Carillo

alkoholiaa

mitä mieltä olette carillosta ?

5

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bitteriä

En suosittele juomaan pelkästään jäiden kanssa, maku on aika tömäkkä.
      Kivennäisvesi ja carillo - aivan ok mutta ei mikään suosikki.

• Al Carillo

...voin kertoa tämän tositapauksen.
        Oltiin joskus 80-luvun alkupuolella saatu työviikko pulkkaan Raumalla ja taas perjantaina lähdössä Turkuun, siis minä ja rakennusmestari jonka oikeana kätenä minä sillä työmaalla toimin. Työviikon loppurutiinit oli suoritettu, kello niin paljon että voitiin säädyllisesti täyttää tunti-& päivärahalomakkeet. Kerkisin jossain välissä käydä Alkossa ja ostaa pitkän pullon Carilloa. Mestari oli lähdössä kesälomalle ja minäkin kai johonkin festareille. En kai ollut aamiaisen jälkeen syönyt juuri mitään, mutta rankan viikon kunniaksi otin piiitkän huikan, panin uusimman Juicen kasetin soimaan ja menox vaan... Alkumatka meni ihan mukavasti, mutta jo jossain Laitilan vaiheilla alkoi maha kummasti kääntyä nurinpäin. Veivasin äkkiä ikkunan auki, yökkäsin ulos koko mahalaukun sisällön. Mestari kysyi: Pysäytänks mä? Minä: Eei... anna mennä vaa..ööö... se helpotti jo...
        Eikä siitä matkasta sen enempää. Turun linja-autoasemalla sovittiin nämä tavalliset viikon rutiinit. Minulla ei ollut mitään erityistä asiaa toimistolle, hän vei sinne minun viikon aikana piirtämäni kartat ja profiilit. Toivotin hyvät lomat, löin auton oven kiinni - se oli semmoinen vaaleanharmaa riisikuppi eli pikkudatsun - ja silloin kauhistuin: Voi saatana... kyllä nyt jätkä kiroaa kun näkee autonsa!
        Se karpalonpunainen oksennus oli levinnyt pitkin auton kylkeä perään asti aivan kuin siihen olisi roiskunut verta! Ja varmaan se oli ajon aikana kuivunut siihen aika tiiviisti.

Eipä siinä mitään. Kun sitten myöhemmin hänen lomalta tullessaan ohimennen kysyin: "Totanoin... sun autos tais mennä vähän pahan näköseks?" hän totesi vaan, että "ei se mitään, se oli jo kuitenkin niin pölynen, että se olis joka tapauksessa pitänyt pestä."
        Hyvät jatkot vaan sinne lounaaseen, jos vielä hengissä oot!

• Teppo

Maistuu talossa ja puutarhassa. Taskulämpimänä ja appelsiinimehuun laimennettuna.

• Kusta_se_on

Carilloha on aivan vitun paskaa :D

• Gastronoomi

Paska kielees ja lastu päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      4390
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2670
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2275
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1900
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1656
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1592
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1313
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1256
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1212
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1204
    Aihe