Lohja on

junttila?

Lohja vaikuttaa hyvin "sisäänlämpiävältä" pikkukaupungilta. Mm pikkuravintoloissa vierasta outoa naamaa aletaan tuijotella. Paikalliset hörhöt tuumailevat aikansa mitä tuolle tuntemattomalle pitäisi oikein tehdä? Yleensä paikalliset päättävät lopuksi hakata tuon tunkeilijan, että selkäsauna vaan kun tänne änkeää. Ja tämä on kuulemma yleinen käytäntö Lohjalla.

17

2611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö höpö

      Ei tuo nyt ihan paikkaansa pidä!!!

    • kalkkipitoinen vesi

      sitä kun alkuperäiset lohjalaiset ovat kautta aikain litkineet, niin onhan se kumma jos ei vähitellen ala aivoissa tuntua. Näkeehän sen ilmeestäkin. Ja lisäksi vuosikausien nurkkapatrioottisella sisäsiittoisuudellakin saattaa olla osuutensa asiassa. Lohjalaisia kannataa vähän varoa.

      • Junttila

        Lohjan kunnallispolitikot ja kaupungin johtavat virkamiehet sairastavat sitä kuuluisaa Turun tautia. Lohjan häpeäksi Turussa kylläkin "tauti" ollaan jo saamassa kuriin toisin kuin Lohjalla.


    • Totta.

      Näin käy vieraille. Ite asunut koko ikäni Lohjalla ja turpiin vetäisen heti, jos en naamaa tunnista. Hei, haloo!

    • Uusi lohjalainen

      Enpä ole huomannut, että olisi tuijoteltu tai turpiin vetäisty, vaikka jo 2 kuukautta olen täällä asustellut. Ystävällisiä ovat olleet nämä lohjalaiset. Täällä monet muutkin ovat muualta muuttaneita, kaupunki kun kasvaa meidän muualta muuttavien ansiosta enimmäkseen. Muuttoliikkeestä suurin osa tulee pääkaupunkiseudulta.

      Mutta sen olen jo ehtinyt huomata, että nummelalaisilla on jokin alemmuuskompleksi, että lohjalaisista pitää aina mahdollisuuksien mukaan puhua pahaa. Olen saanut nummelalaisista sellaisen kuvan, että he ovat kiusaajia.

      • Vilkaiseppas

        hieman laajemmalti näitä viestejä...taitaa Lohjalaisten marina olla enemmistönä. Ja jos vielä hieman asut pidempään, niin huomaat, että kyllä se alemmuuskompleksi on pikemminkin toisinpäin :-)
        Nummelalaisilla kun ei ole moiseen syytä, miksi ihmeessä olisi, mutta näkyy Lohjalaisilla olevan, kun pitää jatkuvasti kaikesta piipittää. Nummelalaiset kusaajia? Voi pyhä sylvi ja anna mun kaikki kestää...tuo oli jo päivän pohjanoteeraus


      • buhahahahah

        voi raukkaa mihin paskaan tallasit...


      • taas nähtiin
        Vilkaiseppas kirjoitti:

        hieman laajemmalti näitä viestejä...taitaa Lohjalaisten marina olla enemmistönä. Ja jos vielä hieman asut pidempään, niin huomaat, että kyllä se alemmuuskompleksi on pikemminkin toisinpäin :-)
        Nummelalaisilla kun ei ole moiseen syytä, miksi ihmeessä olisi, mutta näkyy Lohjalaisilla olevan, kun pitää jatkuvasti kaikesta piipittää. Nummelalaiset kusaajia? Voi pyhä sylvi ja anna mun kaikki kestää...tuo oli jo päivän pohjanoteeraus

        ei noista Nummelalaisista ole muuta kuinvalittajiksi. Yhtään asiallista viestiä ette pysty tänne kirjoittamaan.
        Sääliksi käy teita kateellisia.


      • sulla
        buhahahahah kirjoitti:

        voi raukkaa mihin paskaan tallasit...

        nummelalainen on? Onko paskat housussa, etkä osaa vielä itse pyyhkiä.


    • Lohjalaisista

      Jos minä saisin päättää keräisin kaikki alkuperäiset Lohjalaiset tavarajunaan ja toimittaisin Siperiaan.
      Paluukyydissä toisin kunnon ihmisiä sieltä tilalle:Mareja ja manseja,OIKEITA SUOMALAISIA!
      Kaupungille antaisin uuden nimen "Siperia opettaa".

      T:5 vuotta Lohjalla

      • Ikiaikainen

        Sinulla lienee pahoja sopeutumisvaikeuksia.Olisiko asennekysymys?Oletko ajatellut että voisit muuttaa jonnekkin jossa viihtyisit paremmin?Tuolla asenteella todellakin terve menoa.


      • sinut
        Ikiaikainen kirjoitti:

        Sinulla lienee pahoja sopeutumisvaikeuksia.Olisiko asennekysymys?Oletko ajatellut että voisit muuttaa jonnekkin jossa viihtyisit paremmin?Tuolla asenteella todellakin terve menoa.

        toimittaisin sinne Siperiaan ihan henk.koht.junavaunulla.
        Saisit jopa ihan oman makuu vaunun.Lohjalaiseen tyyliin saisit siellä soittaa suutasi ja maata.
        Tilallesi ottaisin pari ei työtä vieroksuvaa mansia.


      • mitäs nyt tehdä

        Siis järki päähän arvostelijat! Millä perusteella päättelette että Lohja on täynnä juntteja tai rikollisia tai ganstoja tai ketään muitakaan?! Tuskin tunnet prosenttiakaan lohjalaisista ja heti ollaan haukkumassa ja lähettämässä Siperiaan. Voi luoja hankkikaa valittajat elämä ja tehkää jotain hyödyllistä. Jo jos ei miellytä muuttakaa itse vaikka Palikiriin.


      • muuallakin asunut
        mitäs nyt tehdä kirjoitti:

        Siis järki päähän arvostelijat! Millä perusteella päättelette että Lohja on täynnä juntteja tai rikollisia tai ganstoja tai ketään muitakaan?! Tuskin tunnet prosenttiakaan lohjalaisista ja heti ollaan haukkumassa ja lähettämässä Siperiaan. Voi luoja hankkikaa valittajat elämä ja tehkää jotain hyödyllistä. Jo jos ei miellytä muuttakaa itse vaikka Palikiriin.

        Voi sentään.Eiköhän lohjalaisiakin ole joka lähtöön niinkuin muuallakin.On pahiksia ja sitten niitä taviksia, varmaan enemistö.Uteliaita on joka paikassa,pienellä paikkakunnalla se vain korostuu koska melkein kaikki "kanta-asukkaat" tuntevat toinentoisensa, ainakin ulkonäöltä.Vaikka ovat uteliaita eivät varmaankaan tarkoita mitään pahaa.


    • caffelatte

      ... en ole huomannut että tuijoteltaisiin. Johtuu ehkä sitten siitä, että en yleensä liiku hörhöpaikoissa. Missä pikkuravintolassa sinä olet vieraillut?

    • Anonyymi

      Mielummin nyrkki perseeseen kuin Lohjalle

    • Anonyymi

      Ihan "kivaa" oli olla lomalla lohjassa valitettavasti tilasin taksin koska en tiennyt milloin juna lähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe