Vieläkö ManOil:a saa?

WannaBeSheikki

80-luvulla Nilsiässä vaikuti öljyparoni, joka jalosti itse ManOil -nimistä tuotetta.
Naisiakin riitti haaremiksi asti.
Onko tuote vielä saatavissa? Motonetin hyllyssä ei näkynyt mutta en kyselyt henkilökunnalta.

20

29030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdos

      Kyllä saa, myydään nykyisin tuotemerkillä Neste.

    • ManOilin mies

      Tuodaanko kotiin? Nykyinen tuote on pitkälle kehitettyä ja jalostuksen raaka-aine on shelliltä. Jalostus tapahtuu noin 50 tuhannen kilometrin matkalla pääosin vag:n nokivasaran kampikammiossa. Maanteillä liikkuu tuhansia jalostusyksiköitä (manoilin erikoinen pistekuormia välttävä tuotantotapa). Tuotantoyksiköt tunnistat mustasta pölläyksestä.

    • se sitä

      jokapaikan öljyä? Mainostettiin että jos vähän mamman värkkiin sitä sipaisee niin alkaa iloinen meininki kamarin puolella.

      • Shake

        Sitä samaa öljyähän se oli. Sheikki vaimoineen kehui sen tepsivän myös syöpään ja jotkut höperöt jopa uskoivat väitettä. Olivat nauttineet sitä kulauksen jos toisenkin, kunnes isommat tahot puuttuivat peliin ja lopettivat sheikin bisneksen. Mitään tietoa ei julkisuuteen tullut siitä, että minkälaista vauriota öljyn juonti aiheutti ihmisille. Toivottavasti selvisivät pelkällä säikähdyksellä ja opettavaisella megaripulilla :)


    • tietäjä iän ikuinen

      Ei sitä enää saa Sheikki on jo kuollut mies jäi polkupyörällä auton alle Nilsiässä olikohan 2005 syksyllä.

      • Jäi

        Kaikkiin paskan huijareihin sitä tyhmät uskoo.


      • Hepuli

        Onko Tauno Kuosmanen, mies Man-Oilin takana tosiaan kuollut?:(


      • sheiki
        Hepuli kirjoitti:

        Onko Tauno Kuosmanen, mies Man-Oilin takana tosiaan kuollut?:(

        Näyttää Tanella olevan vielä kolme puhelinta. En kylläkään kokeillut vastaako hän ylä- vai -alakerrasta, vai vastaako ollenkaan. Man-Oil Oy voi taasen hyvin, mutta on siirtynyt Shellin öljyihin.


      • äijäpaha
        sheiki kirjoitti:

        Näyttää Tanella olevan vielä kolme puhelinta. En kylläkään kokeillut vastaako hän ylä- vai -alakerrasta, vai vastaako ollenkaan. Man-Oil Oy voi taasen hyvin, mutta on siirtynyt Shellin öljyihin.

        kakolasta vapautettiin? sen sheikki-homman jälkihoitona Tauno joutui pyöreään huoneeseen.


      • taunon veljentytön exmies
        Hepuli kirjoitti:

        Onko Tauno Kuosmanen, mies Man-Oilin takana tosiaan kuollut?:(

        kuulostaa melko asiattomilta lähes kaikki nuo teidän viestinne tällä palstalla: ensinnäkin taunolla EI ole naisia haaremiksi asti. ainoastaan ex-vaimo vesilahdella sekä tämä nykyinen nilsiässä. toiseksi tauno on syvästi uskovainen mies (helluntalainen kuten koko lapsuudenkotinsa). hän kyllä vaikuttaa hieman höpsähtäneeltä!, mutta myöntäkää pois oikein kunnon vnhan ajan harmittomia kylähulluja me tarvitaankin voidaksemme peilata omaa erinomaisuuttamme. nauramme muiden hulluudelle ja pöljyydelle kun omaamme emme huomaa emmekä myönnä olevan olemassakaan. mitä itse taunon tuotteisiin tulee niin sitä itseään peetähän ne ovat. pelkkä neronleimaus puhdistaa jäteöljyä mukamas uuteen hyötykäyttöön. tiedän tuotantoprosessin, kun olin aikoinaan vesilahden "jalostamolla" työssä. onhan taunon elämä niistä vuosista muuttunut melko tavalla. itse olen hänet jättänyt täysin rauhaan erottuani hänen veljentyttärestään jo ennen kuin karpo teki taunosta sheikin. ei tämä ei ole taunon maksama puolustuspuhe, ainoastaan vain kehoitus ottaa asioista selvää ennen kuin tulette kirjoittamaan asiattomuuksia. jään mielenkiinnolla odottamaan kommentteja.


