oksennusdarra

normaalia?

minulla on aivan järkyttävät krapulat. oksennan koko seuraavan päivän. en pysty syömään mitään, kaikki tulee ulos. jos erehdyn juomaan jotain, ulos tulee viidenminuutin päästä. jos ei ole muuta oksennettavaa nii vatsahappoja oksennan. olen löytänyt kohatlotovereita jotka oksentavat krpaulassa, mutta outoa tässä on että esimerkiksi eilen join vain siksin ja tämäpäivä on mennyt oksennellessa. eikä kukaan muu tunnu oksentavan paria kertaa enempää. ei näytä auttavan jos määrää vähentää. missä vika. pitäisikö juominen lopettaa.. oksentamaan - - ->

8

2103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tri.Torvinen

      Nuoren ihmisen elimistössä hylkimis/puolustusreaktio vielä toimii. Vanhempana juoppona ei tarvitse yrjötä juuri koskaan, ja voi juoda vaikka aamusta terävää viinaa, eikä tunnu muualla, kuin nupissa. Elimistö, ikävä kyllä, on jo tottunut myrkytystilaan.
      Neuvo: Aamusta puoli lasillista nimenomaan lämmintä vettä, johon liuotat runsaasti hienoa sokeria. Myös lämmin tee sokerilla on hyvä.
      Kuulostelet 10-15 minuuttia, ja lisää lämmintä sokeroitua perään. Johan alkaa liemet pysymään sisuksissa.

      • normaalia?

        kiitoos täytyy kokeilla


      • Sano yks mun kavereista, ottaa silloin kuin ottaa sellaisia parinkolmen viikon putkia, ja mustikkakeitto jota saa kaupasta litran purkeissa tasaa elimistöä ja vatsa alkaa pikkuhiljaa toipua, itse en ole kokeillut tuota mutta tuli vaan mieleen.


      • jaskapoika_
        raitis kirjoitti:

        Sano yks mun kavereista, ottaa silloin kuin ottaa sellaisia parinkolmen viikon putkia, ja mustikkakeitto jota saa kaupasta litran purkeissa tasaa elimistöä ja vatsa alkaa pikkuhiljaa toipua, itse en ole kokeillut tuota mutta tuli vaan mieleen.

        joudun kans oksentelemaan koko krapulapäivän kunnes yhtäkkiä illalla alkaa ruoka pysymään sisällä,join kerran 5 päivää putkeen ja tuli niin hirvee darra että jouduin lääkäriin,maha ei meinannut toipua sitten millään,jouduin mahatähystykseen ja minulla todettiin refluksi eli närästystauti joka altistaa oksentelulle!!!
        Vittumainen vika vaikkei se tapakaan jos minä ryyppään juon vaan nykyään lonkeroa tai kirkasta viinaa laimennettuna,olut on pahinta myrkkyä!!!


      • Doku-69
        jaskapoika_ kirjoitti:

        joudun kans oksentelemaan koko krapulapäivän kunnes yhtäkkiä illalla alkaa ruoka pysymään sisällä,join kerran 5 päivää putkeen ja tuli niin hirvee darra että jouduin lääkäriin,maha ei meinannut toipua sitten millään,jouduin mahatähystykseen ja minulla todettiin refluksi eli närästystauti joka altistaa oksentelulle!!!
        Vittumainen vika vaikkei se tapakaan jos minä ryyppään juon vaan nykyään lonkeroa tai kirkasta viinaa laimennettuna,olut on pahinta myrkkyä!!!

        Mulla on homma mennyt niinpäin että vanhemmiten kanuunat ovat pahentuneet. Laattapäivät - siis limojen yökkäilyt - yhdistettynä kylmännihkeään hikoiluun, ovat tavallista tarinaa. Ja tärinää :) Ei tässä mitään hohdokasta ole, mutta näin asiat ovat. Viinanpiru on saanut reippaan yliotteen meikäpojasta.

        Mulla auttaa parhaiten tuon edellämainitun sokeriveden lisäksi suolan nauttiminen raakana suoraan sirottimesta. Kun suolan saa kestämään sisällä niin olo alkaa vahvistua. Ja vettä paljon, 2-3 litraa vaikka väkisin.


      • mutta
        jaskapoika_ kirjoitti:

        joudun kans oksentelemaan koko krapulapäivän kunnes yhtäkkiä illalla alkaa ruoka pysymään sisällä,join kerran 5 päivää putkeen ja tuli niin hirvee darra että jouduin lääkäriin,maha ei meinannut toipua sitten millään,jouduin mahatähystykseen ja minulla todettiin refluksi eli närästystauti joka altistaa oksentelulle!!!
        Vittumainen vika vaikkei se tapakaan jos minä ryyppään juon vaan nykyään lonkeroa tai kirkasta viinaa laimennettuna,olut on pahinta myrkkyä!!!

        Mikä on kun olut ei mene enää alas? Voin juoda suurinpiirtein kaikkia alkoholi juomia vaikka sammumiseen asti mutta kun juon olutta niin yhden pullollisen jälkeen tulee kaikki ulos.Mutta nyt oksentamaan jälleen.


    • röökaaja

      Mulla tupakointi aiheuttaa oksentamisen tarvetta aamuisin, baari-illan jälkeen.

      Kun vetää bisset, lonkerot, siiderit, ginit, jallut ja vodkat sekaisin ja yhdistää siihen 1½ askia röökiä savuisessa ja tunkkaisessa baarissa, niin kuningaskanki on valmiina odottamassa.

      Kun en muuten vedä tupakkaa niin se häkä määrä mikä menee verenkiertoon baari-illassa on liian suuri. Siitä johtuu monen muunkin ihmisen krapula. Passiivinenkin savujen imeminen aiheuttaa pahaa oloa.

      Nyt kesällä kun tuli istuttua öitä grillin luona mökillä ja tenuteltua aika paljonkin, niin huonoa oloa ei voinut verratakkaan baarista saatuun kankkuseen, raitis ilma takasi pääkivuttoman aamun.

      • löytyyyyyy

        Mua kans tympii, kun en voi juoda, tai juoda voin, mutta seuraavan päivän oksennan yökkään ja koko päivän. Haluaisin juoda joskus, mua katotaan aina kuin jotain nipottajaa, ja eikä mua kaverit kutsu enää minnekkään kun en juo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe