MUlla on netti kotona, win 2000:nen ja
exploderi selaimena ja oikealle
alakulmaan kellon viereen tulee maapallo
joka muistuttaa päivityksistä
annanko sen päivittää ohjelmat automaattisesti
pelkään sitä että tulee maksullisia päivityksiä.
Windowsin päivityksistä
4
571
Vastaukset
- hehehe§§
Eipä taida windowsin päivitykset olla maksullisia, kunhan et vain minnekään ilmoita luottokorttisi numeroa.
- ...
mitä luottokortin numeroa mikkisofta kysyy päivityksissä?!?
alkup. kysyjälle, jotta kannattaa asentaa tosiaan ne päivitykset. vaikka just sitä maapalloa klikkaamalla, joka on automaattiset päivitykset toiminto. sitä voi säätää ohjaus paneelista. kannattaa pitää vähintään muistutus asetuksella, niin ei päivitykset pääse unohtumaan, kun uusia tulee.
- Dimebag
Hei pässi! Mullakin on netti kotona!
Mitenköhän ne sua laskuttais?
Ei se ihmisiltä periminen niin helppoa ole etteikö niiltä joutuisi sitä kysymään ja pyytään henkilötietoja ja luottokortin numeroita.
Huomaat varmasti jos joku on maksullista (ennen kuin on liian myöhäistä).- andy32v
Mitenköhän ne sua laskuttais?
ip-osoitteen perusteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959