Huomenta huuhaalaisille:))

aliisa

ja oikein mukavaa viikonloppua :))

30

2920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä samaa itsellesikin *puss och kram*

      • aliisa

        mukava viikonloppu tiedossakin...


    • Meikä.org

      ...

    • Nimetön

      aliisa neito.....

      • aliisa

        nimetön :))


    • ressu1

      miten on päiväsi alkanut???

      Joko ikävöit minua, kultsu.......

    • Alien-8

      sulleki,aliisa:)Määki kävi tual Savon puales,mis väännettiin tota savonkiält oikke urakkamiäles.

      Terkkuja vaan Yksitypylle ja Kipparinomallekin "eräältä";)Sain muunmuassa oikein makeata piirakkaakin.

      Hehee..värinkäsitysten välttämiseksi lisäisin,että kyse oli ihan oikeasta vadelmapiirakasta:=))))Muun hauskanpidon voi jokainen kuvitella mielessään;))))

      • aliisa

        on kyllä sen verran outoa tälläselle länsirannikon tytölle :O))) sitä on ihan jännä lukea täällä,kun jotkut oikeen väntöö savvoo :O)


      • Alien-8
        aliisa kirjoitti:

        on kyllä sen verran outoa tälläselle länsirannikon tytölle :O))) sitä on ihan jännä lukea täällä,kun jotkut oikeen väntöö savvoo :O)

        länsirannikolta,mutta käyn nykyisin usein tuolla Kuopiossa,ja päivittäin kuulen puhelimessa Savon murretta,niin väkisinkin siitä "tarttuu"jotain omaankin puhekieleen:)

        Varsinaesta aetoo savvoo ee ossoo huastoo kaeketi kun aejot savolaeset:)))


      • aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

        länsirannikolta,mutta käyn nykyisin usein tuolla Kuopiossa,ja päivittäin kuulen puhelimessa Savon murretta,niin väkisinkin siitä "tarttuu"jotain omaankin puhekieleen:)

        Varsinaesta aetoo savvoo ee ossoo huastoo kaeketi kun aejot savolaeset:)))

        näyttää ainakin hurjalta...olisin varmaan ihmeissäni kuopion torilla ,jos joku tulisi jutusteleen....;O)))


      • Alien-8
        aliisa kirjoitti:

        näyttää ainakin hurjalta...olisin varmaan ihmeissäni kuopion torilla ,jos joku tulisi jutusteleen....;O)))

        "hänelläkin"oli alussa ihan oikeesti aikamoisia kommunikaatiovaikeuksia puhutun murteen suhteen,kun tämä turun- ja savonmurre ovat molemmat aika erikoisia:)

        Muun muassa monet "aitoina"hesalaisina itseään pitävät paljastavat juuri tällä tavalla taustansa,kun puheeseen lipsahtaa sana MIE:)


      • aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

        "hänelläkin"oli alussa ihan oikeesti aikamoisia kommunikaatiovaikeuksia puhutun murteen suhteen,kun tämä turun- ja savonmurre ovat molemmat aika erikoisia:)

        Muun muassa monet "aitoina"hesalaisina itseään pitävät paljastavat juuri tällä tavalla taustansa,kun puheeseen lipsahtaa sana MIE:)

        on siitä murteesta varmaan vaikea päästä kokonaan irti :)


      • Alien-8
        aliisa kirjoitti:

        on siitä murteesta varmaan vaikea päästä kokonaan irti :)

        kohta ei enää kukaan ymmärrä,kun alan puhumaan turkkuu ja savvoo sekasin:)

        Mytta nyt on lähettävä kaupungille viemään lomakuvat kehitettäviksi,ja videokasetti CD:lle:)
        Moi!


    • ressu1

      etkö minua muista, omaa Ressuasi:(((

      • aliisa

        oli vähän liian tuttavallinen toi sun tervehdyksesi,että häkellyin täysin ;O)) vai,että vielä oma Ressuni ??? hyvää päivän jatkoa sinullekin,kuuma päivä tulossa,muista huolehtia hyvin nestetankkauksesta :)


      • ressu1
        aliisa kirjoitti:

        oli vähän liian tuttavallinen toi sun tervehdyksesi,että häkellyin täysin ;O)) vai,että vielä oma Ressuni ??? hyvää päivän jatkoa sinullekin,kuuma päivä tulossa,muista huolehtia hyvin nestetankkauksesta :)

        päivästä tulee lämmin kun muistelen sinua kultu...


      • aliisa
        ressu1 kirjoitti:

        päivästä tulee lämmin kun muistelen sinua kultu...

        nauttia vaan auringon kuumuudesta ja unohtaa minut...mä olen kiltti tyttö ja sydämeni kuuluu muualle ;)) lähdeppäs nyt rantsulle katsomaan tyttöjä ja jututteleen niitä,jos vaikka löytys sulle oma kulta :) onnea kullan metsästykseen !!!


      • ressu1
        aliisa kirjoitti:

        nauttia vaan auringon kuumuudesta ja unohtaa minut...mä olen kiltti tyttö ja sydämeni kuuluu muualle ;)) lähdeppäs nyt rantsulle katsomaan tyttöjä ja jututteleen niitä,jos vaikka löytys sulle oma kulta :) onnea kullan metsästykseen !!!

        sydämeni särkyi jälleen vuoksesi sinä ihan neito...


      • aliisa
        ressu1 kirjoitti:

        sydämeni särkyi jälleen vuoksesi sinä ihan neito...

        älä anna sen pilata kaunista päivää :O)


      • ressu1
        aliisa kirjoitti:

        älä anna sen pilata kaunista päivää :O)

        vielä sinut takaisin valloitan mutta nyt on mentävä, tiedäthän minut...


    • animattiN

      minunkin puolesta jälleen kerran ja varsinkin Sateelle. :))

    • Dj Pervo
    • CharlieChaplin

      onko nyt aamu vai ilta? kävin iltalenkillä ja yllätys oli suuri kun kaupungilla oli aamuruuhka ja yksi taksikuski ajoi tolppaan kun katsoi yhden tytön persettä ja silloin mulla repesi pokka....

    • aliisa

      teillä on ollut täällä varmaan sitten hauskaa,jopa oma lehtikin...olen niin tuore täällä vielä,mutta heti tunsin oloni täällä palstalla kotoisaksi...olen myös muutamilla muilla palstoilla oleskellut aiemmin,mutta tää on yliveto :O) täällä otetaan uudetkin vastaan ilman mitään syrjintää :))

    • ressu1

      tällä palstalla on kun kaksi kaunista naista jättävät tänne kahdestaan?

      Eivät taida hyvän päälle ymmärtää.

      ressu

    • aliisa

      mun tulee ikävä :)

      • roirohkea

        kaikkeni että tulen.


      • aliisa
        roirohkea kirjoitti:

        kaikkeni että tulen.

        odotan sua...


    • roirohkea

      hulluna oisi niin kiva olla,onko täällä ollut mielenkiintoisia keskusteluita.?

      • aliisa

        parhaillaan tuolla eka sivulla hiiristä ja näppiksistä....entäs onko teillä ollut mielenkiintoisia keskusteluja siellä päin ;O)


    Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      178
      3927
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      185
      1872
    3. 129
      1566
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      73
      940
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      47
      924
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      912
    8. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    9. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      151
      870
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      865
    Aihe