En ole Helsingissä käynyt sitten lapsuusvuosien, mutta nyt muutto opiskelemaan. Kämppä olis tiedossa Töölössä. Millaista aluetta on? Olen suht rauhallinen, naispuoline henkilö. Eikö Töölö ole aika lähellä keskustan palveluita?
Millainen on Töölö?
11
4606
Vastaukset
- stadilainen
Tai sitten ei. Riippuu mihin päin, Etu- vai Taka-Töölöön, aiot muuttaa.
- upeeta seutua
kuin kaupunki kaupungissa. Paljon puistoja ja
kaikki palvelut lähellä.
Keskustaan pääsee ratikalla vajaassa 10 minuutissa jne. - Z-hän elää
Kuppaset on kulmat, ei mitään meininkiä.
- manskun kautta
kotiin mennessäs sinne Jakiksen kuppalaan?
Käyhän se kateeksi, me ymmärrämme toki sen :DDDD
- Järvenpää myös
Töölö on yksi Helsingin vanhoja kaupunginosia, vanhoja vuosisadan alkupuolen kivitaloja. Keskusta on toki lähellä, jopa kävelymatkan päässä, ainakin Etu-Töölö, josta kävelet 5-15 minuutissa ydinkeskustaan. Taka-Töölökin on hieno mesta, ainakin julkinen liikenne toimii viimeisen päälle. Aikataulut kannattaa näissä kaupunginosissa unohtaa kokonaan, busseja kulkee keskustaan harva se minuutti. Spårat on myös ruuhka-aikaan kätsiä, jos autoteillä on ruuhkia. Ei kun stadiin vaan, mutta eläminen hesassa on kallista, paljon kalliimpaa kuin esim. ns. radanvarsikunnissa. Siksi itse muutin muinoin Helsingistä pois, Järvenpäähän- jossa asunnot ovat puolta halvempia, isot kauppakeskukset vieressä, ja jos on tarvetta mennä Helsingin keskustaan, junallakin pääsee puolessa tunnissa.
- Böggels
Pelkkiä mummoja Töölö täynnä. Mee sinne vaan.
- ja mummotkin
kivoja. Mikäs vika mummoissa on? On siellä
pappojakin ja mukavia terasseja puistojen lähellä.
Koko Töölö on YHTÄ ihanaa seutua!
- LLTT
Hienon paikan olet valinnut. Jos ei Töölössä viihdy niin sit ei missään päin Helsinkiä.
Itse olen vuosikausia asunut Kalliossa, joka sekin on hieno ja persoonallinen kaupunginosa. Nykyään asun Vantaalla, eli maaseudulla, heh.
Töölössä hieman riippuu asutko Taka- vai Etu-Töölössä mutta ei Töölössä mitään huonoja alueita ole. No, vieressä pauhaava mannerheimintie saattaa haitata viihtyvyyttä. Toiset taas ajattelevat, että kaupunkiin kuuluu kaupungin äänet eikä heitä liikenteen meteli häiritse.- juuri noin
se asia on. Kaupunkiin kuuluu kaupungin äänet ja
silti on merenrantaa sekä puistoja Töölössä.
Kauniita maisemia ja rauhaakin löytyy moneen makuun. - vanilla23
juuri noin kirjoitti:
se asia on. Kaupunkiin kuuluu kaupungin äänet ja
silti on merenrantaa sekä puistoja Töölössä.
Kauniita maisemia ja rauhaakin löytyy moneen makuun.kumpi on pahempi etu vai takatöölö?
Vai onko niin eroa? - etutöölöläinen
vanilla23 kirjoitti:
kumpi on pahempi etu vai takatöölö?
Vai onko niin eroa?Etu-Töölö on ilman muuta parempi kuin Taka-, asun itse siellä jo toista kertaan.
Lyhyt kävelymatka keskustaan, jossa kaikki huvitukset ja palvelut, eikä liikenne haittaa jos asuu sivukadulla. On ilman muuta Hesan paras asuinpaikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735