Olemme avovaimoni kanssa tulleet siihen tulokseen, että haluamme ristiä epävirallisesti heinäkuun 31. päivä syntyneen vauvamme "TYPYKSI".
Tämä on kunnianosoitus "YksiTypy:lle". Hän on useiden silminnäkijä havaintojen ja haastattelujen mukaan erittäin lämmin ja hyvä henkilö.
Kiitos, YksiTypy.
Epävirallinen kaste
7
1014
Vastaukset
- eer111
Toivon vauvallenne kaikkea hyvää ja lisäksi sitä että hän on tyttö.
- yksitypy
nyt lämpö vasta alkoi nousemaan :=))
Kiitoksia paljon. Saanko tulla kummiksi?
Mä tässä mietin jo toisia nimiä Typylle. Miten olisi Typy Tyyni Tytteli? Heinäkuun viimeinen päivä syntyneistä ei voi tulla muuta kun tyynejä typyjä :=)))) Argh.. siis kilttejä leijonanaaraita :=)))- yksitypy
lisätä, et nyt huuhaan jatkuvuus mun osalta on täytetty :=)))
Olen saanut perillisen. Onnea myös isälle ja äidille.
Tässä kohta joudankin menemään kiikkustuoliin sukkaa kutomaan :=)))) ...kummit on jo selvillä. Mutta ole sinä tyttäreni KUNNIAKUMMI. Tarkoittaen, että aina silloin tällöin ilmoittelet kuulumisia ja olet hengessä mukana. Rahallisesti sinun ei tarvitse uhrautua, muutakuin itsesi vuoksi. Mun eemeliosoite on: [email protected], pistä sinne aika-ajoin viestiä, kuulumisia, iloja ja suruja.
- Kalatehtaalle?
Jos vaikka sattuisit lukemaan NW4EVER tämän niin laittaisitko mailia minulle osoitteeseen [email protected]
Kyselin joskus alkukesällä neuvoja kalatehtaalla työskentelyn suhteen mutta hukkasin maili osoitteesi. Niin jos vaan viitsit niin laita mailia, kiitos. Onnea muuten perheenlisäyksestä!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2514193Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573808Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372191Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151541Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar581154Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137837Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31817