Presidentti-instituution kuihtumisen myötä

L.J.Salmela

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ""@@""

Painavaa tekstiä, pankaahan linkki talteen ja visusti !
      Vaikka Kekkosesta mitä on kirjoitettu, kansakunnan asioita hän hoiti. Oli varmasti kova pala itänaapurille, koska Hrutsewkin hakkasi kengällä pöytää !

• -------------

• ------------

• ............
        ------------ kirjoitti:

_:::::

halonen on punikkidemari!
        Kyllä sitä onkin hävetä saanut!

• luettua ja sanottua
        ------------ kirjoitti:

_:::::

Minkähän takia Siimes erosi vasemmistosta? Koska jonkun muun maan vasemmisto on huonoa? Buaah!

• on......
        luettua ja sanottua kirjoitti:

Minkähän takia Siimes erosi vasemmistosta? Koska jonkun muun maan vasemmisto on huonoa? Buaah!

työtäviroksuvaa loisivaa rupusakkia, toisten työllä elävää ja halonen on myös aivan turha loinen.

• ------------
        ------------- kirjoitti:

http://static.flickr.com/46/179957594_53600903fb.jpg?v=0

Hän häpeää samalla myös halosta!

Siimes puhui muiden maiden vasemmistosta, ei Suomen.... Mutta tätä on turha sanoa kun Usa-oikeistohörhöt obat liikenteessä.... Okkeksi Suomessa vasemmisto-Tarjaan ollaan tyytyväisiä, te olette sairaaloisessa halostraumasanne poikkeavia,. Ymmärrän toki, että tosiasia tekee kipeää..

• ________________________Ö

Kuvittelevat, että kansakunta elättää heidät.

• : : :

Siimes oli oikeudenmukainen ja hän ei tuonut kokoukseen puolinaisia ehdotuksia, vaan oli valmistautunut hyvin tehtäviinsä. Sauli sanoi pitävänsä Suvi-Annesta.

• On ollut jo 4 täyttä presidenttikautta ja viides menossa.
        Niissä sen aikaisissa suurpoliittisissa saumoissa UKK oli maanisä paikallaan.

NL vaati Urkin jatkoa presidenttinä yli kohtuuden ja Kekkosen terveyden.
        Bresnev kehaisi Urkin päivinä: "Suomi on hyvin meillä haarukassa".

NL:a oli sormensa pelissä Suomen sisä- ja ulkopolitiikassa noihin aikoihin.

"Hrutsev hakkasi kengällä pöytää".

Tempperamenttinen N H teki `kenkätempun` YK:n yleiskokouksessa missä lie Genevessä.

Presidentti Koivisto alkoi ottamaan etäisyyttä "rähmälläänoloon".
        Muistan Urkin Uudenvuoden puheen:" Kun ollaan ystäviä, "käyttäydytään kuin ystävät". Selitys.

NL:n suurlähetystössä Tehtaankadulla oli luettu suomalaista opposition lehtimediaa.

>>>Urkin piti kouluttaa Suomen kansaa "ystävän" pyynnöstä Uudenvuodenpuheessaan!

• Tietty on

Halonen leivottiin väkisin SAK:n toimesta ulkoministeriksi, harva halusi hänen kanssaan toimia. Nyt hän valittaa, että yksipuolisesti ei voi tehdä yhteistyötä. Siis - - menköön itseensä, kohta hän saa olla yksin omien tempaustensa kanssa.

• ------------

--------

• 81 % kannattaa Halosta..

Kertoo HS:n gallup.

Te olette sairaaloisessa halostraumassanne poikkeavia. Ymmärrän, että tosiasia tekee kipeää..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3308
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2669
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2269
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2268
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2191
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1939
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1937
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1924
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1652
    Aihe