäässä ole edes tuntoa.
Se nyt on ihan sama kuka sinne työntää ja mitä. Ja jos siinä samalla voi ansaita pari taalaa, niin what the hell.Kuningatar Victoria opasti hääyöhön valmistautuvia morsiamia: "Sulkekaa silmänne ja ajatelkaa isänmaata".
Tyttöjen seksuaalikasvatus on tähdentänyt pitkään sitä, että tunteet seksin aikana ovat suorastaan luonnottomia. Parempi vaan ajatella seksiä välttämättömänä pahana ja odottaa, että se on ohi mahdollisimman pian. Suorastaan kerettiläinen ja vaarallinen ajatus, että nainen voisi tuntea seksin aikana intohimoa. - Ina
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Kuningatar Victoria opasti hääyöhön valmistautuvia morsiamia: "Sulkekaa silmänne ja ajatelkaa isänmaata".
Tyttöjen seksuaalikasvatus on tähdentänyt pitkään sitä, että tunteet seksin aikana ovat suorastaan luonnottomia. Parempi vaan ajatella seksiä välttämättömänä pahana ja odottaa, että se on ohi mahdollisimman pian. Suorastaan kerettiläinen ja vaarallinen ajatus, että nainen voisi tuntea seksin aikana intohimoa.Minun äitini olisi voinut sanoa tismalleen samat sanat. Mutta minkäs puolesta minä itseni uhraisin...? Isänmaa on liian abstraktia tässä yhteydessä.
Suorastaan vallankumouksellista ajatella, että nainenkin voisi nauttia. Tyyliin "Lahnat" ainoa oikea tapa suorittaa välttämätön paha ja syntinen toimitus. - sos.dem.viidennessäsadassa ...
Ina kirjoitti:
Minun äitini olisi voinut sanoa tismalleen samat sanat. Mutta minkäs puolesta minä itseni uhraisin...? Isänmaa on liian abstraktia tässä yhteydessä.
Suorastaan vallankumouksellista ajatella, että nainenkin voisi nauttia. Tyyliin "Lahnat" ainoa oikea tapa suorittaa välttämätön paha ja syntinen toimitus.'Mutta minkäs puolesta minä itseni uhraisin...? Isänmaa on liian abstraktia tässä yhteydessä. '
Suomessa asiaa vastaa sosiaali-demokraattinen puolue. Silmät kiinni ja ajattele Lipposta. - Ina
sos.dem.viidennessäsadassa ... kirjoitti:
'Mutta minkäs puolesta minä itseni uhraisin...? Isänmaa on liian abstraktia tässä yhteydessä. '
Suomessa asiaa vastaa sosiaali-demokraattinen puolue. Silmät kiinni ja ajattele Lipposta.tilanteesta seksi olisi kaukana...
- on.
95 % miehistä elää kaksoisstandardien mukaan.
Seksiin ilman mitään kiinnotusta naista kohtaan kelpaavat lähes kaikki vielä ihmiseltä näyttävät naiset. Parisuhteen kohdalla kriteerit ovat yhtä tiukat kuin naisten miehille.
Tämä naisten logiikasta täysin poikkeava ajatusmalli hämmentää naisia usein luulemaan, että jokin mies on kiinnostunut ko. naisesta ihmisenä, eikä pelkästä seksistä.
Mikäli yhteydepito/tapailu painottuu viikonloppuihin alkoholi- ja seksipitoisiin tilanteisiin, mies on kiinnostunut vain seksistä. "Kertokaahan miehet kuinka moni teistä voi sekstailla naisen kanssa ilman mitään tunteita?"
-Minulta tuo onnistuu, joskus nuoruudessa tuli tuokin testattua.
"Mistä nainen tietää onko miehellä myös tunteita mukana vai haluaako hän ainoastaan ja vain seksiä?"
-Tuon varma tietäminen on kyllä vaikeaa ellei jopa mahdotonta. Mitään yleisohjetta tuohon ei varmasti ole olemassa.- NoJust
No siitä suuteleeko vai ei. Siis _kunnolla_. Muutenkin suudelmasta voi päätellä yhtä sun toista...
- vili
kuinka moni ihan pystyy harrastelemaan sekstailua tunteilematta. itsellä se on vähän treenaamiseen verrattava tapahtuma, joka ei tosiaan vaadi kuin 5 minsan tuntemisen. eli tunteet ei juurikaan meinaa mitään. et sä mistään mitää voi tietää...kannattaisiko lopettaa vainoilu ja opetella tuntemaan tää heppu. 9/10;stä äijästä panee kyselemättä, jos tarpeeksi hyvännäköinen mimmi tulee vastaan.
- seksisuhteita lainkaan
Pitää tuntea jo kohtuu hyvin ja tykätä ihmisestä ennen kun hyppään sänkyyn. Oon tosin harkinnu tämän linjan lopettamista kun ei tuota piirakkaa ainakaan liikaa oo tullu.
- kaks tuntia
niin tykkää varmasti ....jos ei tykkää, ei kehtaa vehdata kyllä noin kauaa!!!
kokemuksen syvällä rinta-äänellä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404645Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183721Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4822221Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881555Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1161524- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel691340- 701323
- 841164