Montas

kamelia ...

maksaisit naisestas?

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu kamelin nykyhinnoista. 80-luvun alussa Marokossa äidistäni olisi saanut 8 ja pikkusiskostani 12 kamelia. Inflaatio on varmaan laukannut niistä ajoista.

Vaimoon tämä ei tietenkkään päde, koska minulla ei ole ostovaimoa. Jos haluat tutustua tähän aiheeseen lähemmin, vieraile "Monikulttuuriset suhteet palstalla." Siellä on paljon miehiä, jotka ovat päättäneet hankkia itselleen ostovaimon Kaukoidästä tai Itä-Euroopasta.

• Maksulliset naiset eivät ole minua varten.

• hillopäivät

Näinä päivinä ottasin mieluummin sen kamelin sänkyyni.

• jukujuku

vitsin sammakosta.Koitan kertoa sen.Mies olli kaukoidässä matkoilla siellä ollessa hän tapasi eriskummallisen myyjän joka kauppasi koulutettua sammakkoa miehelle,sammakko oli monitaitoinen ja osasi jos jonkinlaista niksiä ja sänkyhommat monipuolisesti ,siispä mies osti sammakon . Sammakosta tuli miehen paras kaveri joten äreä vaimo sai olla rauhassa.Vaimoa rupesi kiinnostamaan mitä mies ja sammakko touhusi ja yllätti miehen ja sammakon, josta mies kimpaantui ja tokaisi vaimolleen kun sammakko oppii vielä sapuskan laiton niin silloin sinä saat lähteä

• Pullopersesika
        jukujuku kirjoitti:

vitsin sammakosta.Koitan kertoa sen.Mies olli kaukoidässä matkoilla siellä ollessa hän tapasi eriskummallisen myyjän joka kauppasi koulutettua sammakkoa miehelle,sammakko oli monitaitoinen ja osasi jos jonkinlaista niksiä ja sänkyhommat monipuolisesti ,siispä mies osti sammakon . Sammakosta tuli miehen paras kaveri joten äreä vaimo sai olla rauhassa.Vaimoa rupesi kiinnostamaan mitä mies ja sammakko touhusi ja yllätti miehen ja sammakon, josta mies kimpaantui ja tokaisi vaimolleen kun sammakko oppii vielä sapuskan laiton niin silloin sinä saat lähteä

..toisen vitsin sammakosta. Ei se mitään, kerron sen kuitenkin: Samalla se on ehkäpä maailman typerin vitsi.

Sammakko meni valokuvattavaksi. Koska sillä oli ammollaan suunnattoman suuri suu, ei valokuvaan muuta mahtunutkaan. Valokuvaaja keksi idean ja pyysi sammakkoa sanomaan "hillo" kuvan ottohetkellä, jotta suu pysyisi supussa.
        Päästiin itse äksöniin, valokuvaaja antoi sAmmakolle merkin, johon tämä "MARMELAAAAAAAADI!!!"

AAAHHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA!!!!!
        Vittu mä olen hyvä!!!

• jukujuku
        Pullopersesika kirjoitti:

..toisen vitsin sammakosta. Ei se mitään, kerron sen kuitenkin: Samalla se on ehkäpä maailman typerin vitsi.

Sammakko meni valokuvattavaksi. Koska sillä oli ammollaan suunnattoman suuri suu, ei valokuvaan muuta mahtunutkaan. Valokuvaaja keksi idean ja pyysi sammakkoa sanomaan "hillo" kuvan ottohetkellä, jotta suu pysyisi supussa.
        Päästiin itse äksöniin, valokuvaaja antoi sAmmakolle merkin, johon tämä "MARMELAAAAAAAADI!!!"

AAAHHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA!!!!!
        Vittu mä olen hyvä!!!

Joskus tuntuu ettei enään uskalla kirjoitella yhtään levottomia .kun joku sitruunapipo jo valitaa jostain lauseesta ,että onneksi meitä vähän hulluja on viellä näillä sivuilla,hymyilään ja.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe