Helskatti, kun uskoin yhen isä-camillon juttuja marjastamalla rikastumisesta ja kun ei tänä kesänä mustikoita oo, niin hyökkäsin vadelmapusikoihin. Siellä pari päivää riehuin nokkospuskien seassa ja kyllä oli marjoja vaikka muille jakaa. Siinä rahankiilto silmissä kyselin ostaisko joku niitä, niin ei ei...tuli vaan lisärahanmenoja,kun piti ruveta hilloa tekemään. Että kyrsii...paljonkohan itse herra isä-camillo on hankkinu tään kesän marjoilla ja mitä marjoja saanut kaupaks, ois kiva tietää...
Nokkosten seasta...
25
1158
Vastaukset
- Miljoona-marikko täällä!! :)
Siekiikkö ootit? :oD :oD :oD
Sie miun vanha camilloisukkia oottanut kamu ! :)
Hyvä kun en lähtenyt mie mihkää. Aitan rappusilla istun ja aattelen niitä $$$$$$$$$$$$
ja @@@@@@@@@@@@@@@ ei kun £££££££££££££ nyt osu !!!! - IsäGamillo
Että suorastaan yllytin sinua marjankeruuseen. On totta että mustikkasato jää tavallista heikommaksi, itsekkin sen totesin. Vaapukoita kyllä löytyy sen verran enemmän. Itse olen poiminut vattuja n.26kg. Vatun ulos myyntihinta, taitaa pyöriä siinä 3,5e: tietämissä/kg. Siitä voi hieman päätellä sisäänosto hinttaa. Mutta eläpäs lannistu, kohta kypsyy puolukka, ja sitä kyllä tulee runsaasti.Sienijäkin kyllä jo löytyy. Älä lannistu.Kenen kenkä kapsaa, sen suu napsaa;);))
- entisestään köyhtynyt kengätön
Mihin sinä möit ne vatut, kun minun vattuja ei huolinut kukaan? Eihän tämä hankkeeksi käynyt, kun meni hillosokeriin rahaa ja ainoista kengistäkin irtos pohja, kun juutuin ojassa liejuun. Nyt sitä kävellään paljain jaloin...kyllähän sinä kovasti mainostit sitä marjahommaa, mut et kertonut minne niitä voi kaupata. Kovasti sitä kyytiäkin metsään odoteltiin Marja-Miinan kans, mut mitään ei kuulunut. Ja nyt sinä jonnekin oot saanu myytyä ne vatutkin!!!!
- Miljoonan liiran Mari
Siis viimeinkin tulit esiin!!!
Viime keskustelusta lähtien en ole silmääni (molempia yhtä aikaa) ummistanut odottaessani sinua! :D :D :D
Odottelen nyt itärannalla kun länsipuolen porukat väheni. Missä marja, siinä IC! - IsäGamillo
entisestään köyhtynyt kengätön kirjoitti:
Mihin sinä möit ne vatut, kun minun vattuja ei huolinut kukaan? Eihän tämä hankkeeksi käynyt, kun meni hillosokeriin rahaa ja ainoista kengistäkin irtos pohja, kun juutuin ojassa liejuun. Nyt sitä kävellään paljain jaloin...kyllähän sinä kovasti mainostit sitä marjahommaa, mut et kertonut minne niitä voi kaupata. Kovasti sitä kyytiäkin metsään odoteltiin Marja-Miinan kans, mut mitään ei kuulunut. Ja nyt sinä jonnekin oot saanu myytyä ne vatutkin!!!!
Savonlinnan torilla.Et kai ollut vatussa lenkkarit jalassa? Kumpparit siellä pitää olla. En kait minä kyytiä luvannut?
- IsäGamillo
Miljoonan liiran Mari kirjoitti:
Siis viimeinkin tulit esiin!!!
Viime keskustelusta lähtien en ole silmääni (molempia yhtä aikaa) ummistanut odottaessani sinua! :D :D :D
Odottelen nyt itärannalla kun länsipuolen porukat väheni. Missä marja, siinä IC!Pidän matalaa profiilia. Koska se on minun asemassani välttämätöntä. Minun täytyy olla esimerkkinä muille. Ensiviikolla on piispainkokous, ja olen ehdolla Etelä-Savon uudeksi kardinaaliksi.
- köyhtynyt marjastaja
IsäGamillo kirjoitti:
Savonlinnan torilla.Et kai ollut vatussa lenkkarit jalassa? Kumpparit siellä pitää olla. En kait minä kyytiä luvannut?
No, kun ei minulla köyhällä oo niitä kumppareita. Olisin ostanut ne marjarahoilla. Olenhan työtön eikä varaa oo minkäänlaiseen ylellisyyteen mm.vaatteisiin.
Vai torille ottavat vattuja. Olisit kertonut aikaisemmin. Olen uusi täällä enkä tiedä asioista mitään. Johonkin marjamarkkinointiin yritin saada. - IsäGamillo
köyhtynyt marjastaja kirjoitti:
No, kun ei minulla köyhällä oo niitä kumppareita. Olisin ostanut ne marjarahoilla. Olenhan työtön eikä varaa oo minkäänlaiseen ylellisyyteen mm.vaatteisiin.