      • aakkenus
        äijäpaha kirjoitti:

        kakolasta vapautettiin? sen sheikki-homman jälkihoitona Tauno joutui pyöreään huoneeseen.

        odotat?


      • nilsiäläinen
        taunon veljentytön exmies kirjoitti:

        kuulostaa melko asiattomilta lähes kaikki nuo teidän viestinne tällä palstalla: ensinnäkin taunolla EI ole naisia haaremiksi asti. ainoastaan ex-vaimo vesilahdella sekä tämä nykyinen nilsiässä. toiseksi tauno on syvästi uskovainen mies (helluntalainen kuten koko lapsuudenkotinsa). hän kyllä vaikuttaa hieman höpsähtäneeltä!, mutta myöntäkää pois oikein kunnon vnhan ajan harmittomia kylähulluja me tarvitaankin voidaksemme peilata omaa erinomaisuuttamme. nauramme muiden hulluudelle ja pöljyydelle kun omaamme emme huomaa emmekä myönnä olevan olemassakaan. mitä itse taunon tuotteisiin tulee niin sitä itseään peetähän ne ovat. pelkkä neronleimaus puhdistaa jäteöljyä mukamas uuteen hyötykäyttöön. tiedän tuotantoprosessin, kun olin aikoinaan vesilahden "jalostamolla" työssä. onhan taunon elämä niistä vuosista muuttunut melko tavalla. itse olen hänet jättänyt täysin rauhaan erottuani hänen veljentyttärestään jo ennen kuin karpo teki taunosta sheikin. ei tämä ei ole taunon maksama puolustuspuhe, ainoastaan vain kehoitus ottaa asioista selvää ennen kuin tulette kirjoittamaan asiattomuuksia. jään mielenkiinnolla odottamaan kommentteja.

        Sheikki on hengissä. Se pyörällä auton alle jääminen oli pelkkä huhu.


      • Määkin

      • on joo

      • Taunon-tarkkailija
        Määkin kirjoitti:

        Tässä vähän vanhempaa materiaalia.
        http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=11395

        Tossa videossa 15 sekunnin kohdalla näyttää olevan Esson öljytonkka tuolla taustalla.

        Että sellanen öljy-sheikki...

        1. Uusimmassa karpon ohjelmassa muisteltiin tota Taunoa, ja sen joku lähisukulainen sanoi että oli löytynyt syksyllä 2008 kuolleena kotinsa lähettyviltä.

        2. Ohjelmassa se luetteli mm. työntekijöitä joita Man-Oil hakee töihin. Listassa oli yli 200 työntekijää. Tarkistin jostain yritysinfo-sivulta yrityksen tiedot ja työntekijöiden määrä näytti olevan alle 5 henkilöä.

        3. Kaiken lisäksi hölmöintä on se että se on perustanu yrityksen vasta 1991, joten ei se öljynjalostus mikään aivan uusikeksintö edes ole ollut.


      • Julle 66
        äijäpaha kirjoitti:

        kakolasta vapautettiin? sen sheikki-homman jälkihoitona Tauno joutui pyöreään huoneeseen.

        En muista tarkkaan milloin kävin Nilsiän kulmilla. Kysyin onko "ÖLJYSHEIKKI" vielä elossa niin silloin se ainakin oli Niuvanniemen sairaalassa Kuopiossa.


      • yks virtanen
        on joo kirjoitti:

        kuollut.SavonSanomissa oli kuolinilmoitus.

        Kuoli ns saappaat jalassa kotiinsa aitan taakse luonnollisen kuolemisen johdosta


    • Urbanxgirö

      Vieläkä rakennukset pystyssä?

      • Anonyymi

        Ovat


    • Anonyymi

      Ovathan ne rakennukset vielä pystyssä. Esim. Google Mapsiin voi laittaa hakusanan: Mansikkamäentie 114 Kuopio. Ja kun siitä mapsista klikkaa satellittikuvan, niin näkee rakennuksetkin (tosin vain ylhäältäpäin katsottuna).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe