Carillo

alkoholiaa

mitä mieltä olette carillosta ?

5

963

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bitteriä

En suosittele juomaan pelkästään jäiden kanssa, maku on aika tömäkkä.
      Kivennäisvesi ja carillo - aivan ok mutta ei mikään suosikki.

• Al Carillo

...voin kertoa tämän tositapauksen.
        Oltiin joskus 80-luvun alkupuolella saatu työviikko pulkkaan Raumalla ja taas perjantaina lähdössä Turkuun, siis minä ja rakennusmestari jonka oikeana kätenä minä sillä työmaalla toimin. Työviikon loppurutiinit oli suoritettu, kello niin paljon että voitiin säädyllisesti täyttää tunti-& päivärahalomakkeet. Kerkisin jossain välissä käydä Alkossa ja ostaa pitkän pullon Carilloa. Mestari oli lähdössä kesälomalle ja minäkin kai johonkin festareille. En kai ollut aamiaisen jälkeen syönyt juuri mitään, mutta rankan viikon kunniaksi otin piiitkän huikan, panin uusimman Juicen kasetin soimaan ja menox vaan... Alkumatka meni ihan mukavasti, mutta jo jossain Laitilan vaiheilla alkoi maha kummasti kääntyä nurinpäin. Veivasin äkkiä ikkunan auki, yökkäsin ulos koko mahalaukun sisällön. Mestari kysyi: Pysäytänks mä? Minä: Eei... anna mennä vaa..ööö... se helpotti jo...
        Eikä siitä matkasta sen enempää. Turun linja-autoasemalla sovittiin nämä tavalliset viikon rutiinit. Minulla ei ollut mitään erityistä asiaa toimistolle, hän vei sinne minun viikon aikana piirtämäni kartat ja profiilit. Toivotin hyvät lomat, löin auton oven kiinni - se oli semmoinen vaaleanharmaa riisikuppi eli pikkudatsun - ja silloin kauhistuin: Voi saatana... kyllä nyt jätkä kiroaa kun näkee autonsa!
        Se karpalonpunainen oksennus oli levinnyt pitkin auton kylkeä perään asti aivan kuin siihen olisi roiskunut verta! Ja varmaan se oli ajon aikana kuivunut siihen aika tiiviisti.

Eipä siinä mitään. Kun sitten myöhemmin hänen lomalta tullessaan ohimennen kysyin: "Totanoin... sun autos tais mennä vähän pahan näköseks?" hän totesi vaan, että "ei se mitään, se oli jo kuitenkin niin pölynen, että se olis joka tapauksessa pitänyt pestä."
        Hyvät jatkot vaan sinne lounaaseen, jos vielä hengissä oot!

• Teppo

Maistuu talossa ja puutarhassa. Taskulämpimänä ja appelsiinimehuun laimennettuna.

• Kusta_se_on

Carilloha on aivan vitun paskaa :D

• Gastronoomi

Paska kielees ja lastu päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      1395
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1147
    3. 62
      912
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      911
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      446
      863
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      671
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      635
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      93
      625
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      463
      605
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe