Häpeävätkö

miehet koskaan

omaa vartaloaan naisen seurassa? Tunnutte jotenkin ottavanme alastomuutenne niin rennosti- toisin kuin me naiset. Vai mitä piilee mielessänne? Ettekö koskaan tunne hitustakaan epävarmuutta?

13

1890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kun

SITÄ HÄPEE ITTEENSÄ KUULE IHAN VAATTEET PÄÄLLÄKIN!!!!!!!!!!!

Meinaan vaan että olin "tärskyillä" joku viikko sitten hoikan ja erittäin nätin naisen kanssa ja mulla on kumpua ja muutenkin oon sellainen että pitäis tiputella painoa niin joudun siinä sitten tekeytymään laihemmaksi, siis peittelemään kumpua jne koska häpesin itseäni...

• lempi

miehistä näkökulmaa aiheesta antaa tietystikään, mutta luin kerran tutkimuksen, jossa todettiin, että mies vaatesuunnittelijat suunnittelevat vaatteita, jotka korostavat naisen hyviä puolia ja naissuunnittelijat sellaisia, jotka peittävät huonoja puolia. Eli ehkä miehet ylipäätään näkevät enemmän sen, mikä vartalossa on hyvin?
      Samoin siis ehkä myös omassa kropassaan.

Lisäksi varmaan naisille tuputetaan niin paljon ihanteita ja stereotypioita vaikka mainoksissa ja elokuvissa ulkonäöstä, kun miehessä yleensä keskitytään, ehkä toisella tavalla kokonaisuutena ominaisuuksiin?

• .......

eikös noi homppelipomppelit suunnittele naistenvaatteet niin että ne ajatteleekin suunnittelevansa pojille/miehille niitä..siks monet naisten vaatteet on nykyään mitä ovat..ainakin miehen silmällä katsoen..
        Esim. farkuissa samanlaiset "pussit" edessä kuin miesten farkuissakin ihankuin naisten farkuissa muka sellaista tarvittais. Haloo, se "tila" edessä on heppiä varten, eikä naisilla ole ONNEKS sitä ja farkut pitäis tehdä samalla tapaa kuin 70-80 luvulla. Istuviksi joka paikasta. Myös eestä.

• hävetä

Mitä häpeämistä omassa vartalossa pitäisi olla? Vaikkei se täydellinen olekkaan ei sitä silti tarvitse hävetä, ei sinunkaan.

• Laiha Lissu

Oma mieheni ainakin aikoinaan ujosteli alastomuuttaan mennessämme ensimmäistä kertaa yhdessä saunaan. Siinä vaiheessa oltiin jo harrastettu seksiäkin, joten olin kyllä nähnyt miehen kaikkineen alasti - ihan valot päällä ja selvin päinkin... En oikein ymmärtänyt, mitä se siinä näpertää farkun nappien kanssa, kun itse olin jo heittänyt vaatteet veks ja menossa löylyyn. Myöhemmin sitten sanoi, että alkoi ujostuttamaan :)

Eli mikäs siinä, miksei mies voisi kokea epävarmuutta siinä missä naisetkin. Ei kai kukaan enää nykyään ole täysin immuuni kaikille visuaalisille vaikutteille, joita silmien eteen ladotaan milloin missäkin mediassa.

Ja onhan alastomuus monesti sellainen juttu, että harva siihen osaa täysin lunkisti, ilman mitään komplekseja tmv. suhtautua.

• Tunnustaja 25v

En häpeä vartaloani naisen seurassa, jos seurustellaan tai ollaan tapailtu jo jonkin aikaa. Tai ollaan kavereita, eikä meidän välillä ole mitään. Sen sijaan tuntemattoman naisen, sanotaanko välillä - 10 vuotta minusta, edessä häpeän vartaloani, koska tiedän ettei se ole sitä, mitä miehen vartalon pitäisi olla.

Teen kovasti töitä, jotta kehoni olisi edes sellainen jäntevä/normaali. Jos en söisi valtavasti ja treenaisi mitä ehdin, olisin tikkulaiha. Sen sijaan lyhyelle varrelleni en voi mitään.

Ikävintä tässä on se, että tämä tunnustuskin teki minusta taas tosi "huonon" miehen. Naisen tunnustus oman kehonsa häpeämisestä saisi aikaan myötätuntoa, ja ehkäpä joku mieskin tulisi kertomaan, että pitää juuri sellaisista naisista. Minä taas menetän mieheyteni rippeetkin tällä.

"Niin se elämä heittelee", sanottiin jossain mainoksessa.

• Torpedo 87

Niin mihis se häpeäminen perustuu.?

• kundi83

"Häpeävätkö miehet koskaan vartaloaan naisen seurassa?"
      Häpeän aina ja tunnen aina epävarmuutta.

• kundi83

Jos mä ottaisin vaatteet pois naisen edessä niin naiselta lentäis laatta järkytyksestä.

• hmpf

Hyvä kysymys muuten..Jäispä se murehtiminen vaan siihen, että ollaanko alasti vai ei ja miksei..tulee pyörittyä miesporukassa aika paljon, niin onpa mun hentosiin korviini kantautunut miesten kommentteja selluliitista. Ja että se ei ol kyl kans kivannäköstä. Toi tietohan hellitti hillittömästi mun itsekriittisyyttäni..tai siis ei tod. Sitä löytyy jopa Pamela Andersoninkin reisistä, näin kuvan yhdessä juorulehdessä..et aika paha.

• ...hävetä itseäni.

• vili

jeps, tää homma on aika tosi. harvemmin mimmit vilauttaa/viuhahtaa tai hengailee paljastavasti äijä porukassa. itel ja kaveripossella vaatteet lentelee jo yhden kaljan jälkeen suht rankasti. jos totta puhutaan, ni ei sillä ole oikeastaan mitään väliä mitä naiset kelailee omasta kropasta. pääasia et on luonnollinen fiilis. naiset on kumminkin aika paljon kriittisempiä omasta kropasta, äijien mielipiteestä ja huomiosta riippuvaisempia..mitä nyt olen tsekkaillut. jos on jotenkin epävarma itsestään, ni suosittelen salille menemistä.

• NevilleR

turhempaa hommaa kuin oman kroppansa häpeäminen?!
      Ei, emme siis koskaan tunne hitustakaan epävarmuutta.
      /Nev

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe