Voisiko joku kertoa?
Vastaukset 11
- mä vaan
www.yle.fi/tekstitv
www.mauge.net - Vakiofani
Lastenkengissä.
Elämme vuotta 2011 eikä vieläkään järkevästi pysty seuraamaan oman vakion rivin tilannetta.Herätys Veikkaus.- vakiotanssit
jepa kummallista tosiaankin! Suosittelen muillekin siirtymään pois veikkauksen vakioista >> vedonlyönti toimistojen yhteiseen Supertoto vakioon!!
Parempi palautusprosentti sekä pelirivin hinta 10senttiä...
- livevakio
Hei!
On netissä sellaisetkin sivut, joista näkee vakion reaaliajassa.
Tulokset livenä, oliko joku livevakio tms... sen nimi.- Okupeku
Moi!
www.livevakio.fi auki launataina vakion alkaessa, maali maalilta olet riviesi voitoista selvillä koko ajan loppuvihellykseen saakka.
- Cxxmies
jaa, täytyypä katsoa sitä livevakiota
- böögi
vakiota voi seurata kun kurkistat vessan pöntöön,pelin jälkee papereilla voi pyyhkiä perseen
- gorba
näin käy jos ei osaa veikata
- jormank
ProVakiolla voit seurata omien riviesi tilannetta pelien aikana.
Sen saat täältä: http://www.netikka.net/jome/jorman55.htm
Kokeile... - Anonyymi
Tätä samaa joskus hakenut. Ei toimi tuo netikkakaan?
- Anonyymi
Veikkauksella on ollut jo jonkin aikaa oma tulosseuranta -palvelunsa osoitteessa
https://www.veikkaus.fi/fi/tulosseuranta
Ihan kaikkia lajeja siellä ei vieläkään ole, mutta ne yleisimmät, kansan eniten rakastamat pelit ja lajit kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971223Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87914
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13594- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577