Sodomia?

syntiPUKKI

Onko sodomia syntiä? Saako pyllyyn nusautella? Jos on naimisissa, niin saako sitten anusaukon tarjoamistä iloista nautiskella?

Olen kuullut, että monen katolilaisen mielestä esiaviollinen seksi on syntiä, mutta esiavioillinen anaaliseksi on PIENEMPI synti? Onko näin?

15

4171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reino

      ...Sodomia ja Gonorrea? Mitä ne on? Mieleen on jotenkin jäänyt etne olisi kaupunkeja jossakin Persiassa? Miten on?

      • hymypoika

        Gomorran vääntäminen Gonorreaksi (tippuri)! LOL


    • nuppopää

      Jos ostaisit lihatiskiltä naudan paistia. Teet siihen puukolla loven ja työnnät heppis sinne niin eiköhän sulle siitäkin synny nautintoa niin ei tartte toisia kiusata.

      • syntiPUKKI

        mitä?


    • AROSUSI-09

      on ainoa hyväksyttävä tapa täyttää aviollinen velvollisuus,joka on yhtä kuin siittää lapsia.Kaikki muu on suurta syntiä josta joutuu ikuisiksi ajoiksi helvettiin.Tietäkää tämä,te kyykäärmeiden sikiöt.

      • 6969

        paras lukemani juttu. miten sulla edes välähtää noin hyvin??


      • AROSUSI-09
        6969 kirjoitti:

        paras lukemani juttu. miten sulla edes välähtää noin hyvin??

        vaikkei se mitään hyödytä.Sukupolvelta toiselle periytyvä synnintunto ja ahdasmielisyys on ja pysyy.Todennäköisesti joku äskeisenkin otti tosissaan.Päh ja pöh.


    • 666

      jos raamatun kantaa kyselet niin tuollaisiin juttuihin viitataan kyllä raamatussa ei kovin hyväksyttävässä sävyssä. Kuten varmaankin tiedät niin anus aukollahan on oma tehtävänsä jos et ole vielä huomannut ;). Ja mitä tulee yhdyntään niin siihen on sitten taas omat paikkansa.

      Jos kyselet kirkon kantaa niin vastaus on varmaankin että saa tehdä mitä huvittää jos se tuntuu itsestä sopivalta. Eli saat sellaisen vastauksen mikä itseäsi miellyttää.

      Kannattaa siis valita keltä kysyy ;)

    • Sodomiitti.

      Mitä on sodomia?

      Termin taustana on raamatun maailma, kertomus Sodoman kaupungista, paheitten pesästä, jonka Jumala Mooseksen avulla hävitti maan päältä. Sodomialla tarkoitetaan monissa kielissä ihmisen ja eläimen välisen seksin lisäksi homoseksuaalisuutta ja anaaliyhdyntää.

    • Ihmiskunta Sinde -82

      Ai perseeseen panna? En suostuisi ikinä, aina on olemassa olen yksin-ajatus ja sen keritseminen. Paavikin on suositulla selibaatillaan. Entä voiko sodomiasta vangitsemisella ja vapaudenriistolla nostaa syytteen fiktio ja fokusaatio Jumalkäsityksen turvin?

      Miksi se poliisilääkäri ei voikaan työskennellä lastentarhassa? Hän oli hyvä siinä, lasten kanssa. Voi että, elva, tolva ja luppakorva, mitä ne raamatun jahtikohdat olivatkaan? Me oltiin ja ollaan ihan toistemme kehoissa kiinni. Hei, mistä saa apua Erotiikan maailmaan, diktatuuriin ja peilaamiseen.

      Hei puoliksi tosissani...
      Ei sekään ei paranna sairaudesta
      Taantuminen
      Silmät ummessa
      ja puoli kiinni
      Lääppiminen, ettei
      joo, läähätellen ja kivahdellen,
      ettei se sovi selibaatin takia kaikille.

      Polvistuen ja parahdellen
      Enkeleiden äänille ja henkien näkymättömille
      Äänille
      Ajatuksille
      Alasti
      ja Alastomana
      Teurastukseen
      ja Teloitukseen
      Alustettuna ja
      Ajoitettuna,
      Asetettuna
      Rakasta,
      Rakkaasti,
      Rakastaen

      Siis eikö tämäkään tuttu?
      Siis hei, yksityisasia,
      eikö todellakaan tämä asia
      taas ja edelleenkään
      tuttu nuttu.
      Siis eikö todellakaan saa
      Autistisesti seurailla ja ottaa osaa
      Eikö tosiaan juttu tuttu, ettei sodomialla
      saa robotillakaan solmia
      tuttua, juttua, nuttua
      MIkä siinä on, kun se niin oksettaa
      Mikä siinä on, kun se niin väsyttää
      MIkä siinä on, kun se aina niin tarpeen tavoitteita
      Unohtaen ottaa ja
      Muistaen saavuttaa
      Unohdus ompi omamme
      Ja kokemus olkoon apunamme


      Näin jouduimme pahan kolminaisuuden
      juutuimme pahan noidan pauloihin
      Saunan, yön ja työn sekaannukseen
      Sanan, yön ja sian saumoihin
      Vailla tähteä
      Aatamia ja Eevaa
      Omena suussa
      Omistellen (atka tätä lausetta)

      Pahoitellen
      Paeten juuri pyhää
      Avutonta pientä Pythagoraan
      Onnistumista
      Fiktion omaista onnea
      Mustamaalaamista
      Pörssiä
      ja Onkea
      Lokakuu

      • Enosaa;Sinde vm-82 a

        Sehän on sanottu sulle, ettei sinne enää mennä, kun ollaan omistajia.
        Mistä sen tietää, kuka sen sanoi?
        Koko ideahan on siinä.
        Sellaista Al-Anonia ei saa koskaan tehdä.
        Sitä vain kokeiltiin
        Kenenkään naisen paikka ei ole työelämässä
        "Minä en osaa näitä."
        No, voi vittu, mikä juntti.

        Kuka on sun käskenyt kokeilla Al-Anonia? kysyi työllistynyt uskonnollinen nainen puoliksi huutaen.
        Geometrinen, poliisille soittava jana-järjestelmä.
        Siitä katsotaan mielessäni vain peilaaminen, diktatuuri ja erotiikan maailma.
        Tiedätkö mitä on leijan lennätys?
        On väkivaltaperusteisuus väärinymmärretty
        Eikä saa mennä mihinkään töihin
        Synnytysosasto ja eristysvirhe sattunut
        Ei voi mitään
        Miksi huudat taas?
        Esiintyminen julkisen seksin yhteydettä koulutuksen yhteydessä
        Florismi
        Suisaidaalisuus
        Lähentely

        Giljotiini ja prinsessaleikkiminen ei käy perusteena oikeudessa.


      • Mitä vittua?

        Mee hyvä ihminen hoitoon


    • S.S./Sinde vm-82

      Sodomiaa kuvaa iljettävyys ja eristäytyminen. Frustraatiossa haluat koko ajan olla yksin. No, siihen on sulla amorinkaari, et ehkä ole vielä piirteellä, jolla käyttäisit sitä. Sodomia, frustraatio ja uhraaminen, perussanana uhraus ovat selkeästi yhteydessä toisiinsa. Maapalloa kuvaa näin ihminen pelkästään armottomuudella. Koko maaseudun rauha perustuu tähän.
      Sodomia on coping-keino rääkkäämiseen ja ihmisen julkiseen häpäisemiseen ristiinnaulitun Jeesus Kristuksen tavoin. (Jes. 17:12-14)
      Joh. 17:24
      " Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä olen minä olen, Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista."
      Sodomia ei ole varsinaisesti himon takia perseeseen panemista, koska siihen on heittomerkit. Sodomia ja lastenleluista irti pääseminen, sodomia on esinehäiriö, sodomia ja lapsellisuus, sodomiasta kärsivää lapsettaa, sodomiaa harjoittava ei koskaan aikuistu. Olisiko sinusta kiva saada oma hiekkalaatikko, ihan omaan yksityiseenkäyttöön ja hallintaasi? No, vedetään yhtä köyttä, se on vähän samaa, kuin omistaminen. Meillä on aivotoimintoja jo, jotka perustuvat Florismiin, suisaidaalisuuteen ja lähentelyyn. Ei suisaidaalisuuteen, oikeassa itsemurhamerkityksessä, koska se on vähän noloakin, mutta myös alhaista. Vaan suisaidaalisuuteen leikkien arjella ja fokusaatiolla eli tunnerikkaudella, joka on elämää. Eli suisaidaalisuus on leikki itsemurhasta, ei leikki tunteista yksityisyyden takia.

    • cjdcj

      Onko parranajo väärin?
      Leviticus 19:27: Älkää leikatko hiuksianne lyhyiksi ohimoilta älkääkä leikkaamalla turmelko parran reunaa.

    • hxdchn

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe