pierugallup

eino

pehmeäpieru, tuhnu, kovapieru, märkäpieru, vinkupieru, tavallinen pieru...

Multa tulee päivässä 10-50 pierua, yleensä pehmeäpieruja tai tavallisia, riippuen siitä, mitä on tullut syötyä.

Millaisia pieruja sinulta tulee päivittäin ja kuinka monta?

15

636

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humppalulla

      vanhoja....vanhoja pieruja.

    • voi saatana sua!

      Oot varma haiseva ukko.Mä tyttö ystävälle lupaisin en ikinä piereskelen enää.Nyt mä pieru jarrussa.

      • eino

        No jos sattuisi ihan tuo paha päivä, eli 50 pierua päivässä, niin haluan huomauttaa, että se on vain 2,08333333333333333333333333333333333 pierua tuntia kohden, joka ei ole mitenkään paljon. Lisäksi minun pieruni haisevat lähinnä sokerille.


    • JuuJuu

      Pierun kemiaa ym.

      Ilmavaivat eli kansanomaisesti pieruhäiriöt johtuvat yleensä kylläisyyden tunteesta. Vatsassa syntyy erilaisia kaasuja (hiilidioksidia, metaania ja rikkihappea) joita vatsa ei jaksa käsitellä. Ainoa mikä auttaa on pieni ulospuhallus eli pieru.
      Tämä inhimillinen meteorituulahdus voidaan luokitella viiteen eri hajuluokkaan:
      1) Kaalinhajuinen (pehmeä ja painava haju, joka saattaa aiheuttaa päänsärkyä)
      2) Kaatopaikanhajuinen (terävä ja agressiivinen) 3) Gulashinhajuinen (mieto ja maustettu)
      4) Sitruunanhajuinen (vegetaarinen homehtuneen appelsiinin haju)
      5) Rikinhajuinen (Varokaa! Hengenvaarallinen!)

      Pierunhajun levitystapa on ryhmitelty eri pääluokkiin:
      A) Tukahdettu (tavallista estyneille ja neuroottisille henkilöille)
      B) Totinen (ominaista vahvan itsetunnon omaaville henkilöille)
      C) Salapieru (tyypillistä livahtajille)
      D) Vapaamielinen (iloisen ihmisen jätepäästö)

      Hajujen löyhkävaikutuksen voi mitata Hyi-asteikolla (1-10) ja lopputehon voi laskea käyttämällä kaavaa:
      Pierumolekyylit x Hyiluku / Ilmamolekyylit x Sekunnit x Etäisyys = Löyhkäteho.

      Historiasta tunnetaan muutamia kuuluisia piereskelijöitä, mm. ranskalainen Joseph Pujol, joka sai töitä Moulin Rougella 1892 ja esiintyi soittamalla marseljeesin takapuolellaan.
      Hän kuoli 1945 "useamman kuin miljoonan varietépierun jälkeen".

      Hengen miesten joukosta löytyy eräs Krüger ja filosofi Erasmus Rotterdamilainen joilla oli seuraavanlainen elämänfilosia välitettävänä:
      - Älä koskaan yritä pidätellä "tuulta". Jos olet ihmisten parissa, anna ainoastaan harhauttavien yskäisyjen keralla tuulen vapaasti puhaltaa.
      Martin Luther on eräs tunnetuimpia "puhaltelijoita". Hän taisteli tällä aseellaan myös paholaista vastaan!

      Älkää siis surko, hyvät ystävät, teillä on käytettävissänne mahtava ase pahuutta vastaan!

      • eino

        Täällä meillä kokoontuu "sikaasten miesten kerho". Olisimme kiinnostuneita kutsumaan sinut luennoimaan kerhomme tilaisuuteen näistä asioista.

        PS. Kerran eräs henkilö yritti hakea kerhomme jäsenyyttä. Korostaakseen "sikaasuuttaan" hän oli vielä pyyhkinyt pyllynsäkin hakemuspaperiin.
        Lähetimme vastauksen. "Ei hyväksytä". Perustelu: "Sikaanen mies ei koskaan pyyhi pyllyä".


      • JuuJuu
        eino kirjoitti:

        Täällä meillä kokoontuu "sikaasten miesten kerho". Olisimme kiinnostuneita kutsumaan sinut luennoimaan kerhomme tilaisuuteen näistä asioista.