Vai torille ottavat vattuja. Olisit kertonut aikaisemmin. Olen uusi täällä enkä tiedä asioista mitään. Johonkin marjamarkkinointiin yritin saada.Kirppikseltä, ei maksa montaa egua. Vaatteita saat samasta paikasta. Käsitit väärin, kävin itse myömässä ne torilla. Kaverilla oli myyntipöytä, ei tarvinnut maksaa paikanvuokraa. Tosin muodollinen korvaus kaverille.
- Toritapaamisemme
IsäGamillo kirjoitti:
Pidän matalaa profiilia. Koska se on minun asemassani välttämätöntä. Minun täytyy olla esimerkkinä muille. Ensiviikolla on piispainkokous, ja olen ehdolla Etelä-Savon uudeksi kardinaaliksi.
Näinkin sinut torstaina (?) kauniilla ja hiljentyneellä torillamme. Tunnusmerkkisi: pitkä musta takki, risti killumassa pönäkällä vatsallasi ja musta tukka ponkkarilla - niin ja venättä vääntämässä :D
Anteeksi kun en hoksannut kysellä vattukuulumisia :(
Toiste voinen ottaa asian esille.
Tapaamisiin ! ! ! - BadMyntton
Toritapaamisemme kirjoitti:
Näinkin sinut torstaina (?) kauniilla ja hiljentyneellä torillamme. Tunnusmerkkisi: pitkä musta takki, risti killumassa pönäkällä vatsallasi ja musta tukka ponkkarilla - niin ja venättä vääntämässä :D
Tapaamisiin ! ! !tukka:DDDDDDDDD
- Ouh - ja - voi!
BadMyntton kirjoitti:
tukka:DDDDDDDDD
Jaa, menit sitten romuttamaan ihanan kuvani Iskä-C:stä?
Noh, kestän tämän kuin MIES!!!! :D :D :D :D :D
:o) - BadMyntton
Ouh - ja - voi! kirjoitti:
Jaa, menit sitten romuttamaan ihanan kuvani Iskä-C:stä?
Noh, kestän tämän kuin MIES!!!! :D :D :D :D :D
:o)Mutta se ponnari oli aivan liikaa:D
- IsäGamillo
Toritapaamisemme kirjoitti:
Tapaamisiin ! ! !Erehtyä ihmisessä. Olin kyllä torilla samaan aikaan. Torilla oli kuitenkin ihmisiä, kuin sieniä sateella. Tunnusmerkit ei oikein sovellu minuun. Päälläni oli tyköistuva Pormestari Pepposen minulle lahjoittama Kardinaalin purppuranpunainen samettiviitta. Risti koristi terveesti ruskettunutta, hivenen kiharoittunutta rintakehääni. Tukkatyylini sopii lähinnä Kauppaneuvos Paukkuun. Venäjänkielen taitoni on kyllä moitteetonta. Sitä en väännä, vaan puhun aivan solkenaan. Muist kielistä puhumattakkaan. jokaiselle ihmiselle sattuu erehdyksiä, sen suon sinulle anteeksi. Voinet ottaa asian esille, silloin kun se parhaaksi sinulle sopii. Emmeköhän me viellä kommunukoi . Kauniita unia: Iskä Gamillo.
- Mie eilleen oon tiällä
BadMyntton kirjoitti:
Mutta se ponnari oli aivan liikaa:D
Miusta C on helpompi kun G, joten tahoin käyttää yksinkertaisempia juttuja. Nuo mutkat on aina ollu vaikeita miulle: siks C.
Mie saatan olla vähän plonti :D :D
:o( - BadMyntton
Mie eilleen oon tiällä kirjoitti:
Miusta C on helpompi kun G, joten tahoin käyttää yksinkertaisempia juttuja. Nuo mutkat on aina ollu vaikeita miulle: siks C.
Mie saatan olla vähän plonti :D :D
:o(en tiijä, mutta aika hienoja tyttömerkkejä ossaat tehä! Melkein voisin luulla että olet tyttö! G on ihan helppo oppia, minäkin opin sen alta 2:den vuoden!
BadMyntton kirjoitti:
en tiijä, mutta aika hienoja tyttömerkkejä ossaat tehä! Melkein voisin luulla että olet tyttö! G on ihan helppo oppia, minäkin opin sen alta 2:den vuoden!
Pelle mikä pelle.
- Mie vielläin oon tiällä
SavoRULES kirjoitti:
Pelle mikä pelle.
Sattuiko nyt sit pahasti?!
Voisin sannoo että hyvästi!
Mie ku aloinkin piristyy, niin eikös joku tullu siihen huhkamaan :o(
Sie taijat ollakin KADE! Katteellinen voip olla mutta se pitäs pittää itellään. Saattaap muutoin siun emäntä ottaa siut ohjilleen.
Kyllä pellelöitä maalima tarvii :oD :o)
:)
- SunMuru
laittaa vatut pakkaseen ja tehdä talven mittaan aina marjapiirakkaa :) Voi nam, miten ihanaa sellainen on. Minullakin on vatukoita kerättynä ja teen marjapiirakkaa usein pitkän talven aikana. Hukkaanhan ne sinun marjasi eivät mene, vaikket nyt rahoihin kiinni päässytkään kuten toivoit.
Suosittelen kirppareita vaatteiden ym. hankintapaikaksi. Sieltä löytää paljon kaikkea mukavaa ja kohtuuhintaan kun jaksaa useammin käydä katselemassa. Joskus sieltä tekee mahtavia löytöjä ja muuten kyllä siellä käy ns. parempikin väki.- Miustako puhut - paremmat...
Anteeks kun sotkeevun teijän juttuun.
Juuripa niinkin. Ihan ku olisit miusta kertonu, kun luvin "Paremmat väet". Ihan kananlihalle karahti kroppa!!!
Mut ne vatut! Tosiaan. Mutta kun Calorit (lausutaan suhauttamalla ´salorit´) on riesana, tiijätkös? Kyllä muuten miekin harrastasin piirasta. Kahvat on ja VAHVAT josta tarpoo kiinni. Mut hyvä olisi kyllä! - BadMyntton
Miustako puhut - paremmat... kirjoitti:
Anteeks kun sotkeevun teijän juttuun.
Juuripa niinkin. Ihan ku olisit miusta kertonu, kun luvin "Paremmat väet". Ihan kananlihalle karahti kroppa!!!
Mut ne vatut! Tosiaan. Mutta kun Calorit (lausutaan suhauttamalla ´salorit´) on riesana, tiijätkös? Kyllä muuten miekin harrastasin piirasta. Kahvat on ja VAHVAT josta tarpoo kiinni. Mut hyvä olisi kyllä!nuo ystävämme, joita luulemme lypsävämme.
Nuo mustat ja punaiset rahan tuojat,
nuo paremman elämän suojat.
Eivät kuitenkaan kaikkea anna, eivät perille kanna.
ei vaikka kuinka kerää, ei siihen kukaan herää!
Siihkö mentävä on, että ihminen onneton,
itsensä metsään ajaa,
ei vissiin mitään rajaa?
Missä kurjuus luuraa?
Kuka lattiat kuuraa,
Sitten kun ei tahdo kukaan,
kuka lähtee souviin mukaan,
Huutajia kyllä riittää,
kuka enää mistään kiittää,
valmis pöytä valmiit arvot,
missä sinä itse tarvot?
Anna luovuudelle mahti,
etsi aivan uusi tahti.
Ota ihminen ihmisenä,
ja unohda mun iso nenä:D - En oo sun muru..
Kun ei mulla sitä pakastintakaan ole, joten hilloiksi piti vatut keittää ja siitä tuli ylimääräistä rahanmenoa tähän taloudelliseen kurjuuteen.
Ei minulla oo vara kirppareiltakaan vaatteita ostaa. No, yhden t-paidan ostin sieltä, kun ei maksanut kuin euron. Vatturahat olis tullut kyllä tarpeeseen. Muita marjoja en pysty poimimaan, kun en selkävaivoiltani kykene. - Marja-Miina Miljard. Ö
En oo sun muru.. kirjoitti:
Kun ei mulla sitä pakastintakaan ole, joten hilloiksi piti vatut keittää ja siitä tuli ylimääräistä rahanmenoa tähän taloudelliseen kurjuuteen.
Ei minulla oo vara kirppareiltakaan vaatteita ostaa. No, yhden t-paidan ostin sieltä, kun ei maksanut kuin euron. Vatturahat olis tullut kyllä tarpeeseen. Muita marjoja en pysty poimimaan, kun en selkävaivoiltani kykene.Huomenta, sanosin.
T-paita on ihan jees. Ja tais käyvä niin, että toisetkin ihan terveet mutta autottomat :o( iliman marjan marjaa - mitä ite oon Marja-Miina, Miljönääritär.
Talavi tulloo hetimiten, pihkatappia oon nyttemmin vuoleskellu, terkut IsäGamillolle - enkä kerro mihkä!!! ! - miljonääriksi mielivä Marja
Marja-Miina Miljard. Ö kirjoitti:
Huomenta, sanosin.
T-paita on ihan jees. Ja tais käyvä niin, että toisetkin ihan terveet mutta autottomat :o( iliman marjan marjaa - mitä ite oon Marja-Miina, Miljönääritär.
Talavi tulloo hetimiten, pihkatappia oon nyttemmin vuoleskellu, terkut IsäGamillolle - enkä kerro mihkä!!! !...vai pihkatappia..pitänee minunkin keksiä joku uusi ajanviete, kun tuo marjatouhu ei lyöny leiville. Mikähän ois semmonen bisnes, että alkais rahavirrat aukeemaan? Hyvä puoli köyhyydessä on, että pitää aivot mukavasti vireessä, kun miettii millä nyt tämän ja tämän laskun maksaa. Mielikuvitus kehittyy...
- vesihiisi..
kanootti..
- kullervo.
tota..noin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671