Olin eilen töissä linja-autoa ajamassa, kun auton etuovi hajosi. Se ei meinannut enää pysyä auki, joten tilasin uuden auton. Linja meni varikon läheltä, joten sait ohjeet mennä sitä kautta päätteelle ja vaihtaa autoa.
Vähän ennen varikkoa oli poliisin maija poikittain tiellä vilkut päällä: Oli kolari ja tie oli laitettu tukkoon. Piti siis kierrellä toista reittiä.
Tottakai myöhästyin näiden em. tekijöiden takia lähtöajastani noin 4 minuuttia, mikä ei tietenkään ole paljon. Onneksi työpäivä oli päättymässä ja kuskinvaihto oli edessä.
Eräs uusi matkustaja, joka ei voinut tietää em. tapahtumista, kyseli minulta myöhästymisestä. Sanoin, että oli kolari ja piti vaihtaa autoa. Sitten hän kysyi, koska auto on pysäkillä, joka on vähän keskustan jälkeen. Vastasin arvioajan ja sanoin, että kuskia pitää vielä vaihtaa keskustassa.
Matkustaja varmaan ajatteli päässään yksi yksi: Kolari, auton vaihto ja kuskin vaihto. Onkohan tämä kuljettaja hieman ottanut vai onko ajanut jonkun päälle :D.
Sanoin hassusti matkustajalle
4
1262
Vastaukset
- ååååå
no oliko se kuski ottanu?
- dösämään
Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"
Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut. - EDES EDES
dösämään kirjoitti:
Juu, olin kännissä kuin käki! Vetelin vielä kirkasta samalla kun tämä naisihminen kyseli myöhästymisen syistä. Sitten pieraisin kitkerän rikin hajuisen pierun ja totesin: "On she hyvä kun tulee uusi khuski, niin phääsen pa*****alle"
Arvaapa oliko ottanut? No ei ollut.RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????
- dösämään
EDES EDES kirjoitti:
RIPULIPASKA PYÖRÄILYHOUSUIHIN????
Valitettavasti meillä tässä firmassa edellytetään, että käyttää talon antamia työvaatteita. Ikävä kyllä pyöräilyshortsit eivät kuulu valikoimaan, eikä näin ollen ripulikakkoja tullut pyöräilyshortsehin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153