Olin eilen töissä linja-autoa ajamassa, kun auton etuovi hajosi. Se ei meinannut enää pysyä auki, joten tilasin uuden auton. Linja meni varikon läheltä, joten sait ohjeet mennä sitä kautta päätteelle ja vaihtaa autoa.
Vähän ennen varikkoa oli poliisin maija poikittain tiellä vilkut päällä: Oli kolari ja tie oli laitettu tukkoon. Piti siis kierrellä toista reittiä.
Tottakai myöhästyin näiden em. tekijöiden takia lähtöajastani noin 4 minuuttia, mikä ei tietenkään ole paljon. Onneksi työpäivä oli päättymässä ja kuskinvaihto oli edessä.
Eräs uusi matkustaja, joka ei voinut tietää em. tapahtumista, kyseli minulta myöhästymisestä. Sanoin, että oli kolari ja piti vaihtaa autoa. Sitten hän kysyi, koska auto on pysäkillä, joka on vähän keskustan jälkeen. Vastasin arvioajan ja sanoin, että kuskia pitää vielä vaihtaa keskustassa.
Matkustaja varmaan ajatteli päässään yksi yksi: Kolari, auton vaihto ja kuskin vaihto. Onkohan tämä kuljettaja hieman ottanut vai onko ajanut jonkun päälle :D.
Sanoin hassusti matkustajalle
4
1231
Vastaukset
- ååååå
no oliko se kuski ottanu?
- dösämään
Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"
Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut. - EDES EDES
dösämään kirjoitti:
Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"
Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut.RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????
- dösämään
EDES EDES kirjoitti:
RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????
Valitettavasti meillä tässä firmassa edellytetään, että käyttää talon antamia työvaatteita. Ikävä kyllä pyöräilyshortsit eivät kuulu valikoimaan, eikä näin ollen ripulikakkoja tullut pyöräilyshortsehin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764