        PS. Kerran eräs henkilö yritti hakea kerhomme jäsenyyttä. Korostaakseen "sikaasuuttaan" hän oli vielä pyyhkinyt pyllynsäkin hakemuspaperiin.
        Lähetimme vastauksen. "Ei hyväksytä". Perustelu: "Sikaanen mies ei koskaan pyyhi pyllyä".

        ja palkkioksi vaatimattomuuteni kieltää minua pyytämästä muuta kuin ätäkkää hernesoppaa ja pannarit päälle.
        Jos ei sikaaset miehet ehdi pannareita paistamaan, niin paketti viikunoitakin jälkiruoaksi riittää.

        Luennon jälkeen voimme porukalla "jammailla".


    • Laardibonanza

      Pieruvariaatioita voi verrata sinfoniaorkesterin monimuotoisuuteen. Välillä on kepeää pikkolohuilun juoksutusta, välillä alakuloista oboen kaihoa, välillä patarumpujen mäiskettä. Musiikissa ei lasketa määrää vaan laatua.

    • Pieru-ukko

      ...siis montako pierua tulee päivässä.
      Muromysli pistää tulemaan aika koviakin paukkuja samoin leipä. Niinpä syönkin paljon muromysliä ja leipää :D
      Kovaa puupenkkiä vasten pieru rätisee niin kovaäänisesti että pistää ihan naurattamaan :D

      Joskus pierut haisee ihan mädältä kananmunalta :p

      • Haisunäätä

        ja olenkin opetellut soittamaan monta kappaletta "vellihuilulla".
        Kun soitan Porilaisten marssia ja pääsen kertaukseen niin valitettavasti juuri silloin aina tärrä halkeaa...


    • Tero

      mää nii pal kauhiast huonoist pieruist kärssi sain.

    • Rose

      Mä piereskelen pitkin päiviä,melkein koko ajan,joten oon menny ajat sitten laskuissa sekasin,mutta mun yleisin pieruni on semmonen Rumpupieru,oi että siitä lähtee karsee ääni,joka kerta ajattelee,et mitä jos naapurit kuulee...se olis noloo ja sitten toiseks yleisin on se vinkupieru,se onki aika vinkee,semmosii ylä-äänii ja ala-äänii ja viel aaltoilevii äänii,aika huvittavia oikeestaan,niin ja sit on viel Tuhnupieru,mut se yllättää vaan sillon tällön,että tällä lailla mulla,ole hyvä:)

    • Rose

      Mä piereskelen pitkin päiviä,melkein koko ajan,joten oon menny ajat sitten laskuissa sekasin,mutta mun yleisin pieruni on semmonen Rumpupieru,oi että siitä lähtee karsee ääni,joka kerta ajattelee,et mitä jos naapurit kuulee...se olis noloo ja sitten toiseks yleisin on se vinkupieru,se onki aika vinkee,semmosii ylä-äänii ja ala-äänii ja viel aaltoilevii äänii,aika huvittavia oikeestaan,niin ja sit on viel Tuhnupieru,mut se yllättää vaan sillon tällön,että tällä lailla mulla,ole hyvä:)

    • Anonyymi

      Vinkupieruja tulee toisex enite, ja jäämäpiaruja enite
      Joskus vihellän saman melorian, minkä perse ensi töräyttää.

      Olen 46 ja sukupuoleni on naaras.

      • Anonyymi

        Nämä pierufanaatikot eristetään ulkopuolelta suljettuun isoon halliin jossa saavat töräytellä/haistella toistensa pieruja niin paljon kuin sielu sietää hamaan tappiin asti,musta auto käy sitten heitä yksi kerrallaan hakemassa kun hallista on happi loppunut kysykää sitten että onko piereminen ja siitä kommentointi hauskaa? ruokaa tulee vain tarpeen mukaan ja juotavan kanssa sama juttu siellä ollaan ennalta määräämätön aika vessana toimii sinkkiämpäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä pierufanaatikot eristetään ulkopuolelta suljettuun isoon halliin jossa saavat töräytellä/haistella toistensa pieruja niin paljon kuin sielu sietää hamaan tappiin asti,musta auto käy sitten heitä yksi kerrallaan hakemassa kun hallista on happi loppunut kysykää sitten että onko piereminen ja siitä kommentointi hauskaa? ruokaa tulee vain tarpeen mukaan ja juotavan kanssa sama juttu siellä ollaan ennalta määräämätön aika vessana toimii sinkkiämpäri.

        Ovet on lukittu ulkopuolelta niin ettei niitä saa sisältä auki puhelimet luovutettava tai suljettava jotta ei voi soittaa ps..tämä ei ole mikään ihmiskoe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe