Tämä poistettiin naisen logiikka palstalta, laitan tänne kun ei muutakaan paikkaa tule mieleen ja...

Rankaisija II

Kuulemani mukaan suomalaista naista loogisempaa, älykkäämpää ja humaanimpaa ihmistä ei maailmassa ole niin ajattelin kysyä erästä mieleeni noussutta asiaa. Noususta puheen olleen, näin viime yönä unta eräästä naisesta, ei ruma ei kaunis, nätin puolelle kallistuneena, kiharat hiukset sillä oli, mutta erittänkin seksuaalisesti kiinnostukseni piinaavasti herättäneestä. Unessa menin vaatekaapille ja vaatekaapissa näin kasan stringejä, punaisia, musti, valkoisia, otin yhden käsiini ja haistoin. Ei ollut muuta kuin pesu-aineen mieto tuoksu. Harvemmin hajun voi haistaa unessa, mutta mä haistoin, herättyäni makailin teltta pystyssä ja olin harmissani kun kusemisesta ei tulisi mitään vähään aikaan mitään, makailin sängyllä ja odottelin teltan kasaan painumista. Siinä sitten aloin haistelemaan lakanaa, joka oli sänkyni vieressä tuolilla ja se tuoksu oli sama kuin unessa haistamani stringit. Mitäs tästä pitäisi tuumia?

Unessa olin siis naisen asunnossa, unen naistakaan en ole koskaan tavannut, unen nainen asui kaksiossa ja oli stringeissä siellä sun täällä ja kuljin kuin koira sen perässä paikasta toiseen aina kun se lähti vaikkapa olohuoneen sohvalta keittiöön laittamaan kahvia, pyysinpä myös jäätelöäkin ja söin pettyneenä kun se oli kasvisrasvajäätelöä, ne kun eivät maultaan ole mistään kotoisin.

Missä on stringien syvin olemus ja mikä se syvin olemus on?

Kaipaan lisää tiedostusta tajuntaani, toivottavasti voitte lisätä sitä loisnaagisin opettavaisin kommentein.

Terveisin nöyrä, rasittava ja tyhmä ystävänne, mutta rehellinen sentään, eräs joku vaan, ei doku,suomalainen mies.

1

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytö 23

Varmasti et ole rehellinen, sen nyt tietää..Ja kasvisrasvajäätelö on parempaa ku kermajäätelö, koska se on terveellisempää. Siinä on kasvisrasvaa, jota ihmisen pitääkin nauttia päivittäin, jotta vitamiinit pääsee liukenemaan ja näin ollen vaikuttamaan kehossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      140
      5886
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      421
      2830
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      142
      2694
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      19
      2148
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      20
      2145
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      74
      1360
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      11
      1147
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1092
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      988
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      86
      937
    Aihe