Sanoin hassusti matkustajalle

dösämään

Olin eilen töissä linja-autoa ajamassa, kun auton etuovi hajosi. Se ei meinannut enää pysyä auki, joten tilasin uuden auton. Linja meni varikon läheltä, joten sait ohjeet mennä sitä kautta päätteelle ja vaihtaa autoa.

Vähän ennen varikkoa oli poliisin maija poikittain tiellä vilkut päällä: Oli kolari ja tie oli laitettu tukkoon. Piti siis kierrellä toista reittiä.

Tottakai myöhästyin näiden em. tekijöiden takia lähtöajastani noin 4 minuuttia, mikä ei tietenkään ole paljon. Onneksi työpäivä oli päättymässä ja kuskinvaihto oli edessä.

Eräs uusi matkustaja, joka ei voinut tietää em. tapahtumista, kyseli minulta myöhästymisestä. Sanoin, että oli kolari ja piti vaihtaa autoa. Sitten hän kysyi, koska auto on pysäkillä, joka on vähän keskustan jälkeen. Vastasin arvioajan ja sanoin, että kuskia pitää vielä vaihtaa keskustassa.

Matkustaja varmaan ajatteli päässään yksi yksi: Kolari, auton vaihto ja kuskin vaihto. Onkohan tämä kuljettaja hieman ottanut vai onko ajanut jonkun päälle :D.

4

1287

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ååååå

no oliko se kuski ottanu?

• dösämään

Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"

Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut.

• EDES EDES
        dösämään kirjoitti:

Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"

Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut.

RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????

• dösämään
        EDES EDES kirjoitti:

RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????

Valitettavasti meillä tässä firmassa edellytetään, että käyttää talon antamia työvaatteita. Ikävä kyllä pyöräilyshortsit eivät kuulu valikoimaan, eikä näin ollen ripulikakkoja tullut pyöräilyshortsehin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      121
      2553
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1862
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      76
      1050
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1001
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      915
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      878
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      801
    Aihe