enkkä nyt puhu mistään tietokoneen jumituksesta.
entä flipata
MITÄ JUMITTAA TARKOITTAA?
4
598
Vastaukset
- herra Sentteri
Jumittaa= tupajumi, joka syö Matti Siitosen a.k.a Fredi:n LP-levyä.
Flipata= Heittää 2 euroa spurgulle viinapulloa varten.
Merkitys muuttuu, jos alkukirjain on ISO tai pieni. Tässä selitykset toisinpän:
jumittaa= Matti Siitonen a.k.a Fredi, joka syö tupajumin LP-levyä.
flipata= Heittää viinapullolle 2 euroa spurgua varten.
Mikäli näistä selityksistä nousee bolemiikkiä, pesen omat ja hallituksen kädet tästä! - Antero..
Jos esimerkiksi keität jumia, tarkoittaa se kupillista kuumaa vesijohtovettä johon liotat teepussia. Voi olla myös porokahvin sumpin, porojen uudelleen lämmittämistä lusikallisen uutta kahvia kera.
- blondi-72hki
joku jää paikoilleen eli jumaittaa samas paikas tai sama tilantees tai jää jumittaa sama nauha päälle puhuessa tai muuta sellaista..
- blondi-72hki
flipata mut esim.
vetää lipat eli kaatua tma yms
...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789