Laitoin ylelle s-postia kysyäkseni onko Paavosta ja RAilista tulossa dvd:tä, että olisi varmaan monia kiinnostuneita:) Vastaus oli, että joo tulevaisuudessa mahdollisesti, että on suunnitteilla, mutta ilon aihe tuli, kun kuulin että kotikadun ekasta tuotantokaudesta on tulossa dvd ihan tässä lähi aikoina:) Kotikatu on kyllä todella loistava sarja.
Kotikadusta dvd
7
1124
Vastaukset
- Hok
Niin on
- SOK
Koskahan tämä DVD tulee myyntiin ja löytyykö tästä DVD:stä tietoa mistään?
- aikuinen katsoja
SOK kirjoitti:
itse sain tiedon vain laitettuani kiitosta paavosta ja railista,kysyäkseni heiltä tuleeko paavosta ja railista dvd julkaisua, niin yleltä tuli ilmoitus siinä samassa kotikadusta:) en sitten tarkemmin kysellyt. Itse olin tyytyväinen tuohonkin tietoon:)
- kotikatufriikki
SOK kirjoitti:
... tulee varmaan ihan ekana ostettavaksi yle shoppiin... :)
http://www.yle.fi/yleshop/
- ..paitsi..
..että kotikatu o harvinaisen paska sarja ja sitä ei kukaan muu halua dvd:lle kuin te nörtit.
- JUMALAUTA
Täysin samaa mieltä. Kotikadun taso romahti, kun käsittämättömästi kaikki talon asukkaat muuttivat samaan aikaan Korkeavuorenkadulta KALLIOON!
- anna_elisa
JUMALAUTA kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Kotikadun taso romahti, kun käsittämättömästi kaikki talon asukkaat muuttivat samaan aikaan Korkeavuorenkadulta KALLIOON!
Kotikadun taso on laskenut huomattavasti.. vuosien ajan seurasin sarjaa kovasti,mutta nykyään on mennyt maku koko ohjelmaan. Varsinkin sen "muutto-touhun" takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